مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند

جام جم سرا: محققان با بررسی ۵۱۶ کودک شهری در شهرهای بالتیمور، بوستون، نیویورک و سنت لوئیس از بدو تولد تا سن ۵ سالگی به این نتیجه دست یافتند که ۱۰ درصد از این کودکان به شیر، تخم مرغ و یا بادام زمینی آلرژی دارند.


بر اساس اعلام آمار موسسات ملی بهداشت آمریکا، شش درصد از کودکان خردسال و حدود سه ساله در ایالات متحده حداقل یک آلرژی غذایی دارند.

به گزارش جام جم سرا، بر اساس یافته‌های منتشر شده در مجله Allergy and Clinical Immunology محققان در تحقیقات قبلی دریافتند کودکان شهری بیشتر در معرض خطر ابتلا به آسم و آلرژی‌های زیست محیطی قرار دارند.

آلرژی غذایی شایع‌ترین نوع آلرژی در میان کودکان است. آلرژی به بادام زمینی شش درصد، تخم مرغ چهار درصد و شیر دو درصد است. دکتر رابرت وود، مدیر آلرژی و ایمونولوژی اطفال در مرکز کودکان دانشگاه جانز هاپکینز، اظهار کرد: این یافته‌ها برای پیشگیری افراد در معرض خطر و کودکان بسیار مفید است. (ایسنا)



لینک منبع :کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند

تحقیقات نشان داد: کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند - ایسنا www.isna.ir/.../تحقیقات-نشان-داد-کودکان-شهری-بیشتر-آلرژی-می-گیرند‎Cached23 آگوست 2014 ... کودکان و نوجوانان شهری بیشتر به آلرژی مبتلا می‌شوند. کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/351781/کودکان-شهری-بیشتر-آلرژی-می‌گیرند 23 آگوست 2014 ... آلرژی غذایی شایع‌ترین نوع آلرژی در میان کودکان است. آلرژی به بادام زمینی شش درصد، تخم مرغ چهار درصد و شیر دو درصد است. کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله ... https://kermany.com/کودکان-شهری-بیشتر-آلرژی-می‌گیرندq/‎Cached25 آگوست 2014 ... کودکان و نوجوانان شهری بیشتر به آلرژی مبتلا می‌شوند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مطالعات جدید حاکی از آن است کودکانی که در شهر ... کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند - نامه نیوز namehnews.ir/News/.../کودکان-شهری-بیشتر-آلرژی-می-گیرند.html‎Cached23 آگوست 2014 ... کودکان و نوجوانان شهری بیشتر به آلرژی مبتلا می‌شوند. کودکان شهری بیشتر آلرژی می‌گیرند tasalamati.com/e/mJ1qn/ کودکان و نوجوانان شهری بیشتر به آلرژی مبتلا می‌شوند. ... آنها دریافتند ۱۰ درصد این کودکان به شیر، تخم مرغ و یا بادام زمینی آلرژی دارند. آلرژی های غذایی در بین کودکان - تبیان article.tebyan.net/307281/آلرژی-های-غذایی-در-بین-کودکان‎Cached8 دسامبر 2015 ... آلرژی نسبت به شیر به خصوص شیر گاو آلرژی رایج بین کودکان محسوب می ... آلرژی دارند معمولاً بیشتر در معرض آسم و آلرژی های بینی قرار می گیرند. توصیه های تغذیه ای برای مبتلایان به آسم و آلرژی - آلرژی کودک allergy.blogfa.com/?p=2‎Cached Similarشیوع بیماری به ویژه در کودکان و شهرهای در حال توسعه رو به افزایش است . ... دود سیگار گرده گیاهان و قارچ ها یا سایر عوامل حساسیت زا ( مانند حیوانات خانگی هیره ها و سوسک ها) قرار می گیرند . .... با درمان مناسب بیشتر بیماران مبتلا به آسم قادر خواهند بود :. کودکان مبتلابه آلرژی بینی مستعد اختلال آسم هستند/ چه باید کرد؟ mehrkhane.com/.../کودکان-مبتلابه-آلرژی-بینی-مستعد-اختلال-آسم-هستند-چه-باید-کرد‎Cached Similarکودکان مبتلابه آلرژی بینی مستعد اختلال آسم هستند/ چه باید کرد؟ ... استفاده کرد؛ داروهای ضدحساسیت که بیشتر در گروه خانواده آنتی‌هیستامین‌ها قرار می‌گیرند. خود درمانیهای خطرناک در درمان آلرژی و سرماخوردگی - مجله سلامت teb-san.ir/1010/خود-درمانیهای-خطرناک-در-درمان-آلرژی-و-س‎Cached12 نوامبر 2014 ... کودکانی که زمینه بیماری‌های آلرژیک دارند در این دو فصل با مشکلات ... در اکثر شهرهای ایران والدین مجبور هستند برای تأمین هزینه‌های زندگی، در بیرون از منزل ... ارتباط می‌گیرد امکان ابتلایش به علائم و مشکلات تنفسی بیشتر می‌شود ... سرفه هشدار است، بیماری نیست! www.eghtesadnews.com/.../160231-سرفه-هشدار-است-بیماری-نیست‎Cached1 فوریه 2017 ... بیشتر کلان شهرهای ما با مشکلاتی مانند آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند. ... فردی را در نظر بیگرید که دچار سرفه های آلرژیک است و باید مشخص شود که به چه ... اما نکته اساسی آن است که اگر کودک زیر سه ماه شما، تحت هر شرایطی سرفه کند، ... برخی هنگامی که در معرض هوای سرد قرار می گیرند احساس سرماخوردگی دارند.