مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم

نکات مهم که هنگام خرید شلوار جین باید توجه کرد

به نظر بعضی ها خرید شلوار جین کار ساده است زیرا بدنی موزون دارند و هر جینی برای آنها مناسب به نظر می رسد.

خرید شلوار جین و لی عید نوروزخرید شلوار جین و لی عید نوروز

اما اکثر ما دارای اندامی موزن نیستیم و به همین دلیل اغلب در خرید جین مشکل داریم البته مشکل فقط سایز شلوار نیست بلکه با به بازار آمدن مدل های تخصصی گوناگون دیگر انتخاب بهینه آن نیز سخت شده است.

در اینجا ما چند نکته که در هنگام خرید جین باید مد نظرتان باشد را توصیه می کنیم.

قیمتش نباید از 300 دلار بیشتر شود

خرید شلوار جین و لی عید نوروزخرید شلوار جین و لی عید نوروز

جین اصل همیشه از بقیه جین ها گرانتر است ولی این به آن معنی نیست که هر چقدر گرانتر بود هم اشکالی ندارد. در این میان جینی که از ژاپن یا امریکا تهیه شود قیمتش بخودی بخود گرانتر خواهد بود اما برای سایر کشورها این جین نیاید بیشتر از 300 دلار شود.

تفاوت دوردوزی جین اصل با بقیه جین ها

خرید شلوار جین و لی عید نوروزخرید شلوار جین و لی عید نوروز

این نکته هم تصور غلط دیگری است که در بین مردم رواج دارد ، آنها فکر می کنند بین جین اصل و غیره تفاوتی نیست ولی البته که تفاوتهایی وجود دارد که یکی از آنها دوردوزی است که در شکل دیده می شود.

وزن شما هم مهم است

خرید شلوار جین و لی عید نوروزنکات مهم که هنگام خرید شلوار جین باید توجه کرد

در هنگام خرید جین فقط سایز شما نیست که مهم است بلکه وزنتان هم باید در نظر گرفته شوود ، برای مثال اگر سبک وزن هستید می توانید جینی را انتخاب کنبد که در 5 انس وزن داشته باشد و اگر سنگین وزن هستید باید مدلی را انتخاب کنید که 32 انس وزن داشته باشد.

البته جین کلفت 32 انسی برای تابستان ممکن آزار دهنده باشد و یا جین 5 انسی در زمستان مناسب نباشد اما به هر ترتیب اگر قرار است جینی را برای یک سال بپوشید در آن صورت این موضوع قابل توجه خواهد بود.

سایز کوچک انتخاب کنید

خرید شلوار جین و لی عید نوروزنکات مهم که هنگام خرید شلوار جین باید توجه کرد

در هنگام خرید جین دانستن سایز دقیق بسیار مهم است، زیرا در هنگام استفاده به مرور کش می آید و به همین دلیل بعد از مدتی با اندام شما فیت می شود اما اگر سایز بزرگتری انتخاب کنید دیگر جینی از فرم افتاد را بعد از مدتی به تن خواهید داشت.

شستشو با ماشین ممنوع

خرید شلوار جین و لی عید نوروزنکات مهم که هنگام خرید شلوار جین باید توجه کرد

شاید برای تی شرت هر روز شستن چیز عادی باشد اما در مورد جین این موضوع کاملا برعکس است به خاطر الیافش شستن با ماشین لباشویی کاملا به آن آسیب میرساند برای همین بهتر است با آب سرد و با دست شسته شود. / 24آنلاین



لینک منبع :با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم

با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم - کوکا www.coca.ir/با-فوت-فن-خرید-شلوار-جین-لی-عید-نوروز/‎Cachedنکات مهم که هنگام خرید شلوار جین باید توجه کرد، چگونه شلوار جین و لی بخریم، انتخاب شلوار جین برای عید نوروز، روش های نگهداری و شست و شوی پوشاک لی. با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news201722521223124457.html‎Cached25 فوریه 2017 ... نکات مهم که هنگام خرید شلوار جین باید توجه کرد، چگونه شلوار جین و لی بخریم، انتخاب شلوار جین برای عید نوروز، روش های نگهداری و شست و شوی ... با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم - نیوز پارسی newsparsi.com/با-فوت-و-فن-خرید-شلوار-جین-و-لی-عید-نوروز-آشنا-شویم-1238874.html نکات مهم که هنگام خرید شلوار جین باید توجه کرد به نظر بعضی ها خرید شلوار جین کار ساده است زیرا بدنی موزون دارند و هر جینی برای آنها مناسب به نظر می رسد. اما اکثر ما ... با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم www.akabanoo.com/article/.../news201722521223124457.html‎Cachedآکابانو: با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم ... به نظر بعضی ها خرید شلوار جین کار ساده است زیرا بدنی موزون دارند و هر جینی برای آنها مناسب به نظر ... با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم - پایگاه ... 90fun.ir/post/.../با-فوت-و-فن-خرید-شلوار-جین-و-لی-عید-نوروز-آشنا-شویم/ 28 مارس 2017 ... پایگاه اینترنتی 90 فان - نکات مهم که هنگام خرید شلوار جین باید توجه کرد به نظر بعضی ها خرید شلوار جین کار ساده است زیرا بدنی موزون دارند و هر ... بایگانی‌ها ست مانتو شلوار - nightmelody.com - دانلود رایگان king1post.xyz/tag/ست-مانتو-شلوار-nightmelody-com/ با فوت و فن خرید شلوار جین و لی … خرید شلوار جین و لی عید … جین و لی عید نوروز آشنا شویم. مدل های قفسه کتاب (۲) | کوکا. www.coca.ir/bookshelf-models-2. کوکا – برگه 175 – news news.adbx.ir/d/category/کوکا/page/175/‎Cached5 ژوئن 2017 ... مدل شلوار جین پاره مردانه و پسرانه جدید ۲۰۱۷ · مدل شلوار جین پاره مردانه و ..... با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم · با فوت و فن خرید ... کندال جنر، جی جی و بلا حدید مدل های کالکشن پاییزی آنا سوی در هفته ی ... akhbartop.ir/344901/ عکس های خفن بازیگران مشهور هالیوود با گریم های عجیب و باورنکردنی مختلف · لرد ... با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم · Daily Horoscope - فال ... آموزش و کاردستی - تبیان article.tebyan.net/161/آموزش-و-کاردستی‎Cachedآشنایی با وسایلِ چرم دوزی سنتی; این روزها انجام کارهای هنری از علاقه مندی های هر بانوی ... خلاصه خرید و تهیه ی تک تک چیزهایی که در سفره ی هفت سین چیده می شود ، می تواند ... بازیافت شلوار کهنه ی شما; سال هاست شلوارهای جین میان همه افراد جامعه و بخصوص ... راهنمای داشتن تخم‌مرغ رنگی‌های زیبا; تخم‌مرغ در سفره هفت‌سین عید نوروز، علاوه بر ... گالری عکس شلوار جین پسرانه 2017 - همه جو hamejoo.ir/news/526078/گالری-عکس-شلوار-جین-پسرانه-2017 13 فوریه 2017 ... کوکا : گالری عکس مدل های شیک و جدید شلوار جین پسرانه 2017 از زارا. گالری عکس ... با فوت و فن خرید شلوار جین و لی عید نوروز آشنا شویم. نکات مهم ...