مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزودی کارت تلفن در ایران به تاریخ می‌پیوندد

جام جم سرا: محمد‌رضا بیدخام در خصوص کمبود اخیر کارت‌های اعتباری تلفن و مشکلات بازار سیاه این خدمت گفت: اکنون ۱۸۰ مرکز در تهران عملیات توزیع کارت‌های اعتباری تلفن را انجام می‌دهند.


معاون فروش و بازاریابی شرکت مخابرات استان تهران گفت: چندی پیش مشکل کمبود کارت‌های اعتباری و ایجاد بازار سیاه برای این کارت وجود داشت اما اکنون این کارت‌ها به وفور در اغلب مراکز تلفن وجود دارند.

او در پاسخ به این سوال که چرا مانند گذشته کارت‌های اعتباری تلفن در کیوسک‌های روزنامه‌فروشی‌ها عرضه نمی‌شود یا در فروش اینترنتی آنها از طریق سایت شرکت مخابرات کارت‌هایی با مبالغ بالاتر به فروش نمی‌رسد گفت: در سیاستگذاری آینده‌ای نزدیک، به دنبال حذف کارت‌های اعتباری تلفن هستیم تا اصلا نیازی به این کارت‌ها نباشد و این نوع نیاز مشتری از روش‌های دیگری پاسخ داده شود.(خبر امروز)



لینک منبع :بزودی کارت تلفن در ایران به تاریخ می‌پیوندد

بزودی کارت تلفن در ایران به تاریخ می‌پیوندد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../بزودی-کارت-تلفن-در-ایران-به-تاریخ-می‌پیوندد‎Cached9 آگوست 2014 ... معاون شرکت مخابرات تهران در خصوص اینکه چرا روش‌های عرضه کارت اعتباری تلفن گسترش نمی‌یابد گفت: به دنبال حذف این کارت‌ها در آینده‌ای نزدیک ... بزودی کارت تلفن در ایران به تاریخ می‌پیوندد - جام جم سرا sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1599805368190135255‎Cachedمعاون شرکت مخابرات تهران در خصوص اینکه چرا روش‌های عرضه کارت اعتباری تلفن گسترش نمی‌یابد گفت: به دنبال حذف این کارت‌ها در آینده‌ای نزدیک هستیم تا دیگر ... پایان تلفن‌های همگانی ۲ ریالی - روزنامه صمت www.smtnews.ir/report/4620-پایان-تلفن‌های-همگانی-۲-ریالی.html‎Cached25 دسامبر 2014 ... دیری نگذشت که کارت‌های اعتباری تلفن به بازار آمدند و باجه‌های تلفن همگانی مجهز به ... از صفحه ارتباطات مخابرات رخت برمی بندند و به موزه مخابرات می‌پیوندند. ... اعلام کرده‌اند به زودی تمام کیوسک‌های تلفن‌های عمومی قدیمی جمع‌آوری می‌شوند، به سراغ ... با این حال، منابع موجود در تاریخچه و سیر تحولات مخابرات ایران و نیز ... تاریخ مخابرات در ایران | - انوش راوید arqir.com/641/‎Cached21 نوامبر 2014 ... یازده یا دوازده سال پس از اختراع آن ، تلفن به ایران وارد شد. ... شوال 1303 است (ص 383) ؛ بنابراین ، کمپانی پیش از این تاریخ سیم کشی تلفن را انجام داده بوده است . ..... در واقی این کارت هوشمند کوچک، یک کارت مدار مجتمع (ICC) است، که ... هپاتیت، عفونتی با علائم سرماخوردگی – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../هپاتیت،-عفونتی-با-علائم-سرماخوردگی-‌/‎Cachedشایع‌تر است که این نوع هپاتیت به همراه هپاتیت نوع E از راه آب و غذای آلوده منتقل می ... پسین نوشته بعدی: بزودی کارت تلفن در ایران به تاریخ می‌پیوندد. جستجو برای تلفن در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تلفن_در_ایران‎Cached Similarدر سال ۱۲۶۵ شمسی مصادف با ۱۸۸۶ میلادی، برای اولین بار در ایران، یک رشته سیم تلفن بین تهران و شاهزاده عبدالعظیم به طول ۷/۸ کیلومتر توسط بوآتال بلژیکی که ... اینجا، روستای گورانِ قشم؛ این نسل که تمام شود، لنج سازی ایران هم به ... khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=8237266e-d97a-4d6f...‎Cachedاینجا، روستای گورانِ قشم؛ این نسل که تمام شود، لنج سازی ایران هم به تاریخ می‌پیوندد . ... به پای لنج‌های چوبی، لنج‌های چوبی پاکستانی؛ همان‌ها که اگر بخت یارشان بود حالا کیلومترها دورتر از ساحل «گوران» .... بزودی کارت تلفن در ایران به تاریخ می‌پیوندد. هزینه و شرایط تعویض شماره تلفن ثابت - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../هزینه-و-شرایط-تعویض-شماره-تلفن-ثابت 4 آگوست 2014 ... جام جم سرا: محمدرضا بیدخام افزود: تعویض شماره تلفن ثابت معمولا به دو علت رخ می‌دهد؛ در مورد ... تصویر بزودی کارت تلفن در ایران به تاریخ می‌پیوندد ... پیام‌رسان بله https://bale.ai/faq.html‎Cachedبا «بله» به راحتی با دیگران گفتگو کنید، در ارتباط باشید و کارهای بانکی خود را انجام دهید. روبوکاپ به پلیس دبی می پیوندد | Euronews fa.euronews.com/2016/11/01/coming-soon-robot-cops-on-dubai-s-streets 1 نوامبر 2016 ... روبوکاپ یا پلیس آهنین به زودی همراه پلیس در شهر دبی به گشت زنی ... و یا سرگرم شدن با گوشی تلفن با به صدا درآوردن آژیر اخطار، بلافاصله با ...