مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک باور غلط درباره عوارض جرمگیری دندان

جام جم سرا: فرهاد شفیعی درباره اینکه آیا جرم‌گیری برای دندان‌ها عوارض دارد گفت: هیچ عوارضی ندارد و در واقع با جرم‌گیری میکروب‌های موجود در دهان که موجب پوسیدگی دندان می‌شود به مراتب کاهش می‌یابد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه بعد از جرم‌گیری برخی تصور می‌کنند که از بلندی لثه‌ها کاسته شده و بین دندان‌ها فاصله افتاده، اظهار داشت: در واقع به دلیل جای خالی جرم‌ها روی لثه و دندان‌ها فرد چنین احساسی می‌کند.

این متخصص یادآور شد: جرم‌گیری دندان‌ها هر شش ماه یکبار خصوصا در افراد با سن بالاتر توصیه می‌شود حتی‌الامکان فاصله زمانی را کاهش دهند.



لینک منبع :یک باور غلط درباره عوارض جرمگیری دندان

Images for یک باور غلط درباره عوارض جرمگیری دندان یک باور غلط درباره جر‌م‌گیری - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4852567/یک-باور-غلط-درباره-جر‌م‌گیری‎Cached27 مه 2014 ... جرم‌گیری دندان بهتر است هر شش ماه یکبار صورت گیرد و افراد با سن بالاتر می‌توانند این فاصله زمانی را کاهش دهند. ... یک باور غلط درباره جر‌م‌گیری ... سؤال مبنی بر اینکه آیا جرم‌گیری برای دندان‌ها عوارض دارد گفت: هیچ عوارضی ندارد و در ... یک باور غلط درباره عوارض جرمگیری دندان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../یک-باور-غلط-درباره-عوارض-جرمگیری-دندان‎Cached22 جولای 2014 ... به گفته یک متخصص دندانپزشک، برخی مردم تصورات اشتباهی درباره عوارض جرمگیری دارند حال آن که بهتر است هر شش ماه یک بار دندان‌ها جرمگیری ... یک باور غلط درباره عوارض جرمگیری دندان - سلامتی salamati.ir/2017/01/12/یک-باور-غلط-درباره-عوارض-جرمگیری-دندان/‎Cached12 ژانویه 2017 ... به گفته یک متخصص دندانپزشک، برخی مردم تصورات اشتباهی درباره عوارض جرمگیری دارند حال آن که بهتر است هر شش ماه یک بار دندان‌ها جرمگیری ... یک باور غلط درباره جر‌م‌گیری www.fardanews.com/fa/news/344093/یک-باور-غلط-درباره-جر‌م‌گیری 28 مه 2014 ... باشگاه خبرنگاران: فرهاد شفیعی متخصص دندانپزشک در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه آیا جرم‌گیری برای دندان‌ها عوارض دارد گفت: هیچ عوارضی ... یک باور غلط درباره جر‌م‌گیری | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/57431‎Cachedخانه / روی خط خبرگزاری ها / یک باور غلط درباره جر‌م‌گیری ... این سؤال مبنی بر اینکه آیا جرم‌گیری برای دندان‌ها عوارض دارد گفت: هیچ عوارضی ندارد و در واقع با جرم‌گیری ... مضرات جرم گیری دندان غلط یا درست؟ | زیبامون https://www.zibamoon.com/.../مضرات-جرم-گیری-دندان-غلط-یا-درست؟‎Cached2 مه 2017 ... یک باور عمومی بین مردم وجود دارد مبنی بر اینکه جرم‌گیری دندان ضررهای زیادی ... خود جرم‌گیری عمیق، برای دندان‌ها خظرساز است و عوارضی در پی دارد که:. یک باور غلط درباره جر‌م‌گیری ww2.almahdyoon.org/.../showthread.php?...یک%20باور%20غلط%20درباره%20جر‌م‌گیری بسم الله الرحمن الرحیم جرم‌گیری دندان بهتر است هر شش ماه یکبار صورت گیرد و افراد با ... بهداشت و تازه های پزشکی · بهداشت دهان و دندان; یک باور غلط درباره جر‌م‌گیری ... به این سؤال مبنی بر اینکه آیا جرم‌گیری برای دندان‌ها عوارض دارد گفت: هیچ عوارضی ... باورهای غلطی که با آنها زندگی می کنیم - روزنامه اطلاعات www.ettelaat.com/etiran/?p=28031‎Cached Similar8 نوامبر 2013 ... استفاده از ساقه و شیره این گیاه ممکن است عوارضی مانند تحریکات و حساسیت های پوستی و ... یک باور غلط دیگر هم درباره بیماری دیابت وجود دارد. ... شاید شما هم از کسانی باشید که دندان پزشکتان جرم گیری را توصیه کرده و ترسیده اید ... یک باور غلط درباره جر‌م‌گیری - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/138476/یک-باور-غلط-درباره-جر‌م‌گیری 27 مه 2014 ... جرم‌گیری دندان بهتر است هر شش ماه یکبار صورت گیرد و افراد با سن بالاتر می‌توانند این فاصله زمانی را کاهش دهند.