مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سقوط زوج لهستانی، هنگام گرفتن عکس سلفی

جام جم سرا: مونیکا دولیان، کنسول لهستان به روزنامه «پابلیکو» در پرتغال گفت که این اتفاق در «کابو دا روکا» در غربی‌ترین نقطه پرتغال در ساحل اقیانوس اطلس، رخ داده است. صخره یادشده ۱۴۰ متر از سطح آب‌های آزاد ارتفاع دارد. این محل در ۴۰ کیلومتری لیسبون، پایتخت پرتغال واقع شده است.

این زوج ۳۱ ساله که از سال‌ها قبل در پرتغال زندگی می‌کردند، از نوار امنیتی رد شده و برای گرفتن عکس بهتر به لب پرتگاه رفته‌اند. یک زوج گردشگر اسپانیایی حادثه را دیده‌اند و بلافاصله کودکان را دور کرده و مقام‌های محلی را در جریان گذاشته‌اند.

به نقل از دویچه وله، عملیات گسترده برای یافتن جسد قربانیان‌‌ همان روز نتیجه داد و این زوج در شکافهای صخره پیدا شدند اما اجساد آنها به دلیل شرایط بد جوی روز بعد بیرون کشیده شد.



لینک منبع :سقوط زوج لهستانی، هنگام گرفتن عکس سلفی

Images for سقوط زوج لهستانی، هنگام گرفتن عکس سلفی سقوط زوج لهستانی، هنگام گرفتن عکس سلفی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../سقوط-زوج-لهستانی،-هنگام-گرفتن-عکس-سلفی‎Cached14 آگوست 2014 ... تصویر سقوط زوج لهستانی، هنگام گرفتن عکس سلفی. جام جم سرا: مونیکا دولیان، کنسول لهستان به روزنامه «پابلیکو» در پرتغال گفت که این ... سقوط مرگبار زوج جوان از صخره در هنگام گرفتن سلفی | گوناگون | DW ... www.dw.com/fa.../سقوط...زوج...هنگام-گرفتن-سلفی/a-17848369‎Cached12 آگوست 2014 ... یک زوج لهستانی در هنگام گرفتن عکس سلفی از صخره به پایین پرت شدند و جان باختند. دختر ۶ ساله و پسر ۵ ساله این زوج شاهد سقوط پدر و مادر خود ... زوج لهستانی برای گرفتن عکس زیباتر از صخره به پایین پرت شدند www.khabaronline.ir/detail/369939/society/events‎Cached Similar14 آگوست 2014 ... یک زن و مرد ۳۱ ساله که برای زیباترشدن عکس سلفی‌شان بدون توجه به نوار ... ۱۴۰ متری در غربی‌ترین نقطه اروپا رفته بودند، به پایین سقوط کردند. ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک زوج لهستانی در هنگام گرفتن عکس سلفی از ... سقوط مرگبار زوج جوان از صخره در هنگام گرفتن سلفی | Hendevaneh ... hendevaneh.com/a-young-couple-during-the-salafist-fatal-fall-from-cliff/ صخره‌های کابو دا روکا در پرتغال (محل حادثه) یک زوج لهستانی در هنگام گرفتن عکس سلفی از صخره به پایین پرت شدند و جان باختند. دختر ۶ ساله و پسر ۵ ساله این زوج ... کشته شدن هنگام گرفتن عکس سلفی دو نفره! | فارنت farnet.ir/1393/05/68174/deadly-cliff-selfie/‎Cached14 آگوست 2014 ... بر اساس گزارش‌ها و تحقیقات صورت گرفته، یک زوج لهستانی پس از تلاش‌هایی که برای گرفتن عکس سلفی داشتند، از صخره‌ای در پرتغال سقوط کرده ... سقوط مرگبار زوج جوان از صخره در هنگام گرفتن سلفی / عکس ... - بـیـسـت 20ist.com/سقوط-مرگبار-زوج-جوان-از-صخره-در-هنگام-گر/‎Cached16 آگوست 2014 ... یک زوج لهستانی در هنگام گرفتن عکس سلفی از صخره به پایین پرت شدند و جان باختند. دختر ۶ ساله و پسر ۵ ساله این زوج شاهد سقوط پدر و مادر خود ... زوج‌جوان هنگام گرفتن‌ یک سلفی خاص و زیبا سقوط کردند و مردند! - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2014/08/13/442341 13 آگوست 2014 ... زوج لهستانی در هنگام گرفتن عکس سلفی در خالی از صخره به پایین پرت شدند و جان باختند که دختر ۶ ساله و پسر ۵ ساله این زوج شاهد سقوط پدر و مادر ... تصاویر/سلفی های عجیب وغریب - ناطقان nateghan.ir/fa/news/30848/تصاویرسلفی-های-عجیب-وغریب‎Cached28 سپتامبر 2015 ... ناطقان:برخی از موارد افرادی که قصد گرفتن عکس های سلفی را دارند ... یک زوج لهستانی زمانی که برای گذراندن تعطیلات به سواحل پرتغال رفته بودند ... بروند اما متاسفانه هنگام گرفتن عکس هر دوی آنها از صخره سقوط کرده و از دنیا رفتند. مرگ بخاطر گرفتن عکس سلفی www.dametjiz.com/مرگ-بخاطر-گرفتن-عکس-سلفی/‎Cached Similarمرگ بخاطر گرفتن عکس سلفی. یک زوج لهستانی در هنگام گرفتن عکس سلفی از صخره به پایین پرت شدند و جان باختند. دختر ۶ ساله و پسر ۵ ساله این زوج شاهد سقوط ...