مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه تارت لیموترش

جام جم سرا:

طرز تهیه:

۱- آرد نول، پودر قند و نیمی از نمک را در ظرفی، مخلوط و الک کنید. کره را به آن افزوده و با دست ورز دهید تا خمیر شبیه تکه‌های پودر سوخاری شود، سپس یک عدد تخم مرغ به آن اضافه کرده و به آرامی با سرِ انگشت، ورز دهید تا خمیر یکدستی حاصل شود.
۲- خمیر را با سلفون بپوشانید و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید تا سرد شود. فر را از ۱۵ دقیقه قبل، روی حرارت ۱۷۵ درجه سانتی گراد تنظیم و گرم کنید.
۳- خمیر سردشده را با وردنه به ضخامت یک سانتی متر باز کنید و آن را داخل قالب تارت قرار داده و اضافی آن را بگیرید، سپس با چنگال سطح خمیر را سوراخ کنید.
۴- خمیر را با فویل آلومینیومی بپوشانید و روی آن، مقداری لوبیا یا برنج بریزید و به مدت ۱۰تا ۱۵دقیقه در طبقه وسط فر گرم شده قرار دهید. پس از این مدت، فویل و لوبیا را از روی تارت بردارید و آن را مجدداً داخل فر برگردانید و پخت را به مدت پنج دقیقه دیگر ادامه دهید.
۵- در این فاصله، بقیه تخم مرغ و شکر را در ظرفی ریخته و با همزن دستی هم بزنید، سپس رنده پوست پرتقال، آب پرتقال، رنده پوست لیموترش، آب لیموترش، خامه صبحانه و بقیه نمک را به آن افزوده و هم بزنید تا مایه یکدستی خاصل شود.
۶- خمیر تارت آماده شده را از فر خارج کرده، مایه آماده شده را روی آن بریزید و با پشتِ قاشق، سطح آن را صاف کنید، سپس آن را مجدداً به مدت ۴۵ دقیقه در طبقه وسط فر گرم شده قرار دهید تا کاملاً بپزد.
۷- پس از پخت، تارت را از فر خارج کرده و بگذارید به مدت ۳۰دقیقه در دمای محیط بماند تا کاملاً خنک شود، سپس آن را برش داده و با حلقه‌های لیموترش، تزیین و سرو کنید. (هفتگی)



لینک منبع :طرز تهیه تارت لیموترش

طرز تهیه‌ تارت لیمو - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/shirinikhoshk1/tart29.html‎Cached Similarطرز تهیه انواع شیرینی خشک, تارت لیمو ,طرز تهیه تارت لیمو ,روش تهیه تارت لیمو , طرز پخت تارت لیمو ,آموزش پخت تارت لیمو ,مواد لازم برای تارت لیمو ,تارت لیمو ... تارت لیموترش - ساناز سانیا www.sanazsania.ir/recipes/150-تارت-لیموترش/‎Cached Similarطرز تهیه. 1.آرد نول، پودر قند و نیمی از نمک را در ظرفی، مخلوط و الک کنید. کره را به آن افزوده و با دست ورز دهید تا خمیر شبیه تکه های پودر سوخاری شود، سپس یک عدد تخم ... طرز تهیه تارت لیمویی - نمناک namnak.com/تارت-لیمویی.p17805‎Cachedنمناک آشپزخانه نمناکشیرینی پزی طرز تهیه تارت لیمویی ... در یک کاسه تخم مرغ ها، خاک قند، پوست لیمو ترش و آب لیمو ترش را به همراه خامه می ریزیم و همۀ مواد را کمی ... Images for طرز تهیه تارت لیموترش روش تهیه تارت لیموترش - مجله پزشکی دکتر سلام hidoctor.ir/portal/2017/07/13/روش-تهیه-تارت-لیموترش/‎Cached13 جولای 2017 ... اگر جزو علاقه مندان به طعم لیمو هستید پیشنهاد می کنیم با روش تهیه تارت لیموترش آشنا شوید این دسر خوشمزه به راحتی قابل تهیه است با توجه به این ... طرز تهیه تارت لیمو - سرزمین دست ساخته ها diys.ir/طرز-تهیه-تارت-لیمو/‎Cached Similar26 ژوئن 2015 ... با درود به شما , بار دیگر با آموزشی در خدمت شما هستیم ، اینبار با طرز تهیه تارت لیمو اشنا میشوید – به نظر من کلا هر چیزی که با لیمو به درستی و ... طرز تهیه پای مرنگ لیمو - ایران کوک https://irancook.ir/03/14/طرز-تهیه-پای-مرنگ-لیمو/20199/‎Cachedطرز تهیه پای مرنگ لیمو : خمیر تارت را مطابق دستور آماده کنید و بگذارید خنک شود. فر را از قبل تا دمای 180 درجه گرم کنید ... طرز تهیه تارت لیمو https://www.behtarynha.ir/fa/news/2233/طرز-تهیه-تارت-لیمو‎Cached10 ژانویه 2015 ... اول این رو بگم که من عاشق تارت لیمو هستم. این میان وعده خوشمزه را از کتاب آشپزی بتی کراکر به شما آموزش میدم. تارت لیمو یک غذای کلاسیک هست که ... فیلم آموزش طرز تهیه تارت لیموترش - دانلود فیلم و کلیپ رایگان آشپزی www.10320.ir/dessert/327--.html‎Cached26 نوامبر 2013 ... فیلم ،آموزش، طرز، تهیه، تارت، لیموترش، گلریز کاوه ، فیلم آشپزی، طرز تهیه، کلیپ، کلیپ تصویری، رایگان، دانلود، فیلم آشپزی، آشپزی،. طرز تهیه تارت لیمو ترش با تزیین میوه ای (هفدهم) - سایت آشپزی www.ashpaziha.com/1394/06/way-the-tart-lime-decorations-fruit/‎Cachedطرز تهیه تارت لیمو ترش , تزیین میوه ای ,هفدهم, ... ۵ ا(۱/۲ فنجان + ۲ قاشق غذاخوری) آب میوه لیمو ترش. خامه زده شده: ۱ فنجان کرم ۱ قاشق غذاخوری شکر. Way - the - tart ...