مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رفتارهای جنسی جوانان در ایران

جام جم سرا: بخش خبری وب‌سایت یاهو، گزارشی را به نقل از خبرگزاری فرانسه منتشر کرده که در آن با ذکر آمارهایی از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پیرامون وضعیت عفاف و حجاب و به میان آوردن مسائل و مشکلات ازدواج و رابطه دختران و پسران جوان ایرانی، در ‌‌نهایت، این موضوع را به عنوان یک مسئله بغرنج برای ایرانیان ذکر کرده است.

بر اساس گزارش مشرق،در این گزارش آمده است : دختران و پسرانی در ایران زندگی می‌کنند که سالهاست با یکدیگر دوست و همخانه‌اند و هرچند که نگاه‌های سنگین صاحبخانه و همسایه‌ها آنان را می‌آزارد، اما این امر در ایران در حال همه گیر شدن است.

این گزارش افزوده است:همچنان که تعداد ایرانیان رو به افزایش است، تعداد طلاق رو به افزایش گذاشته است. مهناز یکی از کسانی است که پس از ازدواج، به دلیل فشارهای جامعه محافظه‌کار خود در مورد عنصر مهم یک رابطه عاطفی یعنی عشق، ناچار به طلاق شده است. وی در زمان ازدواجش فقط ۲۱ سال سن داشت و به اجبار پدر و مادرش تن به این کار داد.

این گزارش می افزاید:داستان مهناز در جامعه ایران در حال همه گیر شدن است. میانگین طلاق در ایران در سال گذشته ۲۱ درصد بود و این آمار در شهرهای بزرگ بالا‌تر نیز هست. در تهران از هر سه ازدواج یکی به طلاق می‌انجامد و در شهرهای شمالی بزرگ این آمار بالا‌تر است. دلایل اصلی این رشد، کاهش عاطفه میان همسران، مداخلات خانواده‌ها، خشونت و اعتیاد اعلام شده است.طبق گزارش منتشره از سوی مرکز تحقیقات مجلس ایران در ماه ژوئن ۸۰ درصد دختران دبیرستانی دوست پسر دارند.

از سوی دیگر دختران و پسرانی هستند که سالهاست با یکدیگر دوست و هم خانه هستند. هرچند که نگاه‌های سنگین صاحبخانه و همسایه‌ها آنان را می‌آزارداما این امر در ایران در حال افزایش است. در ایران تنها زندگی کردن برای مردان زیاد سخت نیست اما برای زنان دشوار‌تر است.

این گزارش می افزاید: طبق تحقیقات مجلس، ساده‌ترین راه برای حل مسئله جنسی ازدواج موقت است هرچند که این کار هم در جامعه ایران با واکنش های متفاوتی مواجه است. (مشرق)



لینک منبع :رفتارهای جنسی جوانان در ایران

جدیدترین آمار روابط جنسی جوانان در ایران - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../جدیدترین-آمار-روابط-جنسی-جوانان-در-ایران‎Cached Similar12 آگوست 2009 ... 16 درصد از جوانانی که آمیزش جنسی داشته اند به حاملگی بعد از ازدواج اشاره کرده اند . این رویداد برای پسران در همه سنین و برای دختران بعد از 17 سالگی ... روابط جنسی نوجوانان در ایالات متحده آمریکا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/.../روابط_جنسی_نوجوانان_در_ایالات_متحده_آمریکا‎Cached Similar|بندانگشتی|یک زوج جوان آمریکایی درحال بوسیدن یکدیگر]] روابط جنسی نوجوانان در آمریکا ارتباط بین روابط جنسی نوجوانان آمریکایی و جایگاه آن در جامعه آمریکا ... مسائل جنسی در ایران - آمار تکان دهنده از روابط جنسی نوجوانان در ایران ... https://www.goodreads.com/topic/show/225013‎Cached3 discussion posts. Ali said: اساس یک گزارش رسمی 15.9 درصد از مردان مجرد و 4.4 درصد از رنان مجرد قبل از سن 19 سالگی رابطه جنسی داشته اند.به گزارش جهان ... رابطه جنسی نوجوانان در ایران | گیل آمرد www.gilamard.com/?p=1209‎Cached Similar18 جولای 2012 ... رابطه جنسی نوجوانان در ایران. منتشر شده ... 1 – ویژگی های احساسی و رفتاری دختران و پسران ... 5 – مزیت های خودداری از روابط جنسی تا پیش از ازدواج. دنیای پنهان روابط جنسی در نوجوانان ایرانی | Tavaana Article - توانا https://tavaana.org/fa/.../دنیای-پنهان-روابط-جنسی-در-نوجوانان-ایرانی‎Cached Similarدایره گسترده روابط جنسی بین نوجوانان ایرانی. توانا- در تابستان امسال و در اقدامی کمسابقه، گزارشی درباره مسائل جنسی و وضعیت آن در ایران از سوی مرکز پژوهش‌های ... رفتارهای جنسی جوانان در ایران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1625718577612624501 رفتارهای جنسی جوانان در ایران. شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 11:36. وبسایت یاهو نیوز به نقل از آژانس خبری فرانسه در اقدامی برای بی‌هویت جلوه دادن دختران ایرانی ... رفتارهای جنسی نوجوانان : مشکلات و نگرانی ها - مردمان www.mardoman.net/life/kidsprobw‎Cached Similar3 نوامبر 2009 ... رفتارهای جنسی نوجوانان : مشکلات و نگرانی ها تغییر از کودکی به ... همچنین نوجوانان باورها و اعتقادات فرهنگی خود را درمورد رفتار جنسی طبیعی دارند. .... عالی بود ولی در کشور ایران چه بخوایم و چه نخوایم خود ارضایی بیشتر از کشورهای ... آمار تکان دهنده مجلس از روابط جنسی در ایران - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../آمار-تکان-دهنده-مجلس-از-روابط-جنسی-در-ایران‎Cached9 آگوست 2014 ... آمار تکان دهنده مجلس از روابط جنسی در ایران ... محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان، ۲۱ اردیبهشت امسال نیز گفته بود که بر اساس ... تحولات رفتار جنسی در ایران امروز - رادیو فردا https://www.radiofarda.com/a/f12...in_iran/24733712.html‎Cached9 ا کتبر 2012 ... اتفاقاتی که در امور و رفتار جنسی ایرانیان در دوران پهلوی افتاد عمدتا تحولی ... تحول جنسی در جامعه ایران ناشی از تغییر رویکردهای جوانان این نسل و ... بسترهای تحول الگوهای روابط جنسی در ایران - رادیو فردا https://www.radiofarda.com/a/f12...iran.../27636768.html‎Cached26 مارس 2016 ... اگر ایران امروز را با ایران در دهه‌های پنجاه و شصت خورشیدی از حیث الگوهای رفتار جنسی مقایسه کنیم تفاوت‌ها بارز و آشکار می‌شوند. جوانان امروزی به ...