مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هزینه و شرایط تعویض شماره تلفن ثابت

جام جم سرا: محمدرضا بیدخام افزود: تعویض شماره تلفن ثابت معمولا به دو علت رخ می‌دهد؛ در مورد اول که به مباحث فنی مربوط می‌شود ما مجبور می‌شویم به‌دلیل مسائل فنی شماره‌ای را تغییر دهیم که در این زمینه سعی می‌شود شماره‌ها به‌گونه‌ای تغییر کنند که چهار رقم آخر آنها ثابت باقی بماند. به همین دلیل معمولا تغییر شماره به‌دلیل موضوعات فنی حالت مرکزی به خود می‌گیرد و معمولا در این موارد شماره‌هایی که مربوط به یک مرکز هستند تغییر می‌کند.

وی در ادامه حالت دوم تعویض شماره را مربوط به زمانی دانست که مشترک به‌دلیلی مانند داشتن مزاحم بخواهد شماره خود را تغییر دهد: برای تعویض شماره به‌دلیل مزاحمت، داشتن دستور مقام مربوطه در منطقه الزامی است و تنها در شرایطی این اتفاق رخ می‌دهد که پس از پر کردن فرم کشف مزاحمت موفق به مزاحم‌یابی نشده باشند.

معاون تجاری مخابرات استان تهران هزینه مربوط به تعویض شماره را نیز 20هزار ریال دانست و در ارتباط با افراد دیگری که مایل به تعویض شماره‌های خود هستند عنوان کرد: برای تعویض شماره لازم است که حتما افراد مزاحمت داشته باشند، در غیر این صورت اگر فردی بخواهد شماره خود را تغییر دهد، می‌تواند شماره‌اش را در بازار آزاد به فروش برساند و در صورت موجود بودن شماره‌های جدید در مراکز مخابراتی یک خط جدید دریافت کند.

وی درباره سرانجام خط‌های دارای مزاحم که به مخابرات تحویل داده شده نیز گفت که ‌در اکثر موارد سعی می‌شود این شماره‌ها حداقل به مدت یکسال به کسی واگذار نشوند تا مزاحمت آنها برطرف شود.

بیدخام در ارتباط با اینکه اگر شماره‌ای رند بوده باشد آیا پس از تعویض نیز شماره جدید به همان رندی خواهد بود گفت: اگر شماره‌ای به‌دلیل داشتن مزاحم تعویض شود، شماره جدید براساس خط‌هایی که در مراکز موجود است واگذار می‌شود.(دنیای اقتصاد)



لینک منبع :هزینه و شرایط تعویض شماره تلفن ثابت

شرایط تعویض شماره تلفن - ایسنا www.isna.ir/news/94022614963/شرایط-تعویض-شماره-تلفن‎Cached17 مه 2015 ... برای تغییر شماره تلفن‌های ثابت شرایطی در نظر گرفته شده که بر اساس آنها لازم است ... تعویض شماره تلفن ثابت معمولا به دو علت رخ می دهد؛ در مورد اول که به مباحث فنی مربوط ... هزینه مربوط به تعویض شماره نیز 20 هزار ریال خواهد بود. هزینه و شرایط تعویض شماره تلفن ثابت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هزینه-و-شرایط-تعویض-شماره-تلفن-ثابت‎Cached4 آگوست 2014 ... معاون تجاری مخابرات استان تهران با برشمردن شرایط تعویض شماره تلفن ثابت گفت : معمولا تعویض شماره تنها به‌دلیل داشتن مزاحم رخ می‌دهد و برای ... الف - نحوه تعویض شماره تلفن ثابت alef.ir/vdcgtq9xxak9uw4.rpra.html?271342‎Cached Similarتعویض شماره تلفن ثابت معمولا به دو علت رخ می دهد؛ در مورد اول که به مباحث فنی مربوط می‌شود شماره به دلیل ... هزینه مربوط به تعویض شماره نیز ۲۰ هزار ریال خواهد بود. شرایط تعویض شماره تلفن ثابت - توریسم آنلاین www.tourismonline.co/sports/sports/.../7078-تعویض-شماره-تلفن-ثابت هزینه مربوط به تعویض شماره نیز 20 هزار ریال خواهد بود. هزینه و شرایط تعویض شماره تلفن ثابت - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../هزینه-و-شرایط-تعویض-شماره-تلفن-ثابت 4 آگوست 2014 ... معاون تجاری مخابرات استان تهران با برشمردن شرایط تعویض شماره تلفن ثابت گفت : معمولا تعویض شماره تنها به‌دلیل داشتن مزاحم رخ می‌دهد و برای ... شرایط تعویض شماره تلفن ثابت اعلام شد - بازار خبر www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=79107‎Cached3 آگوست 2014 ... برای تعویض شماره تلفن ثابت از طریق مخابرات لازم است حتما دارنده خط ... معاون تجاری مخابرات استان تهران هزینه مربوط به تعویض شماره را نیز 20 ... بهار نیوز - شرایط تعویض شماره تلفن baharnews.ir/news/78014/ گروه اقتصادی: برای تغییر شماره تلفن‌های ثابت شرایطی در نظر گرفته شده که بر اساس آنها لازم ... تعویض شماره تلفن ثابت معمولا به دو علت رخ می دهد؛ در مورد اول که به مباحث فنی مربوط می‌شود ... هزینه مربوط به تعویض شماره نیز 20 هزار ریال خواهد بود. مخابرات منطقه تهران tct.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=299‎Cachedآیا امکان تغییر نام در فیش ثبت نام تلفن ثابت وجود دارد ؟ در صورتی ... تغییر شماره تلفن در چه شرایطی برای مشترکی که دائماً گرفتار مزاحم تلفنی است انجام می شود ؟ چنانچه برای ... آیا برای هزینه ارسال پیامک قبض جداگانه ای صادرمی شود. خیر برروی ... مدارک لازم جهت تغییر نام،مکان | شرکت مخابرات ایران منطقه لرستان eservice.tcl.co.ir/fa/sharh/tagheernam‎Cached Similarراهنمای خدمات مشترکین تلفن ثابت » مدارک لازم جهت تغییر نام،مکان ... درصورت تعویض آدرس و انتقال به مرکز دیگر، ردیف نوبت روزیکه پرونده به مرکز تحویل می شود بعنون شماره فیش منظور میگردد.هیچگونه هزینه بابت تعویض آدرس فیش اخذ نمی شود. تغییر نام ومکان - مخابرات خوزستان ict-khz.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=191‎Cached Similarتعرفه تغییر مکان تلفن هر خط مبلغ 000ر50 ریال آن ابتداء برای تنظیم فرم ... ردیف نوبت روزیکه پرونده به مرکز تحویل می شود بعنوان شماره فیش منظور میگردد. ... بابت تغییر نام و تغییر مکان تلفن ثابت بطور توأم مبلغ 000ر70 ریال دریافت می شود.