مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«آتش زدن زانتیا» در «جشن میلیاردر شدن»!

جام جم سرا: بر اساس یک بدعت تازه، برخی از افرادی که اموالشان از مرز میلیارد می گذرد اقدام به برگزاری مراسمی با عنوان جشن میلیاردی کرده و در این مراسم با صرف هزینه های زیاد، یک کالای لوکس از جمله خودرو را به آتش می کشند.

به نقل از ستاره ها، این مراسم بیشتر مربوط به شهرهای بزرگ و مناطق خاصی از کشور است اما جالب است بدانید چند روز قبل این مراسم در یکی از محروم ترین شهرستان های استان لرستان برگزار شد.

در این مراسم شخصی که بنا داشت جشن ده میلیاردی خود را بگیرد، با آتش زدن یک خودرو زانتیا، دارایی خود را به رخ مردم فقیر و مظلوم روستا کشاند.

به گزارش سفیر افلاک، با این که این شخص اموال خود را از چه راهی کسب کرده کاری نداریم و امیدواریم که وی اموالش را از راه حلال به دست آورده باشد، اما ای کاش به جای آتش زدن خودروی 50 میلیون تومانی و صرف هزینه چند صد میلیون تومانی برای این جشن، وی این هزینه را برای حل مشکلات آب روستای خود صرف می کرد.

گزارش خبرنگار جام جم سرا حاکی است نشریه «لور» با درج خبر یادشده، چنین رفتاری را در میان مردم لر، مانور اشرافیت در لرستان خوانده و نوشته است: «همین را کم داشتیم جشن میلیاردرشدن! هنوز در شوک برپایی جشن طلاق بودیم که ناگهان باخبر شدیم عده ای بدعتی تازه به پا کرده و بعد از انکه ثروتشان از مرز میلیارد گذشته جشنی برای میلیاردر شدن خود راه انداختند وجلوی چشم همنوعان محروم خود مراسم زانتیاسوزی راه بیاندازند!»

نام فرد یا روستای یادشده در هیچ یک از منابع مذکور نقل نشده است.



لینک منبع :«آتش زدن زانتیا» در «جشن میلیاردر شدن»!

Images for «آتش زدن زانتیا» در «جشن میلیاردر شدن»! «آتش زدن زانتیا» در «جشن میلیاردر شدن»! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آتش-زدن-زانتیا-در-جشن-میلیاردر-شدن‎Cached30 ژوئن 2014 ... فردی که قصد داشت ثروتمند شدن خود را به دیگران نشان دهد، در یکی از روستاهای محروم استان لرستان با برگزاری مراسمی تحت عنوان جشن ده میلیاردی ... آتش زدن زانتیا در جشن میلیاردر شدن یک لرستانی! - پایگاه خبری یافته yaftenews.ir/news/accident/4689-alexa-google-yahoo2272.html‎Cached26 ژوئن 2014 ... یک لرستانی در یکی از روستاهای محروم این استان با برگزاری جشن 10 میلیاردی شدن خود، اقدام به آتش زدن خودروی زانتیا نمود! به گزارش یافته به نقل ... «آتش زدن زانتیا» در «جشن میلیاردر شدن» - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../آتش-زدن-زانتیا-در-جشن-میلیاردر-شدن‎Cached1 جولای 2014 ... فردی که قصد داشت ثروتمند شدن خود را به دیگران نشان دهد، در یکی از روستاهای محروم استان لرستان با برگزاری مراسمی تحت عنوان جشن ده میلیاردی ... آتش زدن زانتیا در جشن میلیاردر شدن! | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2014/06/30/366063‎Cached30 ژوئن 2014 ... یک لرستانی در یکی از روستاهای محروم این استان با برگزاری جشن ده میلیاردی شدن خود، اقدام به آتش زدن خودروی زانتیا نمود. «آتش زدن زانتیا» در «جشن میلیاردر شدن»! - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../345911-آتش-زدن-زانتیا-در-جشن-میلیاردر-شدن‎Cached30 ژوئن 2014 ... در این مراسم شخصی که بنا داشت جشن ده میلیاردی خود را بگیرد، با آتش زدن یک خودرو زانتیا، دارایی خود را به رخ مردم فقیر و مظلوم روستا کشاند. آتش زدن زانتیا در جشن میلیاردر شدن! - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/آتش-زدن-زانتیا-در-جشن-میلیاردر-شدن.html آتش زدن زانتیا در جشن میلیاردر شدن! ... در این مراسم شخصی که بنا داشت جشن ده میلیاردی خود را بگیرد، با آتش زدن یک .... یک جشن عروسی لاکچری چقدر هزینه دارد؟ آتش زدن زانتیا در جشن میلیاردر شدن! - نت شهر www.netshahr.com/13353/آتش-زدن-زانتیا-در-جشن-میلیاردر-شدن 30 ژوئن 2014 ... یک لرستانی در یکی از روستاهای محروم این استان با برگزاری جشن ده میلیاردی شدن خود، اقدام به آتش زدن خودروی زانتیا نمود. بر اساس یک بدعت تازه، ... هزینه صد و پنجاه میلیون تومانی برای جشن میلیاردر شدن! - سایت خبری ... www.tabnak.ir/.../هزینه-صد-و-پنجاه-میلیون-تومانی-برای-جشن-میلیاردر-شدن‎Cached1 جولای 2014 ... هزینه صد و پنجاه میلیون تومانی برای جشن میلیاردر شدن! ... چه کنیم که پول آتش زدن‌هایمان به نسبت آتش زدن زانتیا کم است و لاجرم رسانه‌ای نمی‌شود تا ... آتش زدن زانتیا در جشن میلیاردر شدن! - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../آتش-زدن-زانتیا-در-جشن-میلیاردر-شدن‎Cached28 ژوئن 2014 ... یک لرستانی در یکی از روستاهای محروم این استان با برگزاری جشن ده میلیاردی شدن خود، اقدام به آتش زدن خودروی زانتیا نمود.