مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سلیقه ​به خرج دهیم

شیشه‌های میوه‌ای

یکی از وسایلی که در تمام آشپزخانه‌ها پیدا می‌شود، شیشه‌های مواد غذایی مانند سس، رب و... است. البته به طور معمول این شیشه‌ها پس از خالی شدن هم به کمک خانم‌های خانه‌دار می‌آید، چون خانم‌های ایرانی برای جا دادن حبوبات، مغزها و... دوباره از آنها استفاده می‌کنند، اما با کمی ذوق و خلاقیت می‌توانید ظاهر جدید و البته متفاوتی به این شیشه‌ها بدهید و آنها را به یک سرویس زیبا، جذاب و نو تبدیل کنید.

این هم مهم نیست که شیشه متعلق به کدام یک از مواد غذایی باشد، چون شما از تمام شیشه‌ها می‌توانید استفاده کنید. طرح و رنگ این شیشه‌های جدید، از میوه‌ها گرفته شده است، پس ابتدا باید شیشه را رنگ کنید. برای مثال یک شیشه را قرمز کرده تا بتوانید آن را شبیه یک سیب تزئین کنید. وقتی تمام سطح شیشه را رنگ زدید اجازه دهید کار کاملا خشک شود؛ بعد از خشک شدن، رنگ‌آمیزی سطح شیشه را یک بار دیگر با دقت بررسی کنید تا جایی بدون رنگ نمانده باشد.

در صورتی که احساس کردید یک دست رنگ کم است می‌توانید کار را چند دست رنگ کنید تا کاملا مورد پسندتان قرار گیرد. همچنین می‌توانید در رنگ زدن از سایه روشن هم استفاده کنید که البته این کار به میزان هنر و تبحر شما در رنگ‌آمیزی بستگی دارد. پس از شیشه، نوبت به در آن می‌رسد؛ در را هم باید رنگ کنید.

البته برای در رنگ سبز را انتخاب می‌کنیم. روی درها ممکن است نام کارخانه یا محصول نوشته شده باشد، پس لازم است چند دست رنگ بخورد تا کاملا یکدست شود. حالا به یک تکه چوب یا وسیله‌ای شبیه چوب احتیاج دارید که به عنوان ساقه از آن استفاده کنید. ممکن است اگر در وسایل قدیمی کمی جستجو کنید بتوانید چیز مناسبی برای این کار پیدا کنید. اگر هم پیدا نشد، می‌توانید از در خمیر دندان یا سایر وسیله‌هایی با این اندازه استفاده کنید، آنها را رنگ قهوه‌ای بزنید و در جایی قرار دهید تا خشک شود. حالا به کاغذ رنگی یا مقوای رنگی احتیاج دارید. این کاغذ را که باید سبز رنگ باشد، به صورت برگ برش دهید و با پشت چاقو روی برش‌ها را خط بیندازید تا بیشتر شبیه برگ شود. البته می‌توانید از برگ‌های مصنوعی هم استفاده کنید. مزیت برگ‌های مصنوعی نسبت به برگ‌های کاغذی این است که می‌توانید آنها را بشویید. حالا برگ‌ها را روی در شیشه بچسبانید و ساقه را وسط آنها نصب کنید.

مریم اسدی



لینک منبع :سلیقه ​به خرج دهیم

سلیقه ​به خرج دهیم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1619879715082299806/سلیقه-​به-خرج-دهیم‎Cached26 آگوست 2014 ... اگر شما هم به دنبال چنین کارهایی هستید، بد نیست پیشنهادهای زیر را امتحان کنید. تصویر سلیقه ​به خرج دهیم. شیشه‌های میوه‌ای. یکی از وسایلی که ... سلیقه ​به خرج دهیم - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/1619879715082299806/سلیقه-​به-خرج-دهیم‎Cached26 آگوست 2014 ... بعضی وقت‌ها با کمی ذوق و حوصله می‌توان کار جدیدی را شروع کرد؛ کاری که هم محیط خانه را عوض کند و هم حس و حال دیگری به ما بخشد. اگر شما هم به دنبال ... لطفا سلیقه به خرج دهید - ویستا vista.ir/article/93183/لطفا-سلیقه-به-خرج-دهید‎Cached27 نوامبر 2007 ... لطفا سلیقه به خرج دهید اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر‌دادن خانه‌تان هستید، این ۱۰ مورد می‌تواند کمکتان کند. ۱) تنظیم ... سلیقه ​به خرج دهیم | شیشه های میوه ای یکی از وسایلی که در - قطره www.ghatreh.com/news/nn21698953/سلیقه-​به-خرج-دهیم 27 آگوست 2014 ... سلیقه ​به خرج دهیم. شیشه های میوه ای یکی از وسایلی که در تمام آشپزخانه ها پیدا می شود، شیشه های مواد غذایی مانند سس، رب و. است. البته به طور معمول ... بوسترلند | کیف گرد https://booster.land/product/AZ7L2KFE7V/کیف_گرد_‎Cachedهمه چیزی که برای ساختن یک ظاهر شیک و متفاوت و یک تیپ شخصیتی منحصر به فرد برای خود به آن نیاز داریم این است که در انتخاب هایمان کمی سلیقه به خرج دهیم. چگونه فضای اتاق خواب را بزرگ تر نشان دهیم - بلج bolej.ir/.../چگونه-فضای-اتاق-خواب-را-بزرگ-تر-نشان-دهیم-mag5‎Cached27 آوریل 2016 ... در چیدمان اتاق خواب سلیقه به خرج دهید و با حوصله فضای مناسب را انتخاب کنید تا هماهنگی کاملی در اتاق خواب ایجاد شود.در این خصوص با مطالعه مقالات ... چگونه هزینه های زندگی را کاهش دهیم؟ | ingooneh ingooneh.com/چگونه-هزینه-های-زندگی-را-کاهش-دهیم؟‎Cachedهمواره به یاد داشته باشید که کاهش هزینه ها به معنی انتخاب ارزانتر راه های ممکن نیست، ... هیچ ارتباطی به خرید لباس های گران قیمت ندارد و تمامش مربوط به سلیقه می شود. تهیه پوستر یا تقویم با آرم شرکت برای هدیه / کمی سلیقه به خرج دهیم ... forsatnet.ir/news/daily-note/کمی-سلیقه-به-خرج-دهیم.html 11 آگوست 2015 ... تهیه پوستر یا تقویم با آرم شرکت برای هدیه / کمی سلیقه به خرج دهیم ... برای دستیابی به مزیت رقابتی باید زودتر از رقیب ارزش از دید مشتری را ... برای دکوراسیون خانه تان سلیقه به خرج دهید - پرشین وی persianv.com/khaneh/برای-دکوراسیون-خانه-تان-سلیقه-به-خرج-ده.html 3 دسامبر 2014 ... مثلاً قرار‌دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می‌شود که اتاق وسیع‌تر دیده شود. 2 – یک دیوار را رنگ کنیدیکی از دیوارهای مهم خانه ... حمام و سرویس بهداشتی را چگونه بزرگتر جلوه دهیم - برترین ها www.bartarinha.ir/.../حمام-و-سرویس-بهداشتی-را-چگونه-بزرگتر-جلوه-دهیم‎Cached Similar20 نوامبر 2011 ... با کمی سلیقه به خرج دادن می‌توانید سرویس بهداشتی کوچک خود را وسیع‌تر و زیباتر نشان دهید. البته قبل از خرید وسایل لازم حتما این نکته را به یاد ...