مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از ماست که بر ماست

منظور از به رسمیت شمردن یعنی تعریف درست و صحیح این موضوع در عمل که اتفاقا در بسیاری از موارد به اتفاقات ضد این تعریف منجر می‌شود یا زمانی کسی یا کسانی به دنبال ارائه تعریف دقیق آن می‌روند که پیش از آن خود یا خودشان به این مساله خدشه وارد کرده‌اند.

اگر نخواهم پیچیده حرف بزنم، باید یکراست بروم سراغ موضوع جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی یا حتی پیشتر از آن ازدواج مهناز افشار و صدها مورد دیگر.

در همه جای دنیا، داستان تا حد زیادی همین است که در کشور خودمان هم اتفاق می‌افتد، هزاران نشریه و رسانه در دنیا کارشان پرداختن به همین موضوعات است و میلیون‌ها نفر در جهان کارشان پیگیری همین خبرها اصلا محبوبیت نشریات زرد و اخبار زندگی خصوصی چهره‌ها، هزاران بار جذاب‌تر از اخبار انتخابات و جنگ‌ها و مسائل اجتماعی است.

ذائقه مخاطب تا بوده همین بوده و کسی نخواسته و نمی‌تواند این ذائقه را تغییر دهد و حتی سلیقه و انتخاب افراد را برای پیگیری این موضوعات قضاوت کند.اما می‌توان در مورد این‌که خود افراد تا چه اندازه حریم شخصی‌شان را در معرض دید و پیگیری دیگران قرار می‌دهند، قضاوت کرد.

در همین موضوع اخیر،گفت‌وگو‌ها و نقل به مضمون‌ها نشان می‌دهد، دو چهره مورد نظر از طریق دوستان رسانه‌ای خود، اجازه ورود به همه جزئیات مراسم و عقدشان را داده‌اند.

فرزاد حسنی به روایت خبرنگاری که خود را دوستش معرفی می‌کند، با اطلاع و نظارت خودش جزئیات مراسم عقد و عکس‌های مورد نظر را در اختیار نشریه‌ای قرار می‌دهد، بعد‌ها هم عکس‌های این زوج و صحبت‌ها در مورد ازدواجشان بارها رسانه‌ای می‌شود، حالا بعد از یک سال، به هر دلیلی این زوج تصمیم به جدایی می‌گیرند و خبر این جدایی از سوی آزاده نامداری رسانه‌ای می‌شود، خبرنگار یا همان دوست فرزاد حسنی، به نامداری اعتراض می‌کند که چرا خبر را رسانه‌ای کرده و نامداری هم در پاسخ، گفت‌وگویی انجام می‌دهد و حالا مساله تا کجا پیش برود، مشخص نیست، اما کاملا مشخص است که از همان ابتدای آشنایی و ازدواج، اصرار بر رسانه‌ای شدن از سمت این زوج وجود داشته و حالا این حواشی‌ها دیگر جای اعتراضی برای اهمیت حریم شخصی و موضوعات مشابه نمی‌گذارد.

قسمت متفاوت داستان رعایت نشدن حریم خصوصی چهره‌ها در کشور ما به همین جا می‌رسد که اعلام خبرهای ازدواج‌شان، حریم خصوصی تعریف نمی‌شود، اما خبر جدایی و طلاق حریم خصوصی تعریف می‌شود، این وسط رسانه و مخاطب هم آتش بیار معرکه معرفی می‌شوند، در حالی که از ماست که بر ماست.

مستوره برادران نصیری - گروه جامعه



لینک منبع :از ماست که بر ماست

گنجور » ملک‌الشعرای بهار » مستزادها » از ماست که بر ماست https://ganjoor.net/bahar/mostazadbk/sh6/‎Cachedازماست که‌برماست. وین شعله سوزان که برآمد ز چپ وراست. ازماست که‌برماست. جان گر به لب ما رسد، از غیر ننالیم. با کس نسگالیم. از خویش بنالیم که جان سخن اینجاست. از ماست که بر ماست - ناصر خسرو - ایران بوم www.iranboom.ir/shekar-shekan/.../2194-az-mast-ke-bar-mast.html‎Cached Similarناصر خسرو. روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست وندر طلب طعمه پروبال بیاراست بر راستی بال نظر کرد و چنین گفت امروز همه عرش زمین زیر پر ماست بر اوج چو پرواز ... Images for از ماست که بر ماست از ماست که بر ماست / یک شعر به معنای یک عمر - پاپیروس www.papyrus.ir/.../از-ماست-که-بر-ماست-یک-شعر-به-معنای-یک-عمر‎Cached Similarروزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست واندر طلب طعمه پر و بال بیاراست. بر راستی بال نظر کرد و چنین گفت: «امروز همه روی زمین زیر پر ماست،. بر اوج فلک چون بپرم -از ... از ماست که بر ماست(شعر ناصر خسرو) - تاپ ناز www.topnaz.com/از-ماست-که-بر-ماستشعر-ناصر-خسرو/‎Cached Similarناصرخسرو شعر ناصر خسرو شعر عقاب ناصر خصرو شعر عقاب ناصر خسرو,اشعار ناصر خسرو,شعر ناصرخسرو,دیوان اشعار ناصر خسرو,از ماست که بر ماست,روزی ز سر ... بهترین شعرهایی که خوانده ام - از ماست که بر ماست jeyhoon.blogfa.com/post-643.aspx‎Cached Similarاز ماست که بر ماست. ناصر خسرو قبادیانی. شعری به یاد دوران خوش مدرسه. روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست. وندر طلب طعمه پر و بال بیاراست. بر راستی بال نظر کرد و ... از ماست که بر ماست - شعرى از ملک الشعرا بهار - رادیو فردا https://www.radiofarda.com/a/271390.html‎Cached16 نوامبر 2006 ... این دود سیه فام که از بام وطن خاست از ماست که بر ماست وین شعله سوزان که برآمد زچپ و راست از ماست که بر ماست جان گر به لب ما رسد، از غیر ننالیم با ... از ماست که بر ماست - تبیان article.tebyan.net/133358/از-ماست-که-بر-ماست‎Cachedروزی بود، روزگاری بود که مردم وقتی پادشاهشان می مرد، بازی را به پرواز در می آوردند تا شاه جدیدشان را انتخاب کنند. باز به روی شانه ی هر کس می نشست، او را شاه خود می ... داستان از ماست که بر ماست / بدون سانسور | www.WeAre.ir مجله علمی ... www.weare.ir/interesting/.../داستان-از-ماست-که-بر-ماست-بدون-سانسور/‎Cached Similar21 نوامبر 2013 ... حتما شما هم داستان «از ماست که بر ماست» یا همون داستان کباب غاز «سید محمد علی جمالزاده» را فراموش نکرده اید. داستان کباب غاز و مصطفی دیلاقی که در ... ضرب المثل از ماست که بر ماست - نمایش محتوای تولیدات ویژه - صدا و ... mazandaran.irib.ir/-/ضرب-المثل-از-ماست-که-بر-ماست‎Cachedضرب‌المثل از ماست که برماست زمانی استفاده می‌شود که عملی نابخردانه توسط فرد یا افرادی انجام ‌گیرد و باعث به وجود آمدن دردسرهایی عظیم شود. در نگاه بیشتر ببینید.