مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس

جام جم سرا: این کارگر بر اثر حرکت ناگهانی آسانسور و ماندن در لای دیوارهٔ آسانسور به سختی دچار مصدومیت شده و جان خود را از دست داد.


پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی درحدود ساعت ۱۵ دیروز بلافاصله آتش نشانان روانه محل حادثه در یوسف آباد، خیابان ابن سینا شدند.


به گزارش جام جم سرا، محمد پناهی رئیس ایستگاه ۱۰۸ آتش نشانی تهران در این باره گفت: کارگر ۳۵ ساله برای تمیزکردن آسانسور وارد آن شد که در طبقه اول ناگهان آسانسور به حرکت درآمد و وی بین دیواره چاهک و کابین آسانسور گرفتار شد. نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص، این مرد افغان را از محل حادثه خارج کردند و پس از تحویل به عوامل اورژانس حاضر در محل آنان با انجام معاینات اولیه فوت وی را تائید کردند. (۱۲۵تهران)



لینک منبع :مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس

Images for مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مرگ-کارگر-نظافتچی-در-اتاقک-آسانسور-عکس‎Cached7 آگوست 2014 ... کارگری که در یک ساختمان نوساز ۶ طبقه مسکونی مشغول نظافت آسانسور آن بود به علت بی‌احتیاطی در بین دیواره چاهک و کابین آسانسور گیر کرد و در ... مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور/عکس - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/news/30324 7 آگوست 2014 ... شفا آنلاین-کارگری که در یک ساختمان نوساز ۶ طبقه مسکونی مشغول نظافت آسانسور آن بود به علت بی‌احتیاطی در بین دیواره چاهک و کابین آسانسور ... مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس - بیتوته www.beytoote.com/news/fortuity/mnews13552.html‎Cached7 آگوست 2014 ... مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس. کارگری که در یک ساختمان نوساز ۶ طبقه مسکونی مشغول نظافت آسانسور آن بود به علت بی‌احتیاطی در ... مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس - تارنامه اخبار حوادث www.tarnameh.com/.../mrg_kargr_nzaftchy_dr_ataghk_asansvraks.html اخبار حوادث,روزنامه حوادث،حوادث,حوادث روز،حوادث ایران،حوادث امروز،خبر حوادث،تجاوز به عنف-مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس. به گزارش جام جم سرا، محمد ... مرگ وحشتناک کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور | پرتال خبردونی ... https://3olmaz.ir/مرگ-وحشتناک-کارگر-نظافتچی-در-اتاقک-آسا/ 8 مه 2017 ... مرگ وحشتناک کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور. مرگ وحشتناک ... بازدید. مطالب مشابه. اندام زیبا و باورنکردنی دختر 18 ساله ورزشکار (عکس). مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس | کارگری که در یک - قطره www.ghatreh.com/.../مرگ-کارگر-نظافتچی-اتاقک-آسانسور-عکس‎Cachedکارگری که در یک ساختمان نوساز 6 طبقه مسکونی مشغول نظافت آسانسور آن بود به علت بی احتیاطی در بین دیواره چاهک و کا. مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس - اخبار حوادث,روزنامه ... www.nishonoosh.com/.../mrg_kargr_nzaftchy_dr_ataghk_asansvraks.html شما از پرتال آکاایران در سایت سرگرمی بخش اخبار - آکاایران قسمت اخبار حوادث, روزنامه حوادث،حوادث,حوادث روز،حوادث ایران،حوادث امروز،خبر حوادث،تجاوز به عنف- از مرگ ... مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس | اخبار حوادث - حادثه در ... padsha.com/مرگ-کارگر-نظافتچی-در-اتاقک-آسانسور-عکس اخبار حوادث - حادثه در یوسف آباد مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس. کارگری که در یک ساختمان نوساز ۶ طبقه مسکونی مشغول نظافت آسانسور آن بود به علت ... مرگ کارگر نظافتچی در اتاقک آسانسور+عکس - صبح بخیر sobbekheir.com/.../مرگ-کارگر-نظافتچی-در-اتاقک-آسانسور-عکس‎Cachedاین کارگر بر اثر حرکت ناگهانی آسانسور و ماندن در لای دیوارهٔ آسانسور به سختی دچار مصدومیت شده و جان خود را از دست داد. پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش ...