مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگیری ۱۳ تبعه افغانی که یارانه می‌‎گرفتند

جام جم سرا: سید حسین قاضوی اظهار داشت: در پی اخبار رسیده از سوی منابع خبری مبنی بر سوء استفاده فردی افغانی از شناسنامه ایرانی و دریافت یارانه نقدی، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ نگین‎شهر آزادشهر قرار گرفت و ماموران پس از اخذ مجوز قضایی از منزل فردی در یکی از روستاهای نگین‎شهر بازرسی کردند.
به نقل از فارس، این مسئول عنوان کرد: در نتیجه این بازرسی یک جلد شناسنامه جعلی کشف و متهم نیز برای انجام تحقیقات تخصصی به کلانتری منتقل شد. سپس با انجام تحقیقات محلی و استعلام از ثبت احوال، هویت اصلی نامبرده مشخص شد.

قاضوی عنوان کرد: متهم در اعترافات خود به این نکته اظهار داشت که تمام اعضای خانواده خودش و برادرش تبعه کشور افغانستان هستند و از راه غیرقانونی اقدام به تهیه شناسنامه ایرانی کرده و یارانه می‌‎گرفتند.

این مسئول در پایان از دستگیری ۱۳ نفر از اعضای خانواده متهم و کشف و جمع‎آوری ۱۴ جلد شناسنامه و چهار جلد کارت ملی خبر داد و متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.



لینک منبع :دستگیری ۱۳ تبعه افغانی که یارانه می‌‎گرفتند

دستگیری ۱۳ تبعه افغانی که یارانه می‌ گرفتند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../دستگیری-۱۳-تبعه-افغانی-که-یارانه-می‌‎گرفتند‎Cached12 جولای 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری ۱۳ تبعه افغانی خبر داد که با اسناد جعلی یارانه می‌ گرفتند. دستگیری ۱۳ تبعه افغانی که یارانه می‌ گرفتند - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../دستگیری-۱۳-تبعه-افغانی-که-یارانه-می‌‎گرفتند‎‎Cached12 جولای 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری ۱۳ تبعه افغانی خبر داد که با اسناد جعلی یارانه می‌ گرفتند. دستگیری 27 افغان که با شناسنامه اموات یارانه می‌گرفتند - ایسنا www.isna.ir/.../دستگیری-27-افغان-که-با-شناسنامه-اموات-یارانه-می-گرفتند‎Cached16 سپتامبر 2014 ... فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری 27 تبعه افغان در این استان خبر داد که با استفاده از شناسنامه افراد فوت شده یارانه نقدی دریافت می‌کردند. ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﯼ ۱۳ ﺗﺒﻌﻪ ﺍﻓﻐﺎﻧﯽ که با شناسنامه ایرانی یارانه می‌گرفتند - پارسینه www.parsine.com/.../ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﯼ-۱۳-ﺗﺒﻌﻪ-ﺍﻓﻐﺎﻧﯽ-که-با-شناسنامه-ایرانی-یارانه-می‌گرفتند‎Cached17 فوریه 2015 ... فرمانده انتظامی علی‌آباد از دستگیری فردی خبر داد که با سوء‌استفاده از مشخصات فردی دیگر اقدام به اخذ شناسنامه برای خود و 13 نفر از اعضای ... خانواده افغانی که یارانه می‌گرفتند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931128001702‎Cached17 فوریه 2015 ... فرمانده انتظامی علی‌آباد از دستگیری فردی خبر داد که با سوء‌استفاده از مشخصات فردی دیگر اقدام به اخذ شناسنامه برای خود و 13 نفر از اعضای ... خانواده افغانی که یارانه می گرفتند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../خانواده-افغانی-که-یارانه-می-گرفتند‎Cached17 فوریه 2015 ... فرمانده انتظامی علی‌آباد از دستگیری فردی خبر داد که با سوء‌استفاده از مشخصات فردی دیگر ... ۱۳ نظر; چاپ. جامعه · خانواده افغانی که یارانه می گرفتند. دستگیری 13 تبعه افغانی غیرمجاز یارانه بگیر در گلستان - عدالت ... edalatgolestan.ir/.../6763-دستگیری-13-تبعه-افغانی-غیرمجاز-یارانه-بگیر-در-گلستان 11 جولای 2014 ... عدالت خواهان گلستان"فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری 13 تبعه افغانی که با اسناد جعلی یارانه می گرفتند خبر داد. سید حسین قاضوی ... افغان‌ها با شناسنامه اموات یارانه می‌گرفتند! - نسیم بهاری nasimbahari.com/.../813-افغان‌ها-با-شناسنامه-اموات-یارانه-می‌گرفتند‎Cachedفرمانده انتظامی گلستان از دستگیری 27 تبعه افغان در این استان خبر داد که با استفاده از شناسنامه افراد فوت شده یارانه نقدی دریافت می‌کردند. دستگیری اتباع بیگانه ای که با هویت جعلی یارانه می گرفتند www.asriran.com/.../دستگیری-اتباع-بیگانه-ای-که-با-هویت-جعلی-یارانه-می-گرفتند‎Cached25 ژانویه 2015 ... رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد، از دستگیری اعضای یک خانواده شش نفره از اتباع بیگانه که به مدت 16 سال با مدارک هویتی جعلی در ... جام نیوز :: JamNews - دستگیری یک خانواده افغانی با شناسنامه ایرانی jamnews.ir/detail/News/371386‎Cached13 جولای 2014 ... دستگیری یک خانواده افغانی با شناسنامه ایرانی. فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری 13 تبعه افغانی که با اسناد جعلی یارانه می گرفتند ...