مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ تصور غلط در مورد کسب ثروت

جام جم سرا: در این نوشتار به مواردی اشاره شده که افراد بر اساس ذهنیتهایشان، تصور می‌کنند برای کسب ثروت لازم است:

۱. سختگیری باعث موفقیت می‌شود

برخی مدت‌های طولانی از خرج کردن پول خودداری می‌کنند یا به اصطلاح خودشان پس انداز می‌کنند در حالی که روش آن‌ها بیشتر به شکنجه شخصی شباهت دارد تا پس انداز! به همین دلیل هم پس از مدت کوتاهی شکست می‌خورند و ناچار می‌شوند روش‌های پس اندازشان را ترک کنند و به ولخرجی روی می‌آورند!

۲. پول پول می‌آورد

برخی بر این باور غلط هستند که این پول است که پول می‌آورد به همین دلیل کسی که ثروتمند نیست نمی‌تواند به موفقیت و ثروت برسد این درحالی است که مطالعه زندگی افراد موفق نشان می‌دهد که بسیاری از آن‌ها ذاتا ثروتمند و یا به اصطلاح بچه پولدار نبوده‌اند.

۳. با کار کم می‌توان ثروتمند شد

برخی می‌گویند که کار زیاد متعلق به برخی حیوانهاست! آنها معتقدند کار زیاد موفقیت را تضمین نمی‌کند پس برای پیشرفت باید درست کار کرد و نیازی به کار زیاد نیست. اما حقیقت این است که برای رسیدن به موفقیت باید در راه درست زیاد کار و تلاش نمود به این معنی که بدون کار زیاد نمی‌توان موفق بود؛ البته هستند کسانی که مسیر نادرست را انتخاب می‌کنند و در راه اشتباه‌شان خیلی هم کار می‌کنند اما به موفقیت نمی‌رسند. به همین دلیل پیش از هر اقدامی باید راه درست را از طریق مطالعه و تحقیق بدست آورد و بعد از آن می‌بایست با بیشترین حد ممکن تلاش کرد.

۴. دو به اضافه دو مساوی است با چهار

گاهی یک تصمیم گیری به موقع حرکت سریع و موقعیت سنجی مناسب به همراه ریسک پذیری بالا نتایج شگرفی به همراه می‌آورد به این ترتیب گاهی ۲بعلاوه ۲ نتیجه‌ای بیش از انتظار دارد و ۵ و یا حتی ۶ می‌شود.

۵. خیلی از ثروتمند‌ها از تکنولوژی بی‌خبرند

به نظر بسیاری اغلب افراد ثروتمند قدیمی از تکنولوژی بی‌بهره‌اند و موفق هم بوده‌اند به همین دلیل نیازی نیست ما از تکنولوژی‌های جدید سر در بیاوریم. این درحالیست که حتی قدیمی‌ها هم برای کسب پول بیشتر سعی می‌کنند تکنولوژی‌های نوین را یاد بگیرند و یا اینکه حد اقل کسانی که در این امور توانمند هستند را استخدام کنند.(باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :۵ تصور غلط در مورد کسب ثروت

5 تصور غلط در مورد کسب ثروت - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4932686/5-تصور-غلط-در-مورد-کسب-ثروت‎Cached4 آگوست 2014 ... برخی بر این تصورند که برای کسب درآمد و افزایش دارایی ها می بایست از یک سری قواعدپیروی کرد. بله برای دستیابی به ثروت هم مثل بسیاری ... ۵ تصور غلط در مورد کسب ثروت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۵-تصور-غلط-در-مورد-کسب-ثروت‎Cached۵ تصور غلط در مورد کسب ثروت. دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 14:45. برخی بر این تصورند که برای کسب درآمد و افزایش دارایی‌ها باید از قواعدی خاص پیروی کرد. Images for ۵ تصور غلط در مورد کسب ثروت ۵ تصور غلط در مورد کسب ثروت | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/58367/۵-تصور-غلط-در-مورد-کسب-ثروت/ 5 آگوست 2014 ... ۵ تصور غلط در مورد کسب ثروت. برخی بر این تصورند که برای کسب درآمد و افزایش دارایی ها می بایست از یک سری قواعدپیروی کرد. بله برای ... 5 تصور غلط در مورد کسب ثروت | برخی بر این تصورند که برای کسب www.ghatreh.com/news/nn21233960/تصور-غلط-مورد-کسب-ثروت 4 آگوست 2014 ... برخی بر این تصورند که برای کسب درآمد و افزایش دارایی ها باید از قواعدی خاص پیروی کرد. بله برای دستیابی به ثروت ه. ۵ تصور غلط در مورد کسب ثروت - پایگاه خبری افکار نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/F73528640214.html برخی بر این تصورند که برای کسب درآمد و افزایش دارایی ها می بایست از یک سری ... بله برای دستیابی به ثروت هم مثل بسیاری کارهای دیگر قاعده هایی وجود دارد اما ... 5 راز در مورد پول که بیشتر مردم از آن بی‌اطلاع‌اند! / دانیل آلی | برای فردا 4farda.com/2016/03/.../5-راز-در-مورد-پول-که-بیشتر-مردم-از-آن-بی‌ا/‎Cached18 مارس 2016 ... تصور کنید کسی که مدرک دکترا دارد تا وقتی تا سن ۳۵ سالگی تمام بدهی‌هایش را ... در نهایت به خاطر اطلاعات غلط گرفتاری‌های مالی متعددی سر راهمان قرار می‌گیرد و ... اگر می‌خواهید نکات مالی بیشتری بیاموزید در ادامه با ۵ راز در مورد پول آشنا ... باشید چیزهای خیلی بیشتری در مورد پول و راه و رسم کسب ثروت خواهید آموخت. چرا هنوز ثروتمند نیستید : 11 باورغلط درباره‌ پول | برای فردا 4farda.com/2015/04/.../چرا-هنوز-ثروتمند-نیستید-11-باورغلط-دربا/‎Cached8 آوریل 2015 ... تصاویر: دریای درخشان اسرارآمیز در ژاپن · نویسنده : امیر- ۱۳ خرداد ... ۵-اگر خدمات و محصولاتم را ارزان‌ قیمت‌گذاری کنم، پیشرفت خواهم کرد. قیمت‌گذاری ارزان و ... ۱۰- کسب درآمد و تولید ثروت سخت و طاقت‌فرسا است. تولید ثروت لزوماً ... این مورد یکی از بدترین و محدودکننده‌ترین باورهای غلط در مورد پول است. این باور غلط هم با ... 5 راه ساده و عملی برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب | سوخت جت 12ceo.ir/5-راه-ساده-برای-جذب-پول-و-ثروت/‎Cached Similar29 مه 2017 ... وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است ... شاید دقیقا عدم داشتن پول را تصویر سازی نکنید اما زیاد نگران پول باشید و یا از بطن وجود در مورد هر اقدامی ابتدا به شرایط مالی تان فکر کنید. ... این غلط است. 5 راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب - موفقیت www.rahh.blogsky.com/5-راه-ساده-برای-جذب-پول-و-ثروت-از-طریق-قانون-جذب‎Cached Similarوضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است. بنابراین ... این غلط است شما باید هرآنچه را دوست دارید تصویر سازی کنید، تخیل کنید. دنیا به ...