مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دفع پشه با برنامه تلفن همراه

جام جم سرا، اگرچه قبلا هم برنامه‌ها و نرم افزارهایی بدین منظور به گوشیهای تلفن همراه راه یافته بود، اما برنامه «دافع پشه» یا Mosquito Repellent گویا ویژگیهای دیگری دارد.

این برنامه با انتشار صداهای فرکانس بالا که پشه‌ها از آن متنفرند، این موجودات را فراری می‌دهد. با استفاده از این برنامه همچنین می‌توان تعداد حشرات موجود در محیط را پیگیری کرده و با یک ویژگی جدید موسوم به «M Tracker» نقشه‌هایی از مناطقی را که تعداد بیشتری پشه در آن وجود دارد، مشاهده کرد.

پس از دانلود کردن برنامه باید دکمه پشه را فشار داده و یک نور آبی، نماد پشه را نمایش خواهد داد و تولید اصوات با فرکانس بالا از آن پس، پشه‌های اطراف را فراری می‌دهند. این صداها برای انسان آزاردهنده نخواهد بود.

این برنامه رایگان که در Google Play Store در دسترس قرار گرفته و شارژ کمی مصرف می‌کند، از سطوح فرکانس قابل تنظیم برخوردار است تا بتوان آن را برای محیطهای دلخواه افراد یا خانواده‌ها مورد استفاده قرار داد. (ایسنا)



لینک منبع :دفع پشه با برنامه تلفن همراه

دفع پشه با برنامه تلفن همراه! - ایسنا www.isna.ir/news/93060301415/دفع-پشه-با-برنامه-تلفن-همراه‎Cached25 آگوست 2014 ... به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برنامه «دافع پشه» ( Mosquito Repellent) با انتشار صداهای فرکانس بالا که پشه‌ها از آن ... با گوشی خود پشه ها را تار و مار کنید + دانلود نرم افزار www.yjc.ir/.../با-گوشی-خود-پشه-ها-را-تار-و-مار-کنید-دانلود-نرم-افزار‎Cached Similar9 ژوئن 2014 ... برنامه سلامتی شما را در برابر نیش 3500 پشه شناخته شده تضمین می کند ... اینترنت تلفن همراه خود را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید + دانلود ... دفع پشه با برنامه تلفن همراه! - نت شهر www.netshahr.com/17361/دفع-پشه-با-برنامه-تلفن-همراه 25 آگوست 2014 ... با بی‌تاثیر شدن پشه‌کشها در خلاصی از این حشرات موذی، اکنون یک برنامه جدید گوشی هوشمند طراحی شده‌اند که کاربر را از گزیده شدن توسط آنها نجات ... دفع پشه با برنامه تلفن همراه! - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/351425/دفع-پشه-با-برنامه-تلفن-همراه‎Cached25 آگوست 2014 ... به گزارش گروه فضای مجازی‌ «خبرگزاری دانشجو»، برنامه «دافع پشه» (Mosquito Repellent) با انتشار صداهای فرکانس بالا که پشه‌ها از آن متنفرند، ... دفع پشه با برنامه تلفن همراه! rialchanges.ir/?t=1647&e=14419265&ref=selfhttp://rialchanges.ir دفع پشه با برنامه تلفن همراه! خبرگزاری ایسنا: با بی‌تاثیر شدن پشه‌کشها در خلاصی از این حشرات موذی، اکنون یک برنامه جدید گوشی هوشمند طراحی شده‌اند که کاربر را ... Anti Mosquito 1.7 دانلود نرم افزار ضد پشه | اندروید گذر https://androidgozar.com/17166/anti-mosquito.html‎CachedAnti Mosquito v1.7 یک برنامه دفع کننده پشه مافوق صوت است که صدای با فرکانس بالا بسیار منحصر به فرد که برای اغلب پشه ها ناخوشایند است منتشر می کند و مانع ... این اپلیکیشن ها را تست کنید و بگویید واقعا پشه ها را دور می کنند ... gadgetnews.ir/5702/best-anti-mosquito-android-apps/‎Cached Similar26 مه 2014 ... نرم افزار · نرم افزار های تلفن همراه · نرم افزارهای اینترنت و شبکه · نرم افزارهای ... به فصل گرما نزدیک می شویم و پشه های آزار دهنده هم همراه با آن می آیند. ... هیچ‌کس نمی‌تواند به طور کامل از اثربخشی این برنامه‌ها در دفع حشرات سخن بگوید، برخی ... برچسب ها : Anti Mosquito اپلیکیشن برنامه موبایل پشه دانلود نرم افزار. دانلود نرم افزار حشره کش (برای اندروید) - Anti Mosquito 2.2 Android ... www.sarzamindownload.com/.../-نرم-افزار-حشره-کش-(برای-اندروید)---Anti-Mosquito-2.2-Android‎Cached2 آوریل 2016 ... دانلود نرم افزار حشره کش (برای اندروید) - Anti Mosquito 2.2 Android. ... در اتاق خود مشغول کار یا استراحت هستید اما یک حشره با پرواز نزدیک گوش ... دفع پشه با برنامه تلفن همراه! - خبرگزاری عتبات - تی نیوز tnews.ir/news/563429488047.html با بی تاثیر شدن پشه کشها در خلاصی از این حشرات موذی، اکنون یک برنامه جدید گوشی هوشمند طراحی شده اند که کاربر را از گزیده شدن توسط آنها نجات می دهد. نرم افزار Anti Mosquito v1.0.4 - دورکردن پشه با موبایل! - آریا موبایل ariamobile.net/anti-mosquito-v1-0-4/‎Cached Similar11 ژوئن 2011 ... نرم افزاری قدرتمند و کاربردی جهت دور کردن و فراری دادن بیش از 3000 گونه پشه. این نرم افزار با فرکانس بالایی که تولید می کند باعث آزار و اذیت ...