مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند

برای مردان کوتاه قد احتمال بیشتری وجود دارد که با زنان بسیار جوانتر از خود ازدواج کنند و درآمد بیشتری را در مقایسه با همسر خود داشته باشند.

به گفته محققان، مردان کوتاه قد برای جبران وضعیت فیزیکی خود، درآمد خود را افزایش می‌دهند و در مقابل، مردان بلند قد با استفاده از قد خود زنان با درآمد بالا را جذب خود می‌کنند!

مردان قد بلند در مقایسه با مردان کوتاه قد در انجام کارهای خانه اشتیاق بیشتری را از خود نشان می‌دهند.

برای مردان کوتاه قد احتمال 1,45 درصدی وجود دارد که با زنان بلند قدتر از خود ازدواج کنند و این در حالی است که این امر برای مردان قد بلند تقریبا غیر محتمل است. علاوه بر این، مردان کوتاه قد در مقایسه با مردان بلند قد، تمایل بیشتری برای کسب تحصیلات عالیه دارند.(ایسنا)



لینک منبع :مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند

پژوهشگران: مردان قد کوتاه برای ازدواج مناسبترند! - ایسنا www.isna.ir/.../پژوهشگران-مردان-قد-کوتاه-برای-ازدواج-مناسبترند‎Cached31 آگوست 2014 ... تحقیقات جدید نشان می‌دهد ازدواج با مردان کوتاه قد، دوام بیشتری را در مقایسه با مردان بلند قد به دنبال دارد. مردان قد کوتاه برای ازدواج مناسب ترند! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../مردان-قد-کوتاه-برای-ازدواج-مناسب-ترند‎Cached3 جولای 2016 ... به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ آقایان کوتاه قد از دید بسیاری از جوامع افراد خوش اندامی محسوب نمی‌شوند. مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مردان-کوتاه-قد-برای-ازدواج-مناسبترند‎Cached31 آگوست 2014 ... تحقیقات جدید نشان می‌دهد ازدواج با مردان کوتاه قد، دوام بیشتری را در مقایسه با مردان بلند قد به دنبال دارد. پژوهش محققان دانشگاه نیویورک نشان می‌دهد ... مردان قد کوتاه برای ازدواج مناسب ترند! www.fardanews.com/fa/.../مردان-قد-کوتاه-برای-ازدواج-مناسب-ترند‎Cached3 جولای 2016 ... تحقیقات نشان می‌دهد قد کوتاه آقایان ویژگی مساعدی برای انتخاب همسر محسوب می‌شود! با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/149544/با-مردان-کوتاه-قد-ازدواج-کنید‎Cached Similar1 نوامبر 2014 ... آخرین پژوهش‌های محققان نشان داده احتمال خوشبختی در ازدواج با مردان کوتاه قد بیشتر است، اما دیگر چه خصوصیت‌هایی در مردان کوتاه یا بلند قد هست که ... مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند! - شفقنا افغانستان afghanistan.shafaqna.com/.../36618-مردان-کوتاه-قد-برای-ازدواج-مناسبترند.html?...‎Cachedشفقنا افغانستان- تحقیقات جدید نشان می‌دهد ازدواج با مردان کوتاه قد، دوام بیشتری را در مقایسه با مردان بلند قد به دنبال دارد.به گزارش شفقنا از ایسنا، پ... مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/353071/مردان-کوتاه-قد-برای-ازدواج-مناسبترند 31 آگوست 2014 ... مردان کوتاه قد برای جبران وضعیت فیزیکی خود، درآمد خود را افزایش می‌دهند و در مقابل، مردان بلند قد با استفاده از قد خود زنان با درآمد بالا را جذب خود ... مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند! - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/259336/مردان-کوتاه-قد-برای-ازدواج-مناسبترند‎Cachedمردان کوتاه قد برای جبران وضعیت فیزیکی خود، درآمد خود را افزایش می‌دهند و در مقابل، مردان بلند قد با استفاده از قد خود زنان با درآمد بالا را جذب خود می‌کنند! پژوهشگران: مردان قد کوتاه برای ازدواج مناسبترند! - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../پژوهشگران-مردان-قد-کوتاه-برای-ازدواج-مناسبترند‎Cached31 آگوست 2014 ... تحقیقات جدید نشان می‌دهد ازدواج با مردان کوتاه قد، دوام بیشتری را در مقایسه با مردان بلند قد به دنبال دارد. مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند! - انجمن گفتگوی گلستانه golestane.net/showthread.php?t=72409‎Cachedاخبار علمی - مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند!مردان کوتاه قد برای جبران وضعیت فیزیکی خود، درآمد خود را افزایش می*دهند و در مقابل، مردان بلند قد با استفاده از قد ...