مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعجاز لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها

جام جم سرا: نسرین یادگاری با تأکید بر مصرف لیموترش به صورت تازه گفت: در افرادی که مبتلا به فشار خون هستند با مصرف لیموترش به جهت مزه ترش، اسیدسیتریک و املاح سدیم، منیزیم و پتاسیم موجود در آن، فشار خون کاهش می‌یابد و آنتی‌اکسیدان موجود در آن باعث باز شدن جداره رگ‌ها و نهایتاً فعال شدن ماهیچه‌های عروق بدن و کاهش فشار خون می‌شود.

وی افزود: بهترین حالت مصرف لیموترش مصرف به شکل تازه است و مصرف آن به جهت این‌که منبع غنی‌ فیبر و آنتی‌اکسیدان است برای هیچ گروه سنی ممنوعیتی ندارد.

استفاده از چاقوی کند در بریدن لیمو منجر به از بین رفتن ویتامین C موجود در این میوه می‌شود


این کارشناس تغذیه با تأکید بر این‌که در مصرف لیموترش نباید صرفاً به مصرف آب آن اکتفا کرد، افزود: فیبر موجود در آب میوه فیبر محلول است اما، پرزهای این میوه علاوه بر ویتامین C و آنتی‌اکسیدان باعث رسیدن فیبر نامحلول به بدن می‌شوند. لیموترش مبنع مناسبی برای بیماران دیابتی است و از بروز سرطان و هم‌چنین انواع سکته جلوگیری می‌کند. در فصل گرما می‌توان آن را در کنار آب مصرف کرد، چراکه عطش روزانه را کاهش می‌دهد و به افزایش زمان ماندگاری آب در بدن کمک شایانی می‌کند.

یادگاری با اشاره به لزوم بریدن لیموترش با چاقوی تیز عنوان کرد: استفاده از چاقوی کند در بریدن لیمو منجر به از بین رفتن ویتامین C موجود در این میوه می‌شود و هم‌چنین در نگهداری آن باید مواردی همچون نگهداری با نایلون در یخچال مورد نظر قرار گیرد چراکه واکنش آن با هوای درون یخچال، ویتامین C موجود در لیمو را کاهش می‌دهد.(ایسنا)



لینک منبع :اعجاز لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها

اعجاز لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../اعجاز-لیموترش-برای-دیابتی‌ها-و-فشارخونی‌ها‎Cached Similar9 آوریل 2015 ... لیموترش مبنع مناسبی برای بیماران دیابتی است و از بروز سرطان و هم‌چنین انواع سکته جلوگیری می‌کند. در فصل گرما می‌توان آن را در کنار آب مصرف ... اعجاز لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../اعجاز-لیموترش-برای-دیابتی‌ها-و-فشارخونی‌ها‎Cached Similar25 آگوست 2014 ... کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: لیموترش منبع غنی از ویتامین C است و دیابتی‌ها و مبتلایان به فشار خون نباید مصرف این منبع ... اعجاز لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/59901‎Cachedلیموترش مبنع مناسبی برای بیماران دیابتی است و از بروز سرطان و هم‌چنین انواع سکته جلوگیری می‌کند. در فصل گرما می‌توان آن را در کنار آب مصرف کرد، چراکه عطش ... معجزه لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها - انتخاب - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148882866092234‎Cachedلیموترش مبنع مناسبی برای بیماران دیابتی است و از بروز سرطان و هم‌چنین انواع سکته جلوگیری می‌کند. در فصل گرما می‌توان آن را در کنار آب مصرف کرد، چراکه عطش ... اعجاز لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها / آرشیو www.farspage.com/w/17/hrvgp‎Cached‌کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: لیموترش منبع غنی از ویتامین C است و دیابتی‌ها و مبتلایان به فشار خون نباید مصرف این منبع غنی را فراموش کنند. معجزه لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها - پ donyablog.ir/news/103446 21 آوریل 2017 ... پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ‌کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: لیموترش منبع غنی از ویتامین C است و دیابتی‌ها و ... اعجاز لیموترش برای دیابت و فشارخون - اصفهان شرق esfahanshargh.ir/61265/اعجاز-لیموترش-برای-دیابت-و-فشارخون 1 مه 2015 ... لیموترش مبنع مناسبی برای بیماران دیابتی است و از بروز سرطان و هم‌چنین انواع سکته جلوگیری می‌کند. در فصل گرما می‌توان آن را در کنار آب مصرف ... اعجاز لیموترش برای دیابت و فشارخون - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-47234.html‎Cached1 مه 2015 ... به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا،‌کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: لیموترش منبع غنی از ویتامین C است و دیابتی‌ها و مبتلایان به ... اخبار من - معجزه لیموترش برای دیابتی‌ها و فشارخونی‌ها www.akhbareman.com/.../--معجزه-لیموترش-برای-دیابتی‌ها-و-فشارخونی‌ها‎Cachedلیموترش مبنع مناسبی برای بیماران دیابتی است و از بروز سرطان و هم‌چنین انواع سکته جلوگیری می‌کند. در فصل گرما می‌توان آن را در کنار آب مصرف کرد، چراکه عطش ... اعجاز لیموترش برای دیابت و فشارخون - پایگاه خبری جهان نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/32c640875351.html لیموترش مبنع مناسبی برای بیماران دیابتی است و از بروز سرطان و هم چنین انواع سکته جلوگیری می کند. در فصل گرما می توان آن را در کنار آب مصرف کرد، چراکه عطش ...