مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پدری که به خاطر دخترش کشور ایجاد کرد+عکس

جام جم سرا:از گذشته گفته شده است که رابطه احساسی خاصی مابین پدرها و فرزندان دختر برقرار است. این رابطه احساسی باعث می شود تا درخواست های دختران به سرعت قبول و در کوتاه ترین زمان از طریق پدرها انجام شود.


"امیلی" دختری 6 ساله است که چند ماه پیش از پدرش درخواست می کند تا او را تبدیل به یک پرنسس واقعی تبدیل کند. پدر نیز تنها راه برای تبدیل شدن به یک پرنسس را ثبت یک کشور می بیند تا از این راه خودش پادشاه کشور و فرزندش پرنسس آن شود.

آقای "هیتون" پس از چند ماه تلاش در میان مرز سودان و مصر تکه ای زمین به مساحت 800 مایل مربع پیدا می کند که هیچ صاحبی در دنیا ندارد و در اختیار هیچ کدام از کشورها نیست. با تهیه این زمین و به ثبت رساندن کشور"پادشاهی شمال سودان" حالا دخترش تبدیل به پرنسس شده است.(باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :پدری که به خاطر دخترش کشور ایجاد کرد+عکس

پدری که به خاطر دخترش، کشور جدید ایجاد کرد +عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../پدری-که-به-خاطر-دخترش-کشور-جدید-ایجاد-کرد-عکس‎Cached15 جولای 2014 ... "جرمی هیتون" از آن دسته پدرهایی است که رابطه خاصی با فرزندش "امیلی" دارد و به خاطر او حتی حاضر شده است یک کشور به ثبت برساند. این پدر به ... Images for پدری که به خاطر دخترش کشور ایجاد کرد+عکس پدری که به خاطر دخترش کشور ایجاد کرد+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../پدری-که-به-خاطر-دخترش-کشور-ایجاد-کرد-عکس‎Cached16 جولای 2014 ... جرمی هیتون از آن دسته پدرهایی است که رابطه خاصی با فرزندش امیلی دارد و به خاطر او حتی حاضر شده است یک کشور به ثبت برساند. این پدر به خاطر ... پدری که به خاطر دخترش، کشور جدید ایجاد کرد +عکس - بیتوته www.beytoote.com/news/selective-news/father-daughter1-photo.html "جرمی هیتون" از آن دسته پدرهایی است که رابطه خاصی با فرزندش "امیلی" دارد و به خاطر او حتی حاضر شده است یک کشور به ثبت برساند. این پدر به خاطر درخواست ... پدری که به خاطر دخترش، کشور جدید ایجاد کرد +عکس | پایگاه خبری ... zanemruz.ir/item/.../پدری-که-به-خاطر-دخترش،-کشور-جدید-ایجاد-کرد-عکس 17 جولای 2014 ... "جرمی هیتون" از آن دسته پدرهایی است که رابطه خاصی با فرزندش "امیلی" دارد و به خاطر او حتی حاضر شده است یک کشور به ثبت برساند. این پدر به ... پدری که به خاطر دخترش کشور ایجاد کرد + عکس | ساتین saten.ir/28782/پدری-که-به-خاطر-دخترش-کشور-ایجاد-کرد-عک/‎Cached17 جولای 2014 ... جرمی هیتون از آن دسته پدرهایی است که رابطه خاصی با فرزندش امیلی دارد و به خاطر او حتی حاضر شده است یک کشور به ثبت برساند. این پدر به خاطر ... پدری که به خاطر دخترش کشور جدید ایجاد کرد +عکس - پایگاه خبری ... etedalpres.ir/10721/پدری-که-به-خاطر-دخترش-کشور-جدید-ایجاد-ک/ 16 جولای 2014 ... پدری که به خاطر دخترش کشور جدید ایجاد کرد +عکس. “جرمی هیتون” از آن دسته پدرهایی است که رابطه خاصی با فرزندش “امیلی” دارد و به خاطر او حتی ... پدری که به خاطر دخترش، کشور جدید ایجاد کرد +عکس - سایت خبری ... salamdena.ir/news/.../پدری-که-به-خاطر-دخترش،-کشور-جدید-ایجاد-ک/‎Cached17 جولای 2014 ... اخبار گوناگون – پدری که به خاطر دخترش، کشور جدید ایجاد کرد +عکس “جرمی هیتون” از آن دسته پدرهایی است که رابطه خاصی با فرزندش “امیلی” دارد و ... پدری که به خاطر دخترش کشور ایجاد کرد + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news201510134482889022.html‎Cached13 ا کتبر 2015 ... جرمی هیتون از آن دسته پدرهایی است که رابطه خاصی با فرزندش امیلی دارد و به خاطر او حتی حاضر شده است یک کشور به ثبت برساند. این پدر به خاطر ... پدری که به خاطر دخترش کشور ایجاد کرد عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?...پدری+که+به+خاطر+دخترش+کشور+ایجاد+کرد+++عکس‎Cached16 جولای 2017 ... خبرآنلاین: لادن طباطبایی بازیگر تلویزیون ایران مدتی است که به خاطر دختر مبتلا به اوتیسمش در امریکا زندگی می کند. او در نوروز دو سال قبل با ...