مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دیابتی‌ها پسته خام بخورند

جام جم سرا:این محققان می‌گویند: دیابت به علت ناتوانی بدن در تولید یا مصرف انسولین به وجود می‌‏آید. انسولین ماده‌‏ای است که از سوی لوزالمعده تولید می‌شود و نقش آن استفاده از قند به عنوان عظیم ترین منبع انرژی بدن است. قرار گرفتن در معرض استرس و فشار‌های عصبی باعث افزایش قند خون می‌شود و این افزایش در افراد مبتلا به دیابت بسیار شدیدتر است. مصرف پسته خام در افراد مبتلا به دیابت باعث می‌شود که فشار خون این افراد کنترل شود و سلامت قلب بهبود یابد. در واقع، مصرف دو وعده پسته بدون نمک در روز باعث می‌شود انقباض عروق کاهش پیدا کند و قلب فشار کمتری را متحمل شود.

پسته منبع غنی فیبر، پتاسیم، مس، منگنز، فسفر، ویتامین B6 و آنتی‌اکسیدان است و باعث آرامش عروق می‌شود. همچنین مصرف پسته به تنظیم ضربان قلب منجر شده و کلسترول بد را کاهش می‌دهد.(ایرنا)



لینک منبع :دیابتی‌ها پسته خام بخورند

ایرنا - دیابتی ها پسته بخورند www.irna.ir/fa/News/81269028/‎Cached12 آگوست 2014 ... تهران - ایرنا - مطالعات محققان موسسه باتون روژ (Baton Rouge) آمریکا نشان می دهد که مصرف منظم پسته باعث مدیریت استرس در بیماران مبتلا به ... دیابتی‌ها پسته خام بخورند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دیابتی‌ها-پسته-خام-بخورند‎Cached Similar12 آگوست 2014 ... مطالعات محققان آمریکایی نشان می‌دهد که مصرف منظم پسته باعث مدیریت استرس در بیماران مبتلا به دیابت می‌شود. دیابتی‌ها پسته خام بخورند - خبرگزاری تسنیم https://www.tasnimnews.com/fa/news/.../دیابتی-ها-پسته-خام-بخورند‎Cached13 آگوست 2014 ... مصرف پسته خام در افراد مبتلا به دیابت باعث می شود که فشار خون این افراد کنترل شود و سلامت قلب بهبود یابد. در واقع، مصرف دو وعده پسته بدون ... دیابتی ها پسته بخورند - سلامت - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/117570/‎Cachedمصرف پسته خام در افراد مبتلا به دیابت باعث می شود که فشار خون این افراد کنترل شود و سلامت قلب بهبود یابد. در ادامه این گزارش آمده است که مصرف دو وعده پسته بدون ... دیابتی‌ها پسته خام بخورند - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/دیابتی‌ها-پسته-خام-بخورند/4163052 مطالعات محققان آمریکایی نشان می‌دهد که مصرف منظم پسته باعث مدیریت استرس در بیماران مبتلا به دیابت می‌شود. این محققان می‌گویند دیابت به علت ناتوانی ... وب سایت رسمی آخرین خبر | دکتر سلام/ افراد دیابتی پسته خام بخورند www.akharinkhabar.ir/health/3069531 6 نوامبر 2016 ... آخرین خبر پرنصب ترین نرم افزار فارسی زبان خبری است. شما علاوه بر مطالب خبری ، اطلاعات متنوع ای در مورد سلامت، آشپزی، گردشگری، خودرو و غیره ... پونیلا - دیابتی ها پسته خام بخورند ponila.com/post/393928/ مطالعات محققان آمریکایی نشان می دهد که مصرف منظم پسته باعث مدیریت استرس در بیماران مبتلا به دیابت می شود. پسته، قند خون را پایین می ‌آورد - بیتوته www.beytoote.com/health/nutrition/pistachio-sap.html‎Cached Similarخوردن یک مشت مغز پسته در روز نه تنها یک میان وعده مناسب و خوشمزه است بلکه برای ... کربوهیدرات را پایین می ‌آورد بنابراین مغز این خشکبار می ‌تواند به کنترل دیابت به ... دیابتی ها پسته بخورند - شرکت داروسازی اسوه www.osvahpharma.com/fa/News/item/.../دیابتی%20ها%20پسته%20بخورند 16 آگوست 2014 ... دیابتی ها پسته بخورند (تعداد بازدید : 1751) ... مصرف پسته خام در افراد مبتلا به دیابت باعث می شود که فشار خون این افراد کنترل شود و سلامت قلب ... تاثیر گردو بر دیابت / گردو بخوریم یا نه؟ - ساعت24 www.saat24.com/news/156055/‎Cached29 مه 2016 ... تاثیر گردو بر دیابت / گردو می تواند دیابت را خوب کند؟برای آگاهی از فواید گردو این مطلب به شما کمک میکند/ کسانی که دچار دیابت می باشند با ...