مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ اشتباه در استفاده از شامپو

جام جم سرا: برعکس انجام کارهای اشتباه، استفاده درست از شامپو می‌تواند باعث تقویت پوست سر نیز بشود. اشتباهاتی که هر کسی ممکن است ندانسته در این زمینه انجام دهد چنین است:

اشتباه اول: اگر می‌خواهید بهترین استفاده را از شامپو ببرید باید این نته را در نظر داشته باشید که شامپو هنگامی کاملا درست کار می‌کند که موهای شما تماما خیس شده باشند. قبل از آنکه از شامپو استفاده کنید برای مدت دو دقیقه زیر دوش موهای خود را تنها با آب ماساژ دهید.

اشتباه دوم: در دومین حرکت وقتی در حال ماساژ دادن سرتان هستید از کف دست و با فشار این کار را انجام ندهید. فشار زیاد روی رشته‌های مو آن‌ها را از بین می‌برد و اثر شامپو نیز بی‌نتیجه باقی می‌ماند. برای اینکار بهتر است از انگشتان کمک بگیرید.

اشتباه سوم: اگر سرتان را چند دست با شامپو شسته‌اید دیگر دلیلی برای تکرار اینکار نیست. در صورتی که درست سرتان را ماساژ داده باشید و آن را به دقت آبکشی کنید، اثرشامپو مشخص می‌شود. در این صورت از تکرار چندین باره شستن سر که نیازی به آن نیست خودداری کنید چرا که به پوست سر شما آسیب وارد می‌شود.

اشتباه چهارم: اگر موهای شما دارای حالت خاصی است که نیاز به مکمل‌ها دارد آن‌ها را فراموش نکنید چرا که در این صورت شامپو کمک خاصی به شما نمی‌کند. برای استفاده از مکمل‌ها بهتر است ان‌ها را با دست در میان مو پخش کنید.

اشتباه پنجم: حتما روی برچسب‌های هشدار شامپو را به دقت بخوانید. در این بخش مدت زمان استفاده از شامپو نوشته شده است و سعی کنید کمتر یابیشتر از ان شامپو را روی سرتان نگه ندارید (صبحانه آنلاین)



لینک منبع :۵ اشتباه در استفاده از شامپو

۵ اشتباه در استفاده از شامپو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۵-اشتباه-در-استفاده-از-شامپو‎Cached17 جولای 2014 ... برای استفاده از شامپو باید به نکات مختلفی دقت داشت اما این نکته‌ها را شاید افراد بسیاری نمی‌دانند و به اشتباه دست به کارهایی می‌زنند که باعث ... ۵ اشتباه در استفاده از شامپو - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../۵-اشتباه-در-استفاده-از-شامپو‎Cached21 جولای 2014 ... برای استفاده از شامپو باید به نکات مختلفی دقت داشت اما این نکته‌ها را شاید افراد بسیاری نمی‌دانند و به اشتباه دست به کارهایی می‌زنند که باعث ... 5 اشتباه رایج در مصرف شامپو - مجله اینترنتی یوردفان www.yordfun.ir/5-اشتباه-رایج-در-مصرف-شامپو/52230.html‎Cachedبرای استفاده از شامپو باید به نکات مختلفی دقت داشت اما این نکته ها را شاید افراد بسیاری نمی دانند و به اشتباه دست به کارهایی می زنند که باعث می شود تا موهایشان ... ۵ اشتباه بزرگ شامپویی - پایگاه خبری زیست آنلاین zistonline.com/article/16555/اشتباه-بزرگ-شامپویی.aspx‎Cachedشامپو دارای روش خاصی برای مصرف کردن است که اگر طبق دستورالعمل استفاده نشود می تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند. بزرگترین اشتباهات شامپویی را ... ۵ اشتباه در استفاده از شامپو - مجله پویا pooyamag.ir/a-251506.html‎Cached16 مه 1996 ... برای استفاده از شامپو باید به نکات مختلفی دقت داشت اما این نکته‌ها را شاید افراد بسیاری نمی‌دانند و به اشتباه دست به کارهایی می‌زنند که باعث ... غول چراغ شخصی خودتان • ۵ اشتباه در شامپو کردن موها که فکرش را هم ... https://genie.ir/blog/2016/02/2168‎Cachedما ۵ اشتباه رایج را کشف کرده‌ایم که حتی متوجه آن‌ها هم نبودیم. ۱. استفاده از شامپوی یکسان در هفت روز هفته، ۳۶۵ روز سال ماریو روسو (Mario Russo )، آرایشگر مو می گوید ... 13 نکته در مورد شامپو و صابون - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/tips-shampoo-soap.html‎Cached Similarباورهایی در رابطه با استفاده از صابون و شامپو بین مردم رایج است که اکثر آنها درست نیست و برداشت های اشتباهی شده که لازم است اصلاح شوند؛ باورهایی مثل اینکه ... ۹ اشتباه رایج در شستشوی مو - بلاگ اُردمی - فروشگاه اینترنتی اُردمی https://ordme.com/blog/article/9-hair-washing-mistakes/‎Cached26 ژوئن 2016 ... اما روش درستِ انجام دادن آن، از کارهایی مانند خیس کردن موها، شستن آن‌ها، استفاده از نرم‌کننده و شامپوی خشک فراتر است. اگر شما به شستشوی اشتباه موهای ... 5 اشتباه رایج در افرادی که موهای رنگ شده دارند ! - وارونه - مجله وارونه varune.com/5-اشتباه-رایج-در-موهای-رنگ-شده/‎Cached1 روز پیش ... ساختن شامپو برای موهای رنگ شده دلیلی دارد !استفاده از شامپو مخصوص موهای رنگ شده باعث ماندگاری رنگ مو و شفافیت آن می شود.و این نیز نکته مهمی ... ۵ اشتباه که باعث آسیب دیدن و تخریب موهایتان می شود - مجله وارونه varune.com/5-اشتباه-که-باعث-آسیب-دیدن-و-تخریب-موها/‎Cached9 ژوئن 2017 ... اما اشتباهات ساده ای که در طول روز باعث آسیب دیدن و تخریب موها می شود چیست ... اگر در هفته به طور مداوم از شامپو مخصوص موهای خشک استفاده می کنید ...