مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فوت و فن‌های رنگ کردن موهای بلند

جام جم سرا: اگر موهای بلندی دارید، نکاتی که باید در رنگ کردن موهایتان رعایت کنید متفاوت از کسانی است که موهایشان کوتاه است. در اینجا به برخی نکات در خصوص رنگ کردن موهای بلند اشاره می‌کنیم.

استفاده از ابزار مناسب
اگر اولین بار نیست که موهایتان را رنگ می‌کنید، ممکن است وسوسه شوید که سریعا رنگ را روی موها گذاشته و چند مرحله را حذف کنید. اما وقتی که موهای بلندی دارید، باید زمان بیشتری را صرف کنید و از رنگ کردن تمام نقاط آن مطمئن شوید.
قبل از شروع، چند کلیپس پلاستیکی دم دست بگذارید. در حالت ایده آل باید بتوانید با یک دست این کلیپس‌ها را باز و بسته کنید. بدین صورت شما به راحتی قادر خواهید بود موهایتان را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده، سپس رنگ بزنید. مخصوصا اگر موهایتان پرپشت باشد.
اگر موهایتان خیلی بلند است، باید به این نکته هم توجه کنید که ممکن است به بیش از یک تیوب رنگ مو احتیاج داشته باشید.

همه جای مو یکسان رنگ نمی‌خورد
کدی لی، متخصص رنگ مو که مشتریان معروفی هم دارد، می‌گوید: هنگام رنگ کردن موهای بلند، نکتۀ کلیدی این است که به یاد داشته باشید باید وقت بیشتری را صرف ریشه‌های مو کنید تا انتهای مو.
به این دلیل که انتهای موها به طور معمول نازک تر است، رنگ مو را سریعتر به خود جذب می‌کند. اما ریشه‌های مو اولین بار است که رنگ می‌خورند. در نتیجه ریشه‌ها به زمان بیشتری احتیاج دارند تا پوششی یکسان با دیگر نقاط مو پیدا کنند.
لی توصیه می‌کند برای اینکه مانند یک متخصص حرفه‌ای موهایتان را رنگ کنید، در طول زمان رنگ کردن، از مرطوب کننده استفاده کنید. وقتی که بعنوان مرحلۀ اول، ریشه‌های مو را رنگ زدید، از یک روغن مو برای ایجاد رطوبت بیشتر در انتهای مو استفاده کنید.
وقتی کار رنگ کردن موها به میانۀ راه رسید (برای مثال دقیقۀ ۱۵ از ۳۰ دقیقه‌ای که برای رنگ کردن نیاز است) رنگ باقیمانده را به انتهای مو بزنید. به دلیل چرب و مرطوب کردن، انتهای موها الان آماده رنگ‌پذیری است، و رنگ بطور یکسان به همه جای آن نفوذ خواهد کرد و فرایند رنگ پذیری بطور یکنواخت ادامه پیدا می‌کند.
اگر از استفادۀ روغن مو بیزارید، یک روش قدیمی دیگر هم وجود دارد. قبل از رنگ کردن، پایین موهایتان را به اندازۀ یک تا دو سانتی‌متر کوتاه کنید. این روش، احتمال اینکه موهای بالای سر روشن تر و انتهای آن تیره تر شود را کم می‌کند!(سرخاب سفیداب)



لینک منبع :فوت و فن‌های رنگ کردن موهای بلند

فوت و فن‌های رنگ کردن موهای بلند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../فوت-و-فن‌های-رنگ-کردن-موهای-بلند‎Cached20 جولای 2014 ... تصویر فوت و فن‌های رنگ کردن موهای بلند. جام جم سرا: اگر موهای بلندی دارید، نکاتی که باید در رنگ کردن موهایتان رعایت کنید متفاوت از کسانی است ... فوت و فن‌های رنگ کردن موهای بلند - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/.../فوت-و-فن-های-رنگ-کردن-موهای-بلند‎Cached Similar20 جولای 2014 ... فوت و فن‌های رنگ کردن موهای بلند. ممکن است برایتان بهتر باشد که بدانید اندازه هزینه‌ای که برای خرید رنگ مو می‌کنید، فاکتور مشخص کننده‌ای برای ... فوت و فن رنگ کردن مو در خانه + آموزش - نمناک namnak.com/رنگ-کردن-مو.p28451‎Cachedدوست دارم خودم در خانه بهترین روش رنگ کردن مو را انجام دهم . مراحل رنگ کردن موی سفید چگونه است و اینکه با چه روشی می توانم رنگ مویی با نتیجه ی دلخواه داشته باشم؟ فوت و فن های رنگ کردن موهای بلند - آخرین خبر - تی نیوز tnews.ir/news/643880323331.html 16 فوریه 2017 ... در اینجا به برخی نکات در خصوص رنگ کردن موهای بلند اشاره می کنیم. استفاده از ابزار مناسب اگر اولین بار نیست که موهایتان را رنگ می کنید، ممکن ... فوت و فن رنگ کردن مو در خانه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/419828/فوت-و-فن-رنگ-کردن-مو-در-خانه‎Cached12 نوامبر 2016 ... وب‌سایت تناسب اندام: شما هم می‌توانید برای کم شدن مخارجتان، بجای اینکه موهایتان را در سالن های زیبایی رنگ کنید، خودتان در خانه کار رنگ کردن را ... فوت و فن رنگ کردن مو در خانه + آموزش – رسانه دکتر سلامت https://drsalamatx.com/trick-hair-coloring-at-home/‎Cached4 روز پیش ... فوت و فن رنگ کردن مو در خانه به همراه آموزش,روشن کردن مو,پاک کردن رنگ مو ... اگر اکستنشن بیش از حد بلند است، می توانید آنرا کوتاه کنید تا با طول ... فوت و فن های رنگ کردن مو – مجله تخصصی آرایشی,زیبایی,سلامت ... lifemag.ir/فوت-و-فن-های-رنگ-کردن-مو/‎Cached Similar30 آگوست 2011 ... رنگ کردن موها در خانه کار چندان سختی نیست. حتی اگر موها سفید شده باشد، به آسانی می توان آن ها را رنگ کرد، فقط کافی است این نکات ساده را بدانید. آخرین خبر | فوت و فن‌های رنگ کردن موهای بلند akharinkhabar.ir/girly/3291009 16 فوریه 2017 ... در اینجا به برخی نکات در خصوص رنگ کردن موهای بلند اشاره می‌کنیم.استفاده از ابزار مناسباگر اولین بار نیست که موهایتان را رنگ می‌کنید، ممکن ... فوت وفن های رنگ کردن مو که هر خانمی باید بداند - نون و آب www.noonoab.ir/.../فوت-وفن-های-رنگ-کردن-مو-که-هر-خانمی-باید-بداند‎Cached Similar7 مارس 2015 ... رنگ کردن مو: چطور از نرم‌کننده استفاده کنید. اگر تا به حال از کاندیشنرها یا نرم‌کننده‌ها استفاده نمی‌کردید بعد از رنگ کردن حتما باید از این نوع ... رنگ موهای مان را برای تابستان چگونه بلوند کنیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/hair-attire/hair4-color-summer.html‎Cached Similarرنگ موهای مان را برای تابستان چگونه بلوند کنیم رنگ موی بلوند,فوت و فن رنگ کردن موها,روشن کردن موها,بلوند کردن مو ,مخصوص موهای رنگ‌ شده‌.