مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد

جام جم سرا: به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور، ساعت ۸:۱۰ دقیقه روز گذشته خانمی جوان به کلانتری ۱۱ نیشابور مراجعه و اظهار کرد: شوهر ۴۱ ساله‌اش به نام علیرضا فرزند یک ماهه‌شان به نام هستی را یک هفته پیش مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و کودک به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سرهنگ حسینی افزود: بر اساس اظهارات این زن، پس از فوت فرزند وی، شوهرش ضمن تهدید او و پسر پنج ساله‌اش جسد نوزاد را به قبرستان روستای اسلام‌آباد برده و در آنجا دفن کرده بود.

به نقل از عطارنیوز، ماموران کلانتری ۱۱ پس از اظهارات زن جوان با هماهنگی مقام قضائی متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند و متهم در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به قتل فرزند یکماهه‌اش اقرار کرد.

او گفت: به علت اعتیاد شدید به مواد مخدر و ناراحتی اعصاب و روان کنترل خود را از دست دادم و دست به چنین جنایت هولناکی زدم.

به گزارش جام جم سرا، این متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و با حکم مقام قضائی روانه زندان شد.



لینک منبع :پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد

پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../پدر-معتاد،-نوزاد-یکماهه-خود-را-کشت-و-زیر-خاک-دفن-کرد‎Cached27 آگوست 2014 ... یک پدر معتاد نیشابوری کودک یکماهه خود را آنقدر کتک زد که طفل بر اثر شدت جراحات مُرد. او سپس فرزندش را به قبرستان روستا برد و زیر خاکها دفن ... پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../پدر-معتاد،-نوزاد-یکماهه-خود-را-کشت-و-زیر-خاک-دفن-کرد‎‎Cached27 آگوست 2014 ... یک پدر معتاد نیشابوری کودک یکماهه خود را آنقدر کتک زد که طفل بر اثر شدت جراحات مُرد. او سپس فرزندش را به قبرستان روستا برد و زیر خاکها دفن ... Images for پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد - کلوب www.cloob.com/c/.../پدر_معتاد،_نوزاد_یکماهه_خود_را_کشت_و_زیر_خاک 27 آگوست 2014 ... پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد. کشتن نوزاد - کلوب www.cloob.com/result/کشتن_نوزاد‎Cached19 دسامبر 2014 ... نتایج جستجو : کشتن نوزاد - 2 مطلب. 93/09/28 11: ... جزییات خبر را در لینک زیر بخوانید : ... پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد. جان گرفتن نوزاد در غسالخانه بوشهر/ پدر از زنده شدن نوزاد خوشحال نشد و ... www.khabaronline.ir/detail/269502/society/events‎Cached9 ژانویه 2013 ... البته گواهی ای که این پدر هنگام دفن فرزند خود به غسالخانه ارائه داده بود از سوی ... وی اضافه کرد: در حالی که همکاران ما در غسالخانه مشغول بیرون‌آوردن نوزاد از لباس .... هم که کیلویی تشخیص داده و ان بیمارستان بی در و پیکر همه زیر سوال بروند . .... خودت رو بخوان زنده خاک کنن یک نفر وایسه تماشا کنه چه حالی میشی بنده خدا؟ SID.ir | کودکان پدر معتاد fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=5085‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی کودکان پدر معتاد. ... این کودکان حضور فیزیکی پدر را در کنار خود احساس می کنند، اما پدری که دارای نقش مخرب و آزار دهنده است. ۱۲ عارضه جسمی، با کاهش وزن سریع – news news.adbx.ir/d/2017/06/05/۱۲-عارضه-جسمی،-با-کاهش-وزن-سریع/‎Cached5 ژوئن 2017 ... ورزش کند، ورزش را رها کرده یا غذای خود را افزایش دهد، بدن سریع ... پسین نوشته بعدی : پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد. پایگاه خبری تحلیلی تامین 24:درد بی‌درمان اعتیاد کودکان خمار www.tamin24.ir/content/news/12016/درد-بی‌درمان-اعتیاد-کودکان-خمار سال 87 با پسر10 ساله‌ای گفت‌وگو کردم که از پنج سالگی توسط پدر معتاد شده ... نتایج تحقیق، ما را به‌شدت در مورد مغفول ماندن پیشگیری از اعتیاد در کودکان نگران کرد. ... ممنوعیت نگهداری معتادان زیر 18 سال در مراکز اقامتی درمان اعتیاد، او نمی‌دانسته که ..... حتی بدون کمک پزشکی به خودی خود کشنده یا پرخطر نیست اما فروخته شدن نوزاد یا ... پایگاه خبری تحلیلی تامین 24:ضروت راه‌اندازی مرکز ویژه "نوزادان معتاد" tamin24.ir/content/news/7294/ضروت-راه‌اندازی-مرکز-ویژه- قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکیدبر اینکه تهران به مرکز ویژه "نوزادان معتاد" نیاز دارد، گفت: ضرورت دارد؛ چنین مرکزی در تهران ایجاد شود و هم‌اکنون ... پوشش بهزیستی و تعدادی نیز تحت پوشش وزارت کار هستند، خاطرنشان کرد: این مراکز 2 ... شهرقدس · ارتقاء رفاه و تأمین‌اجتماعی را وظیفه قانونی و تکلیف دینی و انسانی خود می‌دانیم ...