مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت+عکس

جام جم سرا: ویروس «crAssphage» یکی از رایج‌ترین انواع باکتری‌های روده موسوم به Bacteroidetes را آلوده می‌کند و با چاقی، دیابت و دیگر بیماری‌های مربوط به روده مرتبط است.

«رابرت ای ادواردز»، متخصص ارشد این مطالعه از دانشگاه سن‌دیگو گفت: در نمونه‌گیری انجام شده از مدفوع 12 شرکت‌کننده مختلف با نسخه خاصی از دی‌ان‌آی ویروسی برخورد کردیم که در تمام نمونه‌های آزمایشگاهی وجود داشت.


به گزارش جام جم سرا، وی افزود: کشف یک ویروس جدید موضوع عجیب و غیرعادی نیست اما پیدا کردن ویروسی که در افراد بسیاری شایع است به ندرت اتفاق می‌افتد.

به گفته رابرت ای ادواردز از آنجا که در نیمی از نمونه‌های گرفته شده، آلودگی به این ویروس روده‌ای مشاهده شد می‌توان اظهار کرد که این ویروس نیز قدمتی طولانی دارد. از آنجا که برخی از پروتئین‌های موجود در دی‌ان‌آی crAssphage با ویروس‌های شناخته شده دیگر شباهت دارند این تیم تحقیقاتی دریافتند که ویروس جدید در واقع یک باکتریوفاژ است یعنی باکتر‌ی را آلوده کرده و داخل آن تکثیر می‌شود.

به نقل از نچرال وردنیوز، باکتری Bacteroidetes که مورد حمله این ویروس قرار می‌گیرد در انتهای روده‌ کوچک زندگی می‌کند و نقش مهمی در ارتباط بین چاقی با باکتری‌های روده دارد. (ایسنا)



لینک منبع :کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت+عکس

کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کشف-ویروس-مرتبط-با-چاقی-و-دیابت-عکس‎Cached26 جولای 2014 ... پزشکان با بررسی نمونه‌گیری‌های انجام شده از چند شرکت‌کننده مختلف در یک آزمایش، از کشف ویروسی جدید خبر دادند که در روده بیش از نیمی از مردم جهان ... کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت+عکس - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../کشف-ویروس-مرتبط-با-چاقی-و-دیابت-عکس‎Cached26 جولای 2014 ... پزشکان با بررسی نمونه‌گیری‌های انجام شده از چند شرکت‌کننده مختلف در یک آزمایش، از کشف ویروسی جدید خبر دادند که در روده بیش از نیمی از مردم جهان ... کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت+عکس | پزشکان با بررسی نمونه www.ghatreh.com/news/.../کشف-ویروس-مرتبط-چاقی-دیابت-عکس‎Cached26 جولای 2014 ... پزشکان با بررسی نمونه گیری های انجام شده از چند شرکت کننده مختلف در یک آزمایش ، از کشف ویروسی جدید خبر دادند که Ø. کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت | پزشکان از کشف ویروسی جدید www.ghatreh.com/news/nn21089467/کشف-ویروس-مرتبط-چاقی-دیابت 26 جولای 2014 ... پزشکان از کشف ویروسی جدید خبر دادند که در روده بیش از نیمی از مردم جهان زندگی می کند.به گزارش ایسنا، ویروس «crAssph. کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت | ویروس crAssphage یکی از رایج www.ghatreh.com/news/.../کشف-ویروس-مرتبط-چاقی-دیابت‎Cached27 جولای 2014 ... ویروس crAssphage یکی از رایج ترین انواع باکتری های روده موسوم به Bacteroidetes را آلوده می کند و با چاقی، دیابت و دیگر بیما. ... کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت .... اورارا باتارا در گلزار شهدای دزفول به خاک سپرده شد (عکس) ... کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت عکس - رهتا www.rahta.com/id/.../کشف_ویروس_مرتبط_با_چاقی_و_دیابت+عکس جام جم سرا: ویروس «crAssphage» یکی از رایج‌ترین انواع باکتری‌های روده موسوم به Bacteroidetes را آلوده می‌کند و با چاقی، دیابت و دیگر بیماری‌های مربوط به روده مرتبط ... کشف ویروسی که در بدن نیمی از مردم جهان وجود دارد - پزشکنا www.pezeshkna.ir/.../اخبار.../1223-کشف-ویروسی-که-در-بدن-نیمی-از-مردم-جهان-وجود-دارد.html‎Cached27 جولای 2014 ... string(86) "کشف ویروسی که در بدن نیمی از مردم جهان وجود دارد" ... معتقدند که این باکتری با بیماری‌های مرتبط با روده، چاقی و دیابت در ارتباط است. Ghatreh News Archive - انجمن بیوشیمی جمهوری اسلامی ایران biochemiran.com/ghatreh_archive.php?sid=1&slc_lang=fa&start... روزه داران با اتمام ماه مبارک رمضان تعادل را در تغذیه خود رعایت کنند (ایرنا). View · چگونه می توانید شکمی ... کشف ویروس مرتبط با چاقی و دیابت+عکس (جام جم). View ... چاقی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/چاقی‎Cachedمرض چاقی، با افزایش شیوع در بزرگسالان و کودکان، یکی از عمده‌ترین علل قابل .... هنوز کامل مشخص نیست اما احتمال می‌رود چاقی و پیری مغز با یکدیگر مرتبط باشند. .... محققان انگلیسی نیز یک تغییر ژنتیکی خاص کشف کرده‌اند که بدن را از تولید ... مهم که برای کنترل اشتها و مقابله با بیماری چاقی و دیابت نقش اساسی دارد، بازمی‌دارد. کشف جدیدترین ویروس چاقی در روده شما (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/.../کشف-جدیدترین-ویروس-چاقی-در-روده-شما-عکس‎Cached Similar27 جولای 2014 ... باکتری ها می توانند نقش مهمی در بیماری های مزمن مانند چاقی و دیابت بازی می کنند.