مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلفن همراه ویژه سالمندان+عکس

جام جم سرا: «لاری نامینن» و «جوکا کالائین» از ایرلند یک تلفن همراه به نام Zita طراحی و تولید کرده‌اند که استفاده از آن بسیار آسان است. صفحه نمایش زیتا ۵ اینچ است و دارای یک باتری قدرتمند ۱۸۸ میلی آمپر است که قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل آندروید را داراست و با دو سیمکارت کار می‌کند.
به نقل از فردا، این تلفن همراه دارای یک دوربین ۵MP در پشت گوشی و دوربین ۲MP در جلوی گوشی است و تمام برنامه‌های ضروری مانند ایمیل، پیام‌ها، تماس‌ها، گوگل، برنامه GPS، جی‌میل و تقویم را دارد؛ ضمن اینکه به غیر از بزرگی صفحه نمایش، تصاویر و نوشته‌ها نیز درشت‌تر هستند؛ قیمت این گوشی ۱۸۹ یورو است.

.



لینک منبع :تلفن همراه ویژه سالمندان+عکس

Images for تلفن همراه ویژه سالمندان+عکس تلفن همراه ویژه سالمندان+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تلفن-همراه-ویژه-سالمندان-عکس‎Cached3 جولای 2014 ... مشکل اصلی گوشی‌های هوشمند در ویژگی‌های پیچیده آن است که استفاده از آن را برای عده‌ای مخصوصاً سالمندان کمی دشوار می‌کند. حالا طراحان، یک تلفن همراه ... تلفن همراه ویژه سالمندان +تصاویر | پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین avayefamenin.ir/news/11009/تلفن-همراه-ویژه-سالمندان-تصاویر‎Cached5 جولای 2014 ... تلفن همراه ویژه سالمندان +تصاویر. طراحان یک تلفن همراه هوشمند مخصوص سالمندان طراحی کرده‌اند که کار با آن بسیار آسان است و تمام ویژگی‌های ... تلفن همراه ویژه سالمندان+عکس - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/330615/تلفن-همراه-ویژه-سالمندان-عکس‎Cached4 جولای 2014 ... حالا طراحان، یک تلفن همراه هوشمند مخصوص سالمندان طراحی کرده‌اند که کار با آن آسان‌تر است و در عین حال، تمام ویژگی‌ گوشی‌های دیگر را نیز دارد. تلفن همراه ویژه سالمندان+عکس | «لاری نامینن» و «جوکا کالایین» - قطره www.ghatreh.com/news/.../تلفن-همراه-ویژه-سالمندان-عکس‎Cached3 جولای 2014 ... «لاری نامینن» و «جوکا کالایین» از ایرلند یک تلفن همراه به نام Zita طراحی و تولید کرده اند که استفاده از آن بسیار Ø. تلفن همراه ویژه سالمندان+عکس | طراحان یک تلفن همراه هوشمند - قطره www.ghatreh.com/news/nn20613637/تلفن-همراه-ویژه-سالمندان-عکس 3 جولای 2014 ... طراحان یک تلفن همراه هوشمند مخصوص سالمندان طراحی کرده اند که کار با آن بسیار آسان است و تمام ویژگی های گوشی های. تلفن همراه ویژه سالمندان/عکس | طراحان یک تلفن همراه هوشمند - قطره www.ghatreh.com/news/.../تلفن-همراه-ویژه-سالمندان-عکس‎Cached3 جولای 2014 ... طراحان یک تلفن همراه هوشمند مخصوص سالمندان طراحی کرده اند که کار با آن بسیار آسان است و تمام ویژگی های گوشی های. با گوشی های همراه مخصوص سالمندان آشنا شوید! (هفت گوشی با طراحی های ... www.sakhtafzarmag.com/.../هفت-گوشی-های-همراه-مخصوص-سالمندان‎Cached Similar13 ژانویه 2015 ... اگر بخواهیم تلفن های هوشمند را با توجه به کارایی و قابلیت هایی که ارائه ... های همراه است که به صورت ویژه محصولاتی را برای سالمندان تولید می کند. گوشی ویژه کودکان و سالمندان: تصاویر ساده‌ترین موبایلی که تاکنون ... www.momtaznews.com/گوشی-ویژه-کودکان-و-سالمندان-تصاویر-ساد/‎Cached Similarگوشی ویژه کودکان و سالمندان: تصاویر ساده‌ترین موبایلی که تاکنون دیده‌اید .... تلفن همراه ویژه کودکان +عکس ۲۱ این گوشی که برائ کودکان چهار تا ۹ ساله طراحی شده ... گوشی های ویژه سالمندان |المهدی شاپ - فروشگاه اینترنتی المهدی شاپ almahdishop.com/42-Special-phone-for-the-elderly‎Cachedخرید گوشی های ویژه سالمندان در المهدی شاپ با قیمت مناسب. طرح ویژه مکالمه همراه اول - علمی سرا elmisara.ir/tag/طرح-ویژه-مکالمه-همراه-اول.html تلفن همراه ویژه سالمندان/تصاویر این تلفن همراه ... محققان تلفن همراه ساده‌ای ویژه کودکان طراحی کرده اند که امکان برقراری و. تلفن همراه ویژه کودکان (+عکس) nbsp; صنعت ...