مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جذاب ترین و جدیدترین متدهای آرایش چشم 2017

امروزه تکنیک های آرایشی به قدری زیاد است که ممکن است در آن ها گم شوید. اما تکنیک هایی که در این مطلب آورده ام یکسری اصول آرایشی پایه هستند که کمک می کنند تشخیص دهید چه نوع آرایشی به اعضای صورت تان می آید.

جذاب ترین و جدیدترین متدهای آرایش چشم 2017جذاب ترین و جدیدترین متدهای آرایش چشم 2017

تکنیک آرایش چشم عمودی

این تکنیک آرایشی برای چشم های باریک تا معمولی مناسب است زیرا چشم ها را درشت تر نشان می دهد. این مدل آرایش را می توانید هم برای مهمانی های شبانه و هم روزانه به کار ببرید. فقط باید مراقب انتخاب رنگ ها باشید. روزها تنها یک طیف رنگ استفاده کنید اما شب ها می توانید از رنگ های متضاد استفاده کنید. این قانون ساده را به خاطر بسپارید: سایه تیره تر باید در گوشه خارجی چشم استفاده شود.

تکنیک آرایش چشم عمودیتکنیک آرایش چشم عمودی

تکنیک آرایش چشم افقی

این سبک آرایش برای خانم هایی که چشم های گرد و بیرون زده دارند مناسب است.همینطور که از اسم این سبک آرایشی پیداست سایه ها به شکل افقی کشیده می شوند و چشم ها را کشیده تر و بادامی شکل نشان می دهد. می توانید از مداد کانتورینگ و خط چشم مایع استفاده کنید.

تکنیک آرایش چشم افقیتکنیک آرایش چشم افقی

تکنیک آرایش چشم کلاسیک

برای این سبک آرایشی هم از تکنیک افقی و هم از تکنیک عمودی به صورت ترکیبی استفاده می کنیم. در تکنیک آرایش کلاسیک از یک رنگ استفاده می شود.

تکنیک آرایش چشم کلاسیکتکنیک آرایش چشم کلاسیک


تکنیک آرایش مدادی چشم

آرایش مدادی به تصحیح همه مدل چشم ها کمک می کند. کانتورینگ را بر اساس مدل چشم های تان روی پلک بالا و پایین بکشید و با دقت سایه بزنید. قلموی سایه باید سفت، صاف و محکم باشد. می توانید در این سبک آرایش داخل چشم ها مداد بکشید.

تکنیک آرایش مدادی چشمتکنیک آرایش مدادی چشم

چشم های اسموکی

در این سبک آرایشی باید دقت زیادی در سایه کشیدن و ترکیب رنگ سایه ها داشته باشید. آرایش اسموکی کلاسیک را هم شب ها و هم روزها می توانید به کار ببرید. البته برای شب ها بهتر است رنگ های گرم استفاده کنید. اگر می خواهید یک آرایش اسموکی دراماتیک داشته باشید بهتر است از رژلب های رنگ لب استفاده کنید تا آرایش صورت زیاد غلیظ نشان داده نشود.

چشم های اسموکیچشم های اسموکی

/ بدونیم



لینک منبع :جذاب ترین و جدیدترین متدهای آرایش چشم 2017

Images for جذاب ترین و جدیدترین متدهای آرایش چشم 2017 جذاب ترین و جدیدترین متدهای آرایش چشم 2017 - کوکا www.coca.ir/جذاب-ترین-جدیدترین-متدهای-آرایش-چشم/‎Cached5 روش جذاب برای آرایش چشم، تکنیک های جدید آرایش چشم، متدهای روز دنیا برای آرایش چشم، کشیدن خط چشم درست و زیبا، میکاپ صورت حرفه ای و جدید، میکاپ جذاب ... آموزش تصویری آرایش چشم 2017 مخصوص مهمانی - نمناک namnak.com/آرایش-چشم-2017.p42886‎Cachedآرایش چشم و جدیدترین آرایش چشم و آرایش چشم 2017 و خط چشم برای چشمهای ریز و ... اگر دنبال جدیدترین و جذاب ترین مدل های آرایش چشم مخصوص مهمانی های خاص هستید ... مدل آرایش چشم 2017 زنانه و دخترانه بسیار حرفه ای و جذاب - آرگا arga-mag.com/100024/مدل-آرایش-چشم-2017‎Cached17 دسامبر 2016 ... انواع مدل آرایش چشم 2017 زنانه و دخترانه حرفه ای و زیبا با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را در این مطلب مشاهده خواهید کرد. جذاب ترین و جدیدترین متدهای آرایش چشم 2017 -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news201722521213976926.html‎Cached25 فوریه 2017 ... 5 روش جذاب برای آرایش چشم، تکنیک های جدید آرایش چشم، متدهای روز دنیا برای آرایش چشم، کشیدن خط چشم درست و زیبا، میکاپ صورت حرفه ای و جدید، ... آرایش چشم 2017 | میکاپ چشم حرفه ای | آرایش چشم عروس 2017 • مجله ... www.tasvirezendegi.com/آرایش-چشم-2017-میکاپ-چشم-حرفه-ای-آرایش-عروس/‎Cachedدر این پست تصاویری از مدل های زیبا و حرفه ای آرایش چشم 2017 را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم ... ریمل یکی از بهترین انتخاب ها برای درشت جلوه دادن چشم ها است. عکس مدل آرایش چشمهای قهوه ای 2017 | مدل سایه چشم | میکاپ چشم • مجله ... www.tasvirezendegi.com/عکس-مدل-آرایش-چشمهای-قهوه-ای-مدل-سایه/‎Cachedتصاویری از جدیدترین مدل های آرایش چشمهای قهوه ای , مدل های جدید سایه چشم , آرایش چشم ملایم ,سایه چشم رنگین ... جذاب ترین مدل های آرایش و میکاپ چشم , آرایش چشم قهوه ای. مدل آرایش صورت جدید 2017 • مدل آرایش چشم و ابرو 96 • دانستنی های ... www.bahalim.ir/make-up/‎Cachedمدل های شیک و زیبای آرایش صورت هندی ۲۰۱۷ عکس های جدید و زیبای آرایش هندی عروس جذاب ترین مدل ارایش هندی زیبا جدیدترین مدل آرایش هندی ۲۰۱۸ ارایش هندی صورت سال ... جدیدترین مدل آرایش چشم 2017 | مدل آرایش چشم 96 - روزگار rouzegar.com/attire/face-attire/eye-makeup-2‎Cachedژورنال زیباترین مدل آرایش چشم جدید عروس ایرانی ۲۰۱۷ – ۹۶ ژورنال جذاب ترین مدل آرایش چشم خاص بهار. مدل آرایش چشم 2017 - ارایش چشم ساده و جذاب 96 - روزگار rouzegar.com/attire/face-attire/95000-eye-makeup‎Cachedمدل آرایش چشم ۲۰۱۷ – ارایش چشم ساده و جذاب ۹۶. جدیدترین و شیک ترین گالری آرایش چشم فرانسوی را بیاموزید!ساده و جذاب!+عکس ۹۶ – ۲۰۱۷. انواع مجموعه عکس هایی آرایش ...