مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه

جام جم سر ا:

مواد لازم :

شیر : یک پیمانه

کره یا مارگارین: 150 گرم

خمیر ترش : یک قاشق چایخوری

آرد شیرینی: 350 گرم الک کرده

نمک : قاشق سرخالی چایخوری

شکر :یک قاشق سوپخوری

خرما: به مقدار لازم

طرز تهیه :

شیر را گرم کرده وآرد وشکر وخمیر ترش را روی ان ریخته ومی گذاریم بماند تا پف کند . سپس در ظرف بزرگی کره نرم شده ونمک ومایه خمیر را ریخته وبا دست مخلوط کرده وسپس ارد را به تدریج ریخته وخمیر می کنیم تا حدی که بدست نچسبد وسپس روی خمیر را پوشانده به مدت نیم ساعت می گذاریم بماند تا خمیر ور اید وسپس خمیر را روی میز ارد پاشی شده پهن کرده با رولت چهار گوش می بریم ودر سینی فر چیده وروی ان خط انداخته وبا زرده تخم مرغ تزیین کرده ودر فر 200 درجه می پزیم تا طلایی شود

برای اینکه خمیر5/0 ساعت کمتر بماند بیشتر ورز می دهیم خمیر بعد از باز کردن 20 دقیقه بماند .در محله بعد هسته ی خرما را در آورده و به جای آن گردو قرار می دهیم و داخل توک پخته میگذاریم.می توانبه جای خرما هرچیز دیگری هم قرار داد مانند حلوا و ...(آموزشگاه آشپزی نگارشید)



لینک منبع :یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه

یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../یک-دسر-خوشمزه-برای-افطار؛-توک-فرانسه‎Cached Similar12 جولای 2014 ... خرما از جمله مواد خوراکی است که در ماه رمضان مصرف آن بیشتر می شود . خانم مریم نادعلی مربی آشپزی برای امروز دسر خوشمزه ای با خرما آموزش می دهد که ... Images for یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه - پرشین وی persianv.com/.../یک-دسر-خوشمزه-برای-افطار؛-توک-فرانسه.html‎Cached14 جولای 2014 ... یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه. خرما از جمله مواد خوراکی است که در ماه رمضان مصرف آن بیشتر می شود . مربی آشپزی برای امروز دسر خوشمزه ای ... توک فرانسوی دسری خوشمزه برای افطار - کوهریگ koohrig.com/cookery/.../توک-فرانسوی-دسری-خوشمزه-برای-افطار‎Cached Similar26 جولای 2014 ... آموزش حرکت گود مورنینگ(صبح بخیر ژاپنی) ۱- راست بایستید و یک ..... برچسب ها : تهیه توک فرانسوی, توک فرانسوی, درست کردن دسر افطار, دسر ... یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه - مجله پویا pooyamag.ir/a-251402.html‎Cachedخرما از جمله مواد خوراکی است که در ماه رمضان مصرف آن بیشتر می شود . خانم مریم نادعلی مربی آشپزی برای امروز دسر خوشمزه ای با خرما آموزش می دهد که برای سفره های افطار ... *یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه* خرما از جمله مواد خوراکی است ... net.tebyan.net/@3369/posts.html/968500‎Cached*یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه* خرما از جمله مواد خوراکی است که در ماه رمضان مصرف آن بیشتر می شود . خانم مریم نادعلی مربی آشپزی برای امروز دسر خوشمزه ای ... یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه - پرشین وی - میشه از یوفکا ... magifa.com/detail/1191788/article/7 طرز تهیه آش مانتی مخصوص افطار .... سپس در ظرف بزرگی کره نرم شده ونمک ومایه خمیر را ریخته وبا دست مخلوط کرده وسپس ارد را به تدریج ریخته وخمیر می ... به جای ... یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه - صفحه اصلی chefshop.loxblog.com/.../یک%20دسر%20خوشمزه%20برای%20افطار؛%20توک%20فران...‎CachedBlogAndPostTitle-> - خوردنیهای خوشمزه - خوردنیها. ... ایده‌هایی بسیار زیبا و جدید برای تزیین ژله + تصاویر · یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه · آشنایی با روش ... Mokhatab Online - مخاطب آنلاین - مجله اینترنتی مخاطب mokhatabonline.ir/news/cooking/69 یک دسر خوشمزه برای افطار؛ توک فرانسه. خرما از جمله مواد خوراکی است که در ماه رمضان مصرف آن بیشتر می شود . برای پخت توک فرانسه به این مواد نیاز دارید:. آشپزی - شیرینی و دسر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/list/15/86‎Cached Similarدر این مطلب طرز تهیه کیک فرانسوی خوشمزه را برایتان آورده ایم. ۳ روز پیش ... کاپ کیک کاپوچینو یک دسر فوق العاده خوشمزه است که با قهوه اسپرسو آماده میشود.