مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هم کار دارم هم درآمد، دیگه می‌خوام داماد شم!

جام جم سرا: داشتن آمادگی و کسب مهارت‌های موفقیت در زندگی مشترک لازمه ازدواج است. ابتدا باید بدانید آیا از پیش نیازهای ازدواج مطلعید؟

*رسیدن به بلوغ روانی و اجتماعی:
هر انسانی سه مرحله از بلوغ را طی می‌کند. بلوغ جسمانی، بلوغ روانی و بلوغ اجتماعی. باید توجه داشت که بلوغ اجتماعی آخرین مرحله بلوغ است که در آن مرحله، حس مسئولیت درباره دیگران، توان غلبه بر احساسات، علاقه به ازدواج و برقراری روابط عمیق و پایدار در فرد به وجود می‌آید.

*داشتن هدف و معنا در زندگی:
شما زمانی می‌توانید ازدواج کنید که هدفتان را در زندگی، حداقل تا حدودی مشخص کرده باشید و این توانایی را در خودتان ببینید که به آن هدف برسید. اگر هنوز برای زندگیتان هدفی در نظر نگرفته‌اید، بدانید که احتمالا در زندگی مشترکتان به خواسته‌‌هایتان نخواهید رسید.

*قبول مسئولیت و تعهد:
امروز هیچ فردی نمی‌تواند بدون آنکه آدم مسئول و متعهدی باشد، وارد زندگی مشترک شود. مسئله تعهد این است که اگر ازدواج کردید، یعنی شما با همسرتان قراری می‌گذارید که باید به آن پایبند باشید. بنابراین در بحث ازدواج اگر احساس می‌کنید آدمی اهل تعهد نیستید، قبل از ازدواج حتما برای حل این مشکلتان فکری بکنید.

اما چون شما شاغل هستید و همین که پذیرفته‌اید ازدواج کنید یعنی تا حدودی مسئولیت پذیر هم هستید، به نظر می‌رسد تا حدودی آمادگی‌های لازم برای ازدواج را کسب کرده‌اید. البته مسئله سربازی برای آقایان هم مهم است و حتما باید خانواده طرف مقابل را از شرایط خودتان مطلع کنید. ذکر این نکته هم لازم است که بلوغ فکری و اجتماعی، فقط با بالا رفتن سن اتفاق نمی‌افتد بلکه اگر جوانی اهل مطالعه باشد، ممکن است در ۱۸ سالگی هم به این بلوغ برسد. با این حال و در صورت داشتن شرایط مذکور به شما توصیه می‌شود، یک نفر را به عنوان واسطه در بین اعضای خانواده یا آشنایان پیدا کنید و از او بخواهید که با پدرتان در این باره صحبت کند. معمولا بهترین واسطه در این زمینه، مادر‌ها هستند. (موسی رسولی، کار‌شناس و مشاور خانواده/خراسان)



لینک منبع :هم کار دارم هم درآمد، دیگه می‌خوام داماد شم!

Images for هم کار دارم هم درآمد، دیگه می‌خوام داماد شم! هم کار دارم هم درآمد، دیگه می‌خوام داماد شم! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هم-کار-دارم-هم-درآمد،-دیگه-می‌خوام-داماد-شم‎Cached5 جولای 2014 ... پسری ۱۸ ساله‌ام، وضعیت کاری مناسبی دارم. دوست دارم داماد شوم ولی خجالت می‌کشم به پدرم بگویم که دامادم کند. چه کار کنم؟ جهیزیه رایگان و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان اهدا می‌شود - آفتاب aftabnews.ir/fa/.../جهیزیه-رایگان-و-کمک-هزینه-ازدواج-به-زوج‌های-جوان-اهدا-می‌شود‎Similar5 ا کتبر 2013 ... سلام من بیست روز دیگه عروسیمه کمک نقدی ی ماهه میخوام بعد عروسی برگردونم برا ضمانت ..... خسته شدم اینقدر برا خرید جهیزیه رو زدم میخوام نامزدیم به هم بزنم بابام ... سلام تورو امام حسین یکی کمکم کنه من 2ساله داماد شدم لوازممو گرفتم به هزار .... و تنها درامد ما ۱۸۰هزارتومن یارانه است و مادرم هم نمیتونه کار کنه خودم هم بیکارم و ... چه کاری برای من بهتر و پر درآمد تره؟لطفا راهنماییم کنید | تبادل نظر نی ... www.ninisite.com/.../چه-کاری-برای-من-بهتر-و-پر-درآمد-ترهلطفا-راهنماییم-کنید‎Cached16 ژوئن 2016 ... من فوق لیسانس محیط زیست دارم ولی برای رشته من کار خیلی کمه و من چون در شهر کوچکی زندگی ... من مرحله اول دکترا هم قبول شدم و در مصاحبه ردم کردند. جوانی که شغل، پول، خانه، ندارد ...چگونه ازدواج کند؟ | گروه اینترنتی ... www.welayatnet.com/fa/news/18235‎Cached Similar1 سال دیگه ارشد بگیرم 2 سال سربازی برم 2 سال آیا اگر کار پیدا بشه و پول جمع کنم ... اخلاقی والهی داماد توجه می کنند و مسائل مادی برایشان مهم نیست و همین که داماد جربزه کار و ..... من 31 سال سن دارم هیچ پولی ندارم پدر و مادر پولداری هم ندارم درامد شغلی هم آنقدر ..... هرکار میخواستم میکردم همه هم قبولم میکردن کاش زودتر بمیرم و تموم شه نمیتونم ... کسی که بیکار است، چگونه ازدواج کند؟ | پرسمان دانشجویی - تربیتی ... www.moshavereh.porsemani.ir/.../کسی-که-بیکار-است،-چگونه-ازدواج-کند؟‎Cached Similarخوشحالیم از اینکه با فردی هم صحبت هستیم که در مواجهه با دغدغه های ذهنی اش، اقدام به مشاوره خواهی می کند. ... کسی که نه پول داره، نه خونه، نه ماشین، نه کار، چطوری ازدواج کنه؟! راستی ... بهترین شغل با درآمد مناسب، مسکن مستقل، ماشین و . .... ولی با این وضعیت رفت ازدواج کرد ، یادمه دوستاش میگفتن مگه زده به سرت میخوای داماد شی با این بی پولی ؟ دلم نمی خواهد کار کنم - گیس گلابتون www.gisgolabetoon.ir/fa/money-magnet/.../دلم-نمی-خواهد-کار-کنم‎Cached Similar11 نوامبر 2011 ... من الان نامزد دارم و نامزدم هم شرط کرده من کار کنم البته پدرم هم خیلی تاکید داره که من کار کنم. ... 1- اگر شما نمی‌خواستید بیرون از خانه کار کنید و درآمد داشته باشید، چرا لیسانس .... شدم و کاری بهتر و با مسئولیت تر از کار قبلیم پیدا کردم الان هم نمیگم .... سوا دیگه اینکه میخوام اسممو از 1312 تغییر بدم چیکار باید بکنم؟ منم می خوام دوماد شم - آپارات www.aparat.com/v/seqxL/منم_می_خوام_دوماد_شم‎Cached30 جولای 2015 ... سینا کاظم پور موزیک ویدیوی "منم می خوام دوماد شم" ؛ کاری از خواننده نوجوان ایرانی ، علی حسینی منم می خوام دوماد شم ... این بچه نوب هم دیگه آهنگ میخونه؟ چگونه پولدار شویم؟ ۱۰ حرکت برای ده‌رقمی شدن موجودی - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/چگونه-با-10-حرکت-پولدار-شویم؟/‎Cached3 مه 2017 ... رفیقم که از دوستان داماد بود من را به کل یادش رفته بود و رفته بود سر ... کم کم سر صحبت را با هم دیگر باز کردیم و با یکدیگر آشنا شدیم تا این‌که متوجه شدم طرف ... اکنون هم بعد از گذشت چند سال، خودم برای خودم کار می‌کنم. .... ۴- از چند جا درآمد داشته باشید ..... آدم رو تا آخر جذب می کنه خیلی با سایت های دیگه فرق داره … ضرب‌المثل‌های فارسی - ویکی‌گفتاورد https://fa.wikiquote.org/wiki/ضرب‌المثل‌های_فارسی‎Cached Similar«آفتابه و لولهنگ هر دو یک کار می‌کنند، اما قیمتشان موقع گرو گذاشتن معلوم می‌شه. .... «استخری که آب نداره، این همه قورباغه می‌خواد چه‌کار؟» «استخوان ... «اگر برای من آب نداره ، برای تو که نان داره. .... «بگو نبین، چشممو هم می‌گذارم، بگو نشنو در گوشمو می‌گیرم، اما اگر بگی نفهمم، نمی‌تونم. .... «خدا می‌خواهد بار را به منزل برساند من نه، یک خر دیگه.