مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهنمای حفظ زیبایی چهره در دوران بارداری

جام جم سرا: شما با یک کوپ ساده می‌توانید این معایب را بپوشانید و چهره خود را زیبا‌تر کنید.

اگر صورتتان گرد شده:
بهتر است قد مو‌ها بلند باشد. حداقل تا روی شانه. مو‌ها در قسمت بالا و روی سر حجم بیشتری داشته باشد اما در قسمت‌های کناری سر حجم موی کم توصیه می‌شود. از چتری گذاشتن جدا خودداری کنید چون صورت را بیش از پیش گرد می‌کند.

اگر صورتتان مربع شده:
حجم موی سر در اطراف گوش‌ها باید زیاد باشد. از خرد کردن بیش از حد مو‌ها در صورت‌های مربع شکل پرهیز کنید. می‌توانید قد مو‌‌هایتان را به دلخواه انتخاب کنید.

اگر صورتتان مثلثی شده:
بهتر است در قسمت بالا و روی سر مو‌‌هایتان را خیلی کوتاه نکنید و اجازه بدهید مو بلند باشد. در اطراف شقیقه‌ها به مو‌هایتان حجم بدهید.

اگر صورتتان مستطیل شده:
بهتر است مو‌‌هایتان خیلی بلند نباشد. روی سر را حجم ندهید و بگذارید صاف و تخت باشد. فراموش نکنید کوتاهی مو در صورت‌های مستطیل شکل نباید کمتر از روی چانه و پشت گردن باشد.

اگر صورتتان لوزی شده:
در صورت‌های لوزی شکل موی چتری توصیه می‌شود. نگذارید مو‌هایتان از اطراف به جلو و روی گونه‌ها بریزد چون صورت را بیشتر لوزی می‌کند.(بانوی زیبا)



لینک منبع :راهنمای حفظ زیبایی چهره در دوران بارداری

راهنمای حفظ زیبایی چهره در دوران بارداری - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../راهنمای-حفظ-زیبایی-چهره-در-دوران-بارداری‎Cached23 آگوست 2014 ... در دوران بارداری به واسطه اضافه وزن و فعل و انفعالاتی که در بدن مادر باردار اتفاق می‌افتد شمایل صورت هم تغییر می‌کند. بعضی صورت‌ها به شدت گرد ... راهنمای حفظ زیبایی چهره در دوران بارداری - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/.../راهنمای-حفظ-زیبایی-چهره-در-دوران-بارداری 24 آگوست 2014 ... در دوران بارداری به واسطه اضافه وزن و فعل و انفعالاتی که در بدن مادر باردار اتفاق می‌افتد شمایل صورت هم تغییر می‌کند بعضی صورت‌ها به شدت گرد ... راهنمای حفظ زیبایی چهره در دوران بارداری | شبنم نیوز www.shabnamnews.com/news/50460‎Cached25 آگوست 2014 ... راهنمای حفظ زیبایی چهره در دوران بارداری در دوران بارداری به واسطه اضافه وزن و فعل و انفعالاتی که در بدن مادر باردار اتفاق می‌افتد شمایل صورت هم ... نکته‌های زیبایی و مراقبت‌های پوستی در دوران بارداری - برترین ها www.bartarinha.ir/.../نکته‌های-زیبایی-و-مراقبت‌های-پوستی-در-دوران-بارداری‎Cached Similar2 آگوست 2012 ... بارداری سبب تغییرات هورمونی در بدن می‌شود و در نتیجه روی پوست تاثیر می‌گذارد. پوست در دوران بارداری می‌تواند هر چیزی از التهاب و قرمزی گرفته ... حفظ زیبایی در دوران بارداری - مرکز سلامت markazsalamat.persianblog.ir/post/2/‎Cached Similarدر عین حال کاملا طبیعی است که در دوران بارداری به لحاظ چهره ای هم تغییراتی بکنید. ... به هر حال قصد دارید زیباییخود را حفظ کنید و البته این حق مسلم شماست اما طرف ... پیشنهادهایی برای حفظ زیبایی در دوران بارداری - نمناک namnak.com/زیبایی-در-دوران-بارداری-.p42030‎Cachedبرای حفظ زیبایی تان در دوران بارداری به وزن و سلامتی خود توجه داشته باشید و ... برای شما به عنوان یک مادر کاملا طبیعی است که در دوران بارداری به لحاظ چهره ای هم ... چطور در دوران بارداری زیبایی ظاهری‌تان را حفظ کنید - نیک صالحی www.niksalehi.com/zibaee/چطور-در-دوران-بارداری-زیبایی-ظاهری‌تا.html 12 دسامبر 2014 ... یک راهنما که به شما می‌گوید چطور در دوران بارداری زیبایی ظاهری‌تان. ... معمولا چهره خانم‌ها به خاطر تغییر حالت‌های دوران بارداری گرد و پر‌تر از حد و اندازه‌های ... راهنمای حفظ زیبایی چهره در دوران بارداری - مجله پویا pooyamag.ir/a-251949.html‎Cached16 مه 1996 ... در دوران بارداری به واسطه اضافه وزن و فعل و انفعالاتی که در بدن مادر باردار اتفاق می‌افتد شمایل صورت هم تغییر می‌کند. بعضی صورت‌ها به شدت گرد ... چطور در بارداری زیبایی ظاهرتان را حفظ کنید. - باشگاه مادران www.madarclub.com/fa/print/news/58621‎Cached9 ژوئن 2014 ... در اینجا به شما خواهیم گفت چطور در دوران بارداری زیبایی ظاهری تان را حفظ ... شانه باشد معمولا چهره خانمها بخاطر تغییر حالتهای دوران بارداری گرد وپرتر از ... را ایجاد کنید برای رسیدن به این همخوانی یک راهنمای کلی اما کاملا ساده وجود دارد . در دوران بارداری زیبایی خود را حفظ کنید - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/bardari/beauty2-pregnancy.html‎Cached Similarدوران بارداری,ترک پوست در بارداری,استفاده از مواد آرایشی در بارداری,مراقبت ار ... در این دوران و بهترین روش ها برای انجام ماساژ بانوان باردار آموزش های لازم را دیده اند.