مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آنها که به «عشق در نگاه اول» باور دارند

جام جم سرا: محققان در پژوهشی درباره عاشق شدن با یک نگاه، پس از تجزیه و تحلیل نمونه‌های شرکت‌کننده، متوجه شدند مردان و زنان ۳۵ تا ۴۴ ساله بیشتر از مردان و زنان ۱۸ تا ۲۴ ساله به این شیوه معتقدند.

به گفته محققان آمریکایی، افراد ۳۵ ساله و بیشتر، به دلیل برخورداری از زمان برای تجربه و ارزیابی بیشتر این مفهوم، اعتقاد بیشتری به عشق در نگاه اول داشته و معنی عشق نزد آن‌ها از وضوح بیشتری نسبت به افراد با سنین کمتر برخوردار است.

به گزارش جام جم سرا، در این تحقیق، بیش از سه پنجم آمریکایی‌های اسپانیایی تبار بر این باور بودند که عشق با یک نگاه امکان‌پذیر است، در حالی که کمتر از دو پنجم آمریکایی‌های آفریقایی تبار به چنین امری اعتقاد داشتند.

یکی از جالب‌ترین نتایج آماری این تحقیق آن است که مردان بیشتر از زنان (۶۱ درصد مردان در مقایسه با ۵۳ درصد زنان) به عشق در یک نگاه ایمان دارند.

این پژوهش همچنین نشان داد کمترین افرادی که به این مفهوم باور داشتند، افراد مجرد و با دستمزد بالا بودند. مجرد‌ها ۲۰ درصد کمتر احتمال می‌دادند که این گونه روابط به موفقیت ختم شده و بیشتر آن را با طلاق همراه می‌دانستند.

پژوهشگران مذکور به بررسی ۴۱۰۸۰ نفر طی یک دوره سه هفته‌ای پرداخته و پاسخ‌ها را بر اساس سن، جنسیت، درآمد،‌نژاد، تمایلات جنسی و دیگر عوامل برای ارائه دقیق متعادل کرده بودند.(ایسنا)



لینک منبع :آنها که به «عشق در نگاه اول» باور دارند

Images for آنها که به «عشق در نگاه اول» باور دارند آنها که به «عشق در نگاه اول» باور دارند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آنها-که-به-عشق-در-نگاه-اول-باور-دارند‎Cached27 جولای 2014 ... محققان آمریکایی بر این باورند که انسان‌ها در دهه ۳۰ سالگی زندگی خود بیشتر از افراد جوان‌تر به عشق در نگاه اول اعتقاد دارند. چه افرادی به باور «عشق در نگاه اول» بیشتر اعتقاد دارند؟ - ایسنا www.isna.ir/.../چه-افرادی-به-باور-عشق-در-نگاه-اول-بیشتر-اعتقاد-دارند‎Cached26 جولای 2014 ... چه افرادی به باور «عشق در نگاه اول» بیشتر اعتقاد دارند؟ ... ارزیابی بیشتر این مفهوم، اعتقاد بیشتری به عشق در نگاه اول داشته و معنی عشق نزد آنها ... یکی از جالبترین نتایج آماری این تحقیق آن است که مردان بیشتر از زنان (61 درصد ... آنها که به «عشق در نگاه اول» باور دارند - تالار گفتگوی هم میهن ... forum.hammihan.com/thread149389.html‎Cachedآنها که به «عشق در نگاه اول» باور دارند محققان آمریکایی بر این باورند که انسان‌ها د. چه افرادی به باور «عشق در نگاه اول» بیشتر اعتقاد دارند؟ - مهرخانه mehrkhane.com/.../چه-افرادی-به-باور-عشق-در-نگاه-اول-بیشتر-اعتقاد-دارند 26 جولای 2014 ... چه افرادی به باور «عشق در نگاه اول» بیشتر اعتقاد دارند؟ ... بیشتر این مفهوم، اعتقاد بیشتری به عشق در نگاه اول داشته و معنی عشق نزد آنها از ... این پژوهش همچنین نشان داد کمترین افرادی که به این مفهوم باور داشتند، افراد مجرد و با ... چه افرادی به باور عشق در نگاه اول بیشتر اعتقاد دارند « اخبار علمی www.1doost.com/Post-17685.htm‎Cached Similar27 جولای 2014 ... اخبار علمی | چه افرادی به باور عشق در نگاه اول بیشتر اعتقاد دارند ... بیشتر این مفهوم، اعتقاد بیشتری به عشق در نگاه اول داشته و معنی عشق نزد آنها از ..... دوستانی دارم که در ده ششم زندگی خود هنوز هم به عشق در یک نگاه اعتقاد دارند! پاد: چه افرادی به باور «عشق در نگاه اول» بیشتر اعتقاد دارند؟ pad.um.ac.ir/discussion/view/4078018 چه افرادی به باور «عشق در نگاه اول» بیشتر اعتقاد دارند؟ ... به گزارش ایسنا، محققان آمریکایی بر این باورند که انسانها در دهه 30 سالگی زندگی خود ... برای تجربه و ارزیابی بیشتر این مفهوم، اعتقاد بیشتری به عشق در نگاه اول داشته و معنی عشق نزد آنها ... رازهای عشق در نگاه اول - سلامانه www.salamaneh.com/post/8862/رازهای-عشق-در-نگاه-اول‎Cached12 آوریل 2014 ... زوج‌هایی وجود دارند که پس از 30‌ سال زندگی مشترک باور دارند در ملاقات اول، ... نزدیک بودن امواج و انرژی افراد به یکدیگر، آنها را به عشق در نگاه نخست ... 5 نشان از اینکه معتاد به عشق هستید | قدرت نامحدود https://unlimitedpower.ir/?p=2786‎Cachedدر نگاه اول، شاید این نوع اعتیاد، آنقدر خطرناک بنظر نرسد اما واقعیت این است که ... کسانی که به عشق اعتیاد دارند، از رابطه های عشقی خود برای کاهش درد و رنج و فرار از ... به عشق، از سختی ها دور شوند، باور دارند که عشق میتواند زندگی آنها را بهتر کند. زبیده سروری؛ زنی در نقش یک مرد و 3 دهه کتاب‌داری در افغانستان | khabarnama.net/blog/.../three-decades-of-a-librarian-in-afghanistan/‎Cached6 جولای 2017 ... به این جهت، با عشق تمام در باره آن صحبت می‌کند و می‌گوید که “من از وظیفه‌ام راضی‌ام و ... در نگاه اول، نمی‌توان سروری را تشخیص داد که مرد نیست. ... زبیده سروری در باره پوشش و نوع زندگی‌اش در قامت یک مرد باور دارد که شاید چنین روشی ...