مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نماینده مجلس: تفکیک جنسیتی کاری بیهوده است

جام جم سرا: «ایرج عبدی» افزود: در بحث مسائل جنسیتی آنچه موضوع اصلی محسوب می‌شود، رعایت حدود شرعی و اسلامی است و این گونه تفکیک‌ها نمی‌تواند موفقیتی در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اجرای چنین طرحهایی در واقع کاری بیهوده است، اظهار داشت: به طور یقین در راستای اجرای این طرح‌ها افرادی که اجرا کننده آن هستند، مقصود و مرادشان نیز برآورده نمی‌شود زیرا با طرح تفکیک جنسیتی در ادارات و نهاد‌ها، مشکلات موجود حل نمی‌شود بلکه تنها باید به سالمسازی محیط در سازمان و نهاد‌ها اقدام شود تا بتوانیم شاهد رعایت حدود شرعی و اسلامی نیز باشیم.

به گزارش جام جم سرا، عبدی با بیان اینکه باید فعالیت‌هایی که در ادارات و دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد، خارج از حدود شرعی نباشد، ادامه داد: همیشه مشاهده شده که سختگیری در هر کاری نتیجه بخش نیست و در این زمینه نیز تفکیک نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات باشد. (ایرنا)



لینک منبع :نماینده مجلس: تفکیک جنسیتی کاری بیهوده است

نماینده مجلس: تفکیک جنسیتی کاری بیهوده است - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../نماینده-مجلس-تفکیک-جنسیتی-کاری-بیهوده-است‎‎Cached27 جولای 2014 ... سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تفکیک جنسیتی که اخیرا توسط یکی از نهادهای کشور به اجرا گذاشته است، در ادارات ... Images for نماینده مجلس: تفکیک جنسیتی کاری بیهوده است نماینده مجلس: طرح تفکیک جنسیتی در ادارات موفقیت آمیز نیست www.asriran.com/.../نماینده-مجلس-طرح-تفکیک-جنسیتی-در-ادارات-موفقیت-آمیز-نیست 26 جولای 2014 ... نماینده مجلس: طرح تفکیک جنسیتی در ادارات موفقیت آمیز نیست ... وی با بیان اینکه اجرای این گونه طرح ها در واقع کاری بیهوده است، اظهار داشت: به ... نماینده مجلس: طرح تفکیک جنسیتی در ادارات موفقیت آمیز نیست - روز نو roozno.com/.../نماینده-مجلس-طرح-تفکیک-جنسیتی-در-ادارات-موفقیت-آمیز-نیست‎Cached27 جولای 2014 ... وی با بیان اینکه اجرای این گونه طرح ها در واقع کاری بیهوده است، اظهار داشت: به طور یقین در راستای اجرای این طرح ها افرادی که اجرا کننده آنها هستند، ... مخالفان و موافقان ″غیرت دینی″ شهردار تهران | جامعه | DW | 27.07.2014 www.dw.com/fa-ir/مخالفان-و-موافقان-غیرت-دینی.../a-17811685‎Cached27 جولای 2014 ... فاطمه راکعی، از فعالان حقوق زنان و نماینده دوره ششم مجلس در واکنش به سخنان ... به فکر تفکیک جنسیتی در محل کار کارکنان دولت نیفتاده‌اند، غیرت دینی ... وی با بیان اینکه "اجرای این گونه طرح‌ها در واقع کاری بیهوده است"، اظهار داشت: ... صورتمجلس تفکیکی | اکرم فرخ، وکیل و مشاوره حقوقی www.farokh.ir/صورتمجلس-تفکیکی‎Cachedصورتمجلس تفکیکی با استفاده از گواهی پایان کار ساختمان توسط اداره ثبت اسناد و ... نامه تنظیم نشود کار اداره ثبت در تهیه صورتمجلس تفکیکی عبث و بیهوده بوده است. ... صورتمجلس تفکیکی عرصه نموده، پس از امضای صورت جلسه توسط نماینده ثبت، ... بنابراین، صورت مجلس تفکیکی، نوشته رسمی است که بنا به تقاضای مالک یا ... تفکیک جنسیتی اجرایی شد - تبیان article.tebyan.net/185862/تفکیک-جنسیتی-اجرایی-شد‎Cached3 نوامبر 2011 ... علی زنجانی، نماینده مجلس چندی پیش در این باره گفت: تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها در شرایط کنونی عملی شتابزده است. با اجرای این طرح استکبار ... مخالفان و موافقان تصمیم قالیباف چه می گویند « اجتماعی www.1doost.com/Post-17772.htm‎Cached5 آگوست 2014 ... موضوع تفکیک جنسیتی در شهرداری و یا آنطور که شهرداری می گوید؛ طرح تکریم ... بیژن نوباوه وطن (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) .... اجرای این گونه طرح ها در واقع کاری بیهوده است و به طور یقین در راستای اجرای این طرح ها ... مخالفان و موافقان جداسازی آقایان و خانمها چه می گویند+جدول - دیارمیرزا diyarmirza.ir/2014/08/مخالفان-و-موافقان-جداسازی-آقایان-و-خان/‎Cached4 آگوست 2014 ... لاله افتخاری, نماینده مردم تهران در مجلس هفتم, با توجه به سیره و راه و روش ... به کار بردن عبارت «تفکیک جنسیتی» درخصوص تصمیم ارزشمندی که در جهت .... اجرای این گونه طرح‌ها در واقع کاری بیهوده است و به طور یقین در راستای اجرای ... آیا منتقدان تفکیک جنسیتی پلشت و ولنگار هستند؟ - سلامت اجتماعی ... www.salamatnews.com/.../آیا-منتقدان-تفکیک-جنسیتی-پلشت-و-ولنگار-هستند-‎Cached28 جولای 2014 ... فاطمه آلیا، از دیگر نمایندگان مجلس هم جداسازی اتاق‌های زنان و مردان در ... ایرج عبدی با بیان اینکه اجرای این‌گونه طرح‌ها در واقع کاری بیهوده است، اظهار ...