مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبلتی ویژه برای کودکان

جام جم سرا: مدل MAX Inno Tab از VTech یکی از این تبلت‌های جدید ویژه کودکان است که به‌تازگی روانه بازار شده است.

این محصول یک تبلت ۷ اینچی ویژه کودکان است که قابلیت‌های مختلفی دارد. این دستگاه تصاویر را با وضوح مناسبی برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و از رم ۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت هم بهره می‌برد. این محصول مجهز به دوربین VGA برای عکاسی و فیلمبرداری بوده و امکان پخش موسیقی و فیلم را هم به کاربران کوچکش می‌دهد. این در حالی است که کاربران این تبلت امکان انتخاب از میان بیش از ۶۰۰ اپلیکیشن آموزشی نصب شده روی این تبلت را هم در اختیار دارند.

به گزارش جام جم سرا، این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده و از امکانات ارتباطی رایج بهره می‌برد. شرکت VTech اعلام کرده است که این تبلت را که برای کاربران ۲ تا ۹ ساله مناسب است به‌زودی روانه بازار می‌کند. با این حال، اما هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق این تبلت اعلام و منتشر نشده است. (دنیای اقتصاد)



لینک منبع :تبلتی ویژه برای کودکان

Images for تبلتی ویژه برای کودکان قیمت خرید تبلت برای بازی کودکان - مرجع تبلت ایران www.tablet.ir/tablets/tablet-game-children‎Cached Similarقیمت انواع تبلت برای کودکان موجود در بازار تبلت ایران، مناسب بچه ها به همراه مقایسه و عکس، خرید و فروش و ارسال به سراسر کشور ، مرجع تبلت ایران. راهنمای خرید تبلت مناسب کودکان | گجت نیوز gadgetnews.ir/92171/راهنمای-خرید-تبلت-مناسب-کودکان/‎Cached10 آوریل 2016 ... اگر به دنبال خرید تبلت مناسب کودکان خود هستید می‌توانید مقاله‌ای که برای شما تهیه کرده ایم را مطالعه کنید تا از میان گزینه‌ها، یکی را انتخاب کنید. تبلت‌هایی برای کودکان + قیمت و مشخصات - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../تبلت‌هایی-برای-کودکان-قیمت-و-مشخصات‎Cached Similar4 آگوست 2014 ... تبلت ها انصافا وسایل خوبی برای سرگرمی کودکان هستند چرا که سبک هستند، نیاز به یک جا نشینی ندارند و این خاصیت تحرک بچه ها را محدود نمی ... فروش ویژه کودکان و نوجوانان - ایسوس سنتر www.asuscenter.ir/محصولات/تبلت.../فروش-ویژه-کودکان-و-نوجوانان‎Cached Similarراهنمای خرید تبلت ویژه کودکان و نوجوانان. همان‌طور که می‌دانید تبلت‌ها، وسایل الکترونیکی ظریفی هستند و برای وبگردی و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف طراحی شده اند ... تبلتی ویژه برای کودکان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تبلتی-ویژه-برای-کودکان‎Cachedتبلتی ویژه برای کودکان. پنج شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 12:56. در حالی که بازار انواع تبلت‌ها به سرعت داغ می‌شود، تمایل کاربران به خرید این محصولات هم افزایش پیدا ... تبلتی مخصوص کودکان - بیتوته www.beytoote.com/computer/.../tablet2-children1-special.html‎Cached Similarتبلت مخصوص کودکان تبلت ویژه کودکان تبلت Tablet2,مشخصات تبلت کودکان, ویژگیهای تبلت کودکان,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت,فناوریهای جدید. معرفی 7 تبلت مخصوص کودکان! - برسام barsam.ir/معرفی-7-تبلت-مخصوص-کودکان/ 30 آوریل 2013 ... اگر کودکان شما از جمله کودکانی هستند که بیش از خودتان مالکیت تبلت هایتان را در دست دارند باید به فکر چاره ای باشید. گاهی شما هزینه های زیادی ... تبلت کودکان تبلت 7 اینچی مخصوص بازی کودکان - موبایل سناتور www.mobilesenator.com/تبلت-کودکان-تبلت-7-اینچی-مخصوص-بازی-کودک.html‎Cachedخرید تبلت کودکان تبلت 7 اینچی مخصوص بازی کودکان قیمت خرید تبلت برای بازی کودکان تبلت مخصوص کودکان تبلت با کیفیت ویژه کودکان خرید تبلت ... راهنمای خرید بهترین تبلت‌های سال 2014 مخصوص کودکان www.topinearth.ir/.../راهنمای-خرید-بهترین-تبلت-های-سال-2014-مخصوص-کودکان‎Cached29 نوامبر 2014 ... آیا از اینکه کودکانتان مدام در حال بازی با تبلت‌های شما هستند، خسته شده‌اید؟ شاید واقعا زمان آن رسیده باشد که برای آنها تبلت مجزایی خریداری کنید.