مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جراحی مردی با بزرگ‌ترین تومور در جهان |مجموعه عکس|

جام جم سرا: خال ماه گرفتگی روی پای سمت راست مردی به مرور زمان تبدیل به توموری ۱۱۰ کیلویی شد و «یانگ جیان بین»، مرد ۳۷ ساله اهل چین که تومور در بدن او بزرگ شده بود چاره‌ای جز جراحی برای خلاص شدن از آن نیافت.

.

.

.

.

.

.


به نقل از چاینانیوز، وی با ماه گرفتگی روی پای سمت راستش متولد شد. اما زمانی که به ۹ سالگی رسید، خال کوچک روی پایش شروع به رشد کرد و تبدیل به یک تومور بزرگ و سهمگین با بیش از ۱۱۰ کیلوگرم وزن شد. این تومور بزرگ قدرت حرکت را از مرد چینی سلب کرده بود اما با عمل جراحی ۱۶ ساعته سرانجام بزرگ‌ترین تومور جهانی از پای این مرد خارج شد.

دکتر «چن مینلیانگ» در رابطه با مریضی این مرد چینی گفت: وی به یک اختلال ژنتیکی بسیار نادر به نام «نوروفیبروماتوزیس» است. نوروفیبروماتوزیس‌ها اختلالات ژنتیکی هستند که باعث رشد تومورهایی در سیستم عصبی می‌شوند. تومور‌ها در سلول‌های محافظتی که اعصاب را می‌پوشانند و در غشای نازک پوشاننده میلین که اعصاب را احاطه و محافظت می‌کند، بوجود می‌آیند. این اختلالات باعث رشد تومور‌ها بر روی اعصاب و تولید اختلالات دیگر از جمله تغییرات پوست و دفرمیتی‌های استخوانی می‌شوند.

یانگ می‌گوید، قادر به انجام هیچ حرکتی نبودم و باید تنها روی یک تخت می‌نشستم و به دلیل وزن زیاد این تومور نمی‌توانستم تکان بخورم.



لینک منبع :جراحی مردی با بزرگ‌ترین تومور در جهان |مجموعه عکس|

تصاویری از عمل جراحی بزرگترین تومور جهان - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/news/2328446/‎Cached9 جولای 2014 ... این تومور بزرگ قدرت حرکت را از مرد چینی سلب کرده بود تا با عمل جراحی که 16 ساعت به طول انجامید، بزرگترین تومور جهانی از پای این مرد خارج شد. جراحی مردی با بزرگ‌ترین تومور در جهان |مجموعه عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../جراحی-مردی-با-بزرگ‌ترین-تومور-در-جهان-مجموعه-عکس‎Cached Similar10 جولای 2014 ... یک تومور بزرگ که قدرت حرکت را از مردی چینی سلب کرده بود با عمل جراحی که ۱۶ ساعت به طول انجامید، بزرگ‌ترین تومور جهانی از پای این مرد خارج شد. جراحی بزرگترین تومور جهان +عکس - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../جراحی-بزرگترین-تومور-جهان-عکس‎Cached9 جولای 2014 ... به گزارش صبحانه، یانگ جیان بین مرد 37 ساله اهل چین است. وی با ماه گرفتگی روی پای سمت راستش متولد شد. اما زمانی که به 9 سالگی رسید، خال ... عمل جراحی بزرگترین تومور جهان+عکس - جدیدترین اخبار ایران و جهان ... www.momtaznews.com/عمل-جراحی-بزرگترین-تومور-جهانعکس/‎Cached Similar11 جولای 2014 ... این تومور بزرگ قدرت حرکت را از مرد چینی سلب کرده بود تا با عمل جراحی که ۱۶ ساعت به طول انجامید، بزرگترین تومور جهان از پای این مرد خارج شد. جراحی مردی با بزرگ‌ترین تومور در جهان |مجموعه عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../جراحی-مردی-با-بزرگ‌ترین-تومور-در-جهان-مجموعه-عکس‎‎Cached10 جولای 2014 ... یک تومور بزرگ که قدرت حرکت را از مردی چینی سلب کرده بود با عمل جراحی که ۱۶ ساعت به طول انجامید، بزرگ‌ترین تومور جهانی از پای این مرد خارج شد. بزرگترین تومور | بزرگترین تومور با وزنی 2 برابر وزن بیمار - نمناک namnak.com/بزرگترین-تومور.p22740‎Cachedبزرگترین تومور و جراحی تومور پا و بزرگترین و سنگین ترین تومور جهان و خارج ... شدند یک تومور عظیم الجثه به وزن 55 کیلوگرم (121 پوند) را از پای مردی 26 ساله اهل ... عمل جراحی مردی با بزرگترین تومور جهان « عجیب و غریب www.1doost.com/Post-17543.htm‎Cached17 جولای 2014 ... تومورهای بزرگ، دو سوم از کل بدن این بیمار را تشکیل داده بودند. عمل جراحی وی به خوبی انجام شده و پیش بینی می شود تا آخر ماه جاری از بیمارستان ... مردی با تومور 110 کیلویی در پایش!+تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مردی-با-تومور-110-کیلویی-در-پایشتصاویر.html‎Cachedپزشکان چینی بزرگترین تومور جهان به وزن 110 کیلوگرم را از بدن مردی جدا نمودندبزرگترین تومور جهان ... جراحی تومور یک کیلوو800گرمی صورت دختر ۱۵ ساله +عکس. جراحی بزرگترین تومور در بدن انسان (+عکس) - تالاب www.talab.org/.../جراحی-بزرگترین-تومور-بدن-انسان-عکس.html‎Cachedاین مرد رکورد بزرگترین تومور جهان در بدن خود را دارد پزشکان در چین یک تومور بسیار حجیم را از شکم یک مرد در حالی که برای سال ها آن را به مانند ز. بزرگترین تومور جهان با وزن صد و ده کیلو khabarooz.com/post/527064 این مرد بخت برگشته که از دروان کودکی با این تومور زندگی کرده ولی با سایز ... خودداری خانواده از جراحی باعث شد که وزن تومور به ۱۱۰ کیلوگرم برسد. ... برچسب ها # بزرگترین و سنگین ترین تومور #بزرگترین تومور دنیا #عکس تومور #توده سرطانی ...