مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ خوردنی ساده، برای تقویت حافظه

جام جم سرا: برای تقویت حافظه با مواد غذایی، اول باید بدانید این مواد غذایی را نباید سرخ کرد زیرا ویتامین‌ها و عناصر کمیاب خود را از دست می‌دهند اما آنهایی که پختنی هستند را می‌توانید با بخار یا حرارت ۴۰ درجه بپزید:

ماهی چرب
شاه ماهی، ساردین، ماهی آزاد و ماهی تن حاوی مقدار زیادی امگا ۳ هستند که کمک می‌کند سلول‌های مغزی مرمت شوند و سلول‌های عصبی عملکرد درستی داشته باشند.

حبوبات
لوبیا، عدس، نخود و کلاً حبوبات حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند که از افت ناگهانی مغز جلوگیری می‌کنند و به دلیل قندی که دارند به مدت طولانی قند مغز را تهیه می‌کنند.

موز و آلو
موز و آلو غنی از منیزیم و ویتامین B۶ هستند که می‌توانند ارتباط بین سلول‌های عصبی را بهبود بخشند و موجب تسریع واکنش مغز شوند.

شکلات
شکلات دارای آنتی‌اکسیدان است و از مغز محافظت می‌کند تا آسیب نبیند.

چای سبز
چای سبز دقیقاً‌‌ همان اثرات شکلات را دارد و کالری آن اندازه است. پس چای سبز را شیرین نکنید. (آرمان)



لینک منبع :۵ خوردنی ساده، برای تقویت حافظه

۵ خوردنی ساده، برای تقویت حافظه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۵-خوردنی-ساده،-برای-تقویت-حافظه‎Cached5 جولای 2014 ... تصویر ۵ خوردنی ساده، برای تقویت حافظه. جام جم سرا: برای تقویت حافظه با مواد غذایی، اول باید بدانید این مواد غذایی را نباید سرخ کرد زیرا ویتامین‌ها ... Images for ۵ خوردنی ساده، برای تقویت حافظه 5 خوردنی ساده برای تقویت "حافظه" | مرآت : آخرین اخبار استان سمنان meraatnews.com/content/5-خوردنی-ساده-برای-تقویت-حافظه‎Cached6 جولای 2014 ... 5 خوردنی ساده برای تقویت "حافظه". پزشکان توصیه می‌کنند به جای خوردن قرص‌های ویتامین، بهتر است غذاهای مناسب خورده شود تا مغز سالم بماند و ... تقویت حافظه را با این 6 روش تجربه کنید - دیجیاتو digiato.com/article/.../6-راه-علمی-و-موثر-برای-افزایش-حافظه/‎Cached Similar9 جولای 2014 ... این مطلب را تا انتها بخوانید تا شما را با راهکارهای موثر تقویت حافظه آشنا کنیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. خانم بل بث کوپر که قبلا هم مقاله های ... غذاهای تقویت حافظه برای امتحانات - آموزشگاه کامپیوتر پایا www.payait.com/Articles/Memory_Improvement_article.aspx‎Cached Similarتقویت حافظه - آموزشگاه کامپیوتر پایا. ... عدد از آن را با ۵ مویز، ۱ قاشق غذاخوری عسل ، ۱ گردو، ۲ بادام، ۲ پسته و ۵ توت خشک مخلوط .... گلوکز در قندهای ساده یافت می شود. چند روش ساده برای تقویت حافظه کوتاه مدت | چطور chetor.com/24814-تقویت-حافظه-کوتاه-مدت/‎Cached Rating: 89% - 706 votes برای صحبت درباره‌ی چگونگی تقویت حافظه کوتاه مدت، اول از همه باید بدانیم که این نوع از حافظه چیست و چه تفاوتی با حافظه‌ی فعال یا بلندمدت دارد. ... این حرکت ساده به شما کمک خواهد کرد آن را به خاطر بسپارید. ... مقاله مرتبط: ۵ راه تقویت حافظه ... با این خوراکی ها قدرت تمرکز خود را بالا ببرید! - ذهن برتر zehnebartar.net/NewsPage.aspx?nId=133‎Cachedشما با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید تمرکز خود را افزایش دهید و فعالیت و عملکرد بهتری در ... به گفته دکتر سیدا "ارتقای تمرکز یکی از روشهای تقویت حافظه است. خوردنی هایی که حافظه را تقویت می‌کنند - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../-خوردنی-هایی-که-حافظه-را-تقویت-می‌کنند‎Cached5 ژوئن 2016 ... در نتیجه، روزانه دست‌کم پنج وعده میوه و سبزی بخورید و به آن تنوع دهید، ضمن این ... برنامه‌ریزی برای ساعات خواب و بیداری در تقویت حافظه و افزایش ... 5 روش ساده برای تقویت حافظه | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/81178‎Cachedآیا اخیراً پیدا کردن کلید، به خاطر سپردن نام و قیافه ها برای شما دشوار شده است؟ نگران نباشید با اتخاذ چند روش طبیعی اثبات شده، می توانید حافظه تان را بهبود دهید. ۵ تکنیک ساده تقویت حافظه با دکتر سیدا (مرد حافظه ایران ... ► 7:50https://www.youtube.com/watch?v=BMYlC0WR3_c Feb 22, 2017 - 8 min - Uploaded by کانال پارسیان ۵ تکنیک ساده تقویت حافظه دکتر سیدا مرد حافظه ایران - Duration: 7:50. Zehne Bartar 52,366 views · 7:50 · حفظ کردن لغات خارجی ...