مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خونریزی لثه را کم‌اهمیت نشمرید

جام جم سرا: دکتر سید علی بنی‌هاشم در گفت‌و‌گو با جام‌جم افزود: لثه سالم در اثر تحریک فیزیکی یا شیمیایی دچار آسیب و خونریزی نمی‌شود و صرفا التهابات لثه‌ای در اثر تجمع باکتری و میکروب منجر به نازک شدن بافت پوششی لثه و آسیب‌پذیری آن می‌شود. همچنین در برخی موارد خونریزی از لثه نشان‌دهنده نوعی بیماری زمینه‌ای بوده که ممکن است ارتباطی با لثه‌ها نیز نداشته باشد. این اتفاق بویژه در بیماران هموفیلی یا دچار اختلالات انعقادی زیاد بروز می‌کند.​

وی تاکید کرد: به هر حال تغییر رنگ، نورم یا بروز لکه‌هایی روی لثه از نشانه‌هایی است که نباید کم‌اهمیت و طبیعی شمرده شود و نیاز به پیگیری از سوی یک متخصص لثه دارد.



لینک منبع :خونریزی لثه را کم‌اهمیت نشمرید

خونریزی لثه را کم‌اهمیت نشمرید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../خونریزی-لثه-را-کم‌اهمیت-نشمرید‎Cached21 جولای 2014 ... یک جراح و متخصص بیماری‌های لثه گفت: لثه سالم نباید حین مسواک‌زدن یا غذاخوردن دچار خونریزی شود و بر این اساس نباید خونریزی لثه را علامتی ... خونریزی لثه را کم‌اهمیت نشمرید | مجله اینترنتی زندگی سالم www.zendegisalem.com/خونریزی-لثه-را-کم‌اهمیت-نشمرید/‎Cached29 جولای 2014 ... یک جراح و متخصص بیماری‌های لثه گفت: لثه سالم نباید حین مسواک‌زدن یا غذاخوردن دچار خونریزی شود و بر این اساس نباید خونریزی لثه را علامتی ... خونریزی لثه هنگام مسواک زدن - رهتا www.rahta.com/ct/38363/خونریزی_لثه_هنگام_مسواک_زدن‎Cachedتاکنون برای شما هم اتفاق افتاده که هنگام مسواک زدن دچار خونریزی از لثه هایتان شوید؟ یک متخصص ترمیم ... خونریزی لثه را کم‌اهمیت نشمرید. یک جراح و متخصص ... از آن حرف‌هاست: ارتباط پروستات با لثه کشف شد! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../از-آن-حرف‌هاست-ارتباط-پروستات-با-لثه-کشف-شد 6 مه 2015 ... اگرچه لثه و غده پروستات به لحاظ زیست‌شناختی و جسمی با یکدیگر ارتباطی ندارند اما مطالعات نشان داده که ... تصویر خونریزی لثه را کم‌اهمیت نشمرید ... عفونت لثه کودک، آنتی بیوتیک نمی‌خواهد - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../عفونت-لثه-کودک،-آنتی-بیوتیک-نمی‌خواهد 20 آوریل 2014 ... یک دندانپزشک گفت: برخی از والدین گمان می‌کنند مشکل عفونت لثه در کودکان با آنتی بیوتیک حل می‌شود اما این ... خونریزی لثه را کم‌اهمیت نشمرید. سینانیوز - خبرگزاری سلامت ایرانیان www.sinanews.ir/KeywordNews/61‎Cachedخون‌ریزی لثه را کم‌ اهمیت نشمرید ... لثه گفت: «لثه سالم نباید حین مسواک‌زدن یا غذاخوردن دچار خونریزی شود و بر این اساس نباید خونریزی لثه را علامتی کم‌اهمیت شمرد. ». پروستات خونریزی ww2.mofassal.ir/detail/پروستات-خونریزی/article/98/ جام‌جم سرا از آن حرف‌هاست ،اثرات مخرب سیگار بر مبتلایان به سرطان پروستات خونریزی لثه را کم‌اهمیت نشمرید . پروستات Urology and Nephrology Research Centre ... خونریزی لثه: علت و درمان - کلینیک تخصصی دندانپزشکی و ارتودنسی ... yeganehclinic.com/خونریزی-لثه-علت-درمان/‎Cachedعلت های مختلف خونریزی لثه، به همراه روش های مختلف درمان خون ریزی لثه با جرمگیری دندان، و جراحی،راههای پیشگیری از خونریزی لثه. خونریزی لثه - سیمادنت simadent.com/Page/126/خونریزی%20لثه‎Cached Rating: 4.5 - 2 reviews کلینیک های تخصصی دندانپزشکی سیمادنت با دکتر های مجرب دندانپزشک متخصص در تهران : ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی شامل ارتودنسی، ایمپلنت، طرح لبخند، ... خونریزی لثه ها/بیماری لثه - GUM https://www.sunstargum.com/index.php?id=3602&L=30‎CachedSunstar GUM محصولات برای مشکلات لثه، مشکلات دندان، بهداشت دهان و مراقبت از دهان و دندان از.