مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق+عکس

جام جم سرا: دان و مکسین سیمپسون اهل شهر بیکرزفیلد به فاصله چهار ساعت از یکدیگر درحالی که تا آخرین لحظات دست یکدیگر را می‌فشردند، درگذشتند.

به نقل از دیلی میل، ملیسا اسلون گفت که اول مادربزرگش درگذشت و وقتی پیکر او را از اتاق خارج کردند پدربزرگش هم از دنیا رفت.

او به شبکه «کی‌ ای آر او» گفت: «دان فقط می‌خواست که با همسر نازنینش باشد. او عاشق مادربزرگ ما بود، و تا آخر زندگی این عشق ادامه داشت.»

دان ۹۰ ساله و مکسین ۸۷ ساله بودند. آن‌ها اولین بار در سال ۱۹۵۲ در بیکرزفیلد آشنا شدند و‌‌ همان سال ازدواج کردند. زمانی که‌دان به عنوان مهندس راه و ساختمان برای ارتش آمریکا کار می‌کرد این زوج مدتی را در آلمان گذراندند و یک پسر ۱۸ ماهه را از سرای کودکان بی‌سرپرست به فرزندخواندگی قبول کردند. اما آن‌ها بار دیگر در بیکرزفیلد ساکن شدند. مکسین پرستار شد و‌دان شرکت خود را راه انداخت. آن‌ها یک پسر و پنج نوه دارند. (خبرآنلاین)



لینک منبع :زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق+عکس

Images for زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق+عکس زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../زندگی-مشترک-و-مرگ-همزمان-یک-زوج-عاشق-عکس‎Cached17 آگوست 2014 ... یک زوج اهل کالیفرنیای آمریکا پس از ۶۲ سال زندگی مشترک تقریبا همزمان در یک بیمارستان و دست در دست هم از دنیا رفتند. زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق +عکس - وبگردی webgardi.yjc.ir/fa/.../زندگی-مشترک-و-مرگ-همزمان-یک-زوج-عاشق-عکس‎Cached18 آگوست 2014 ... یک زوج اهل کالیفرنیای آمریکا پس از ۶۲ سال زندگی مشترک تقریبا همزمان در یک بیمارستان و دست در دست هم از دنیا رفتند. زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق + عکس | ساتین saten.ir/33700/زندگی-مشترک-و-مرگ-همزمان-یک-زوج-عاشق-عک/ 21 آگوست 2014 ... زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/33700/زندگی-مشترک-و-مرگ-همزمان-یک-زوج-عاشق-عک/2/ یک زوج اهل کالیفرنیای آمریکا پس از ۶۲ سال زندگی مشترک تقریبا همزمان در یک بیمارستان و دست در دست هم از دنیا رفتند. دان و مکسین سیمپسون اهل شهر بیکرزفیلد ... زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق +عکس - پرشین وی persianv.com/.../زندگی-مشترک-و-مرگ-همزمان-یک-زوج-عاشق-عک.html‎Cached18 آگوست 2014 ... او عاشق مادربزرگ ما بود، و تا آخر زندگی این عشق ادامه داشت.» زوج ... آن‌ها یک پسر و پنج نوه دارند. زوج ... زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق +عکس. زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news201510241485991968.html‎Cached24 ا کتبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق + عکس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... مرگ همزمان و احساسی یک زوج عاشق (عکس) - تالاب www.talab.org/fun/.../death-buy-feel-couple-love-photo.html‎Cachedمرگ همزمان و احساسی یک زوج عاشق که عکس آن را در ادامه می بینید آلکساندر ... ساله اهل سن دیگو کالیفرنیا پس از ۷۵ سال زندگی مشترک به فاصله کوتاهی از هم درگذشتند. جام نیوز :: JamNews - مرگ همزمان و عاشقانه زوج سالمند +عکس jamnews.ir/detail/News/719922‎Cached18 سپتامبر 2016 ... زوج سالمندی که 59 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در یک روز و تنها با ... لحظات عاشقانه خود را سپری می‌کردند، بعد از 59 سال زندگی مشترک از ... زندگی مشترک و مرگ همزمان یک زوج عاشق + عکس yjcnews.ir/search/?...زندگی+مشترک...مرگ+همزمان+یک+زوج+عاشق...عکس‎Cached17 جولای 2017 ... باشگاه خبرنگاران/ وجیهه مشهدی نبی روانشناس اظهار داشت:زوجین در زندگی مشترک بهتر است در مسائل مالی یکدیگر را یاری کنند تا این موضوع باعث ...