مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پوشاک داخلی با برند خارجی عرضه می‌شود

جام جم سرا: صدرا شریعتمداری در یک نشست خبری با تشریح 3 عامل تعیین کننده موفقیت برندها در بازارهای جهانی، اظهار داشت: متأسفانه برخی از تولیدکنندگان ایرانی، پوشاک تولیدی را با برند خارجی به بازار عرضه می کنند و نوآوری در تولید ندارند، در حالی که تلفیق نوآوری، طراحی مناسب و مواد اولیه با کیفیت ایرانی می تواند زمینه ساز موفقیت یک برند در بازارهای داخلی و بین المللی باشد.

به نقل از فارس، وی افزود: موسیقی، رنگ، و بو، سه عامل مهم در جذب مشتری و تأثیرگذار بر خرید هستند که می‌توان از آن برای جذب مشتری و عرضه محصولات باکیفیت ایرانی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تلفیق نوآوری، طراحی مناسب و مواد اولیه با کیفیت ایرانی می تواند زمینه ساز موفقیت یک برند در بازارهای داخلی و خارجی باشد، گفت: در حال حاضر تولیدات برخی برندهای اروپایی با حاشیه سود 250 درصدی در ایران عرضه می‌شود که البته حدود 70 درصد از این محصولات نیز به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شوند، در حالی که در کشور امکان تولید پوشاک با کیفیت بالا و قیمت پایین وجود دارد.

شریعتمداری در ادامه از عرضه پوشاک ایرانی با برند bcc در بازارهای دنیا خبر داد و گفت: بازار هدف صادراتی این پوشاک ایرانی، کشورهای منطقه مانند آذربایجان و عراق است، ضمن اینکه طراحی این محصولات طوری است که قابلیت مطرح کردن این برند در نمایشگاه مد ایتالیا نیز وجود دارد، چرا که طراحی های آن منحصر به فرد است.



لینک منبع :پوشاک داخلی با برند خارجی عرضه می‌شود

Images for پوشاک داخلی با برند خارجی عرضه می‌شود پوشاک داخلی با برند خارجی عرضه می‌شود – news news.adbx.ir/d/2017/.../پوشاک-داخلی-با-برند-خارجی-عرضه-می‌شود/‎Cached5 ژوئن 2017 ... پوشاک داخلی با برند خارجی عرضه می‌شود. جام جم سرا: صدرا شریعتمداری در یک نشست خبری با تشریح ۳ عامل تعیین کننده موفقیت برندها در بازارهای ... Fars News Agency : رونق عرضه پوشاک داخلی با برند خارجی/ عرضه ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13930409000602 30 ژوئن 2014 ... فعال بازار پوشاک مطرح کرد رونق عرضه پوشاک داخلی با برند خارجی/ عرضه ... به کپی‌کاری پوشاک خارجی و عرضه آن با برندهای خارجی اقدام می‌کنند. عرضه پوشاک داخلی با برند خارجی | روزنامه کسب و کار kasbokarnews.ir/fa/news.../عرضه-پوشاک-داخلی-با-برند-خارجی/‎Cached30 آگوست 2016 ... عرضه پوشاک داخلی با برند خارجی. فعالان حوزه پوشاک هم‌اکنون در ... همین مساله باعث افزایش قیمت در کالای داخلی می‌شود. حدود 60 درصد از پیراهن‌های ... پارچه ایرانی با برند خارجی عرضه می‌شود - کارگروه ساماندهی مد و لباس modelebas.farhang.gov.ir/fa/gozaresh/gozaresh1‎Cached Similarپارچه ایرانی با برند خارجی عرضه می‌شود ... پوشاک در ایران در استفاده از پارچه‌های ایرانی با مشکل خاصی مواجه نیستند، از عرضه پارچه داخلی با برند خارجی خبرداد. فروش کالاهای داخلی با برند خارجی در استان زنجان متوقف می‌شود https://www.tasnimnews.com/.../فروش-کالاهای-داخلی-با-برند-خارجی-در-استان-زنجان-متوقف-می-شود 29 فوریه 2016 ... وی به عرضه کالاهای داخلی با برند خارجی در استان زنجان اشاره کرد و ... در سال 95 تغییرات اساسی در حوزه واردات قاچاق غیرقانونی پوشاک انجام می‌شود. مذاکره با اروپایی ها برای تولید پوشاک در ایران - kargadanco www.kargadanco.com/مذاکره-با-اروپایی-ها-برای-تولید-پوشاک-د/‎Cachedرئیس اتحادیه صنفی تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک با بیان اینکه در شرایط ... وی با اشاره به اینکه بخشی از پوشاک داخلی با برند خارجی عرضه می‌شود، گفت: این ... 8 فرمان برای ساماندهی برندهای پوشاک خارجی www.eghtesadnews.com/.../165482-فرمان-برای-ساماندهی-برندهای-پوشاک-خارجی‎Cached17 آوریل 2017 ... از ۲۰۰ برند خارجی پوشاک تنها ۵۰ برند به طور رسمی ثبت شده اند ... و تجارت» و « تولیدکنندگان داخلی پوشاک»، ریل واردات برندها به کشور تغییر کرد. ... از برندهای موجود در کشور با قیمت‌های متفاوت از شرکت مادر در کشور عرضه می‌شوند ... قاچاق پوشاک؛ سنگی بزرگ بر سر راه تولیدکنندگان داخلی www.yjc.ir/.../قاچاق-پوشاک-سنگی-بزرگ-بر-سر-راه-تولیدکنندگان-داخلی‎Cached1 آگوست 2017 ... قاچاق پوشاک در میان دیگر انواع قاچاق جایگاه خود را دارد قاچاقی که اگر ... داخلی بوده که برخی با عنوان برند خارجی به مردم عرضه می شود و همچنین هر ماه 15 ... پوشاک قاچاق علاوه برتولید به اشتغال داخلی لطمه می‌زند - ستاد مبارزه با ... www.epe.ir/print/Index/8196‎Cachedنصراللهی افزود: از ۲۰۰ فروشگاهی که ادعا می‌کردند نماینده برند خارجی هستند در ... که به نام برند خارجی در داخل کشور عرضه می‌شود، در واقع پوشاک تولید داخلی است که به ...