مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کفن و دفن با برند چینی

جام جم سرا: داریوش هندویی افزود: ما مجبوریم در حالی با اجناس بی کیفیت چینی رقابت کنیم که آنها قانون 18 درصد جایزه صادراتی را برای تولیدکنندگان صادر می کنند ولی ما آنقدر بار روی دوش تولیدکننده می گذاریم تا از نفس می افتد. بجای اینکه تعرفه ورود مواد اولیه را صفر کنیم، برعکس عمل می کنیم و برای آن تعرفه و مالیات بر ارزش افزوده می گذاریم که این شیوه تولید را به فلاکت می اندازد.
به نقل از خرداد، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: امروز بسیاری از کالاهایی که با برند و نام ایرانی توزیع می شود، در چین تولید می شود، حتی سس و سالاد با آرم و برند ایرانی در چین تولید و روانه کشور می شود و در حالیکه روز صنعت و معدن را جشن می گیریم که باید با این معضلات مقابله کنیم.

هندویی با بیان اینکه دولتها و مجلس به وعده های خود عمل نکرده اند گفت: سه سال قبل بیش از سه هزار نفر ساعت کار کارشناسی کردند تا طرح قانون حمایت از تولید نوشته شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح تاکنون چندین بار وارد صحن مجلس و برای برگشت اصلاح داده شده است گفت: به دلیل اینکه این طرح، منافع عده ای را بخطر می اندازد اجازه تصویب نمی دهند.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوما به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :کفن و دفن با برند چینی

Images for کفن و دفن با برند چینی کفن و دفن با برند چینی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کفن-و-دفن-با-برند-چینی‎Cached28 ژوئن 2014 ... رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، با بیان اینکه معادن سنگ و گرانیت کشور در حال تعطیلی است گفت: متاسفانه کسانی برای ما پارچه‌های کفن ... کفن و دفن با برند چینی cdn.jamejamonline.ir/Shared/_ShareModal/1548242726691464999 واردات سنگ قبر، کفن، سس و سالاد از چین. کفن و دفن با برند چینی. رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، با بیان اینکه معادن سنگ و گرانیت کشور در حال تعطیلی ... کفن و دفن با برند چینی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Online/Search/keyword/16?q=چینی...1...‎Cachedیک تومور بزرگ که قدرت حرکت را از مردی چینی سلب کرده بود با عمل جراحی که ۱۶ ساعت ... تصویر کفن و دفن با برند چینی. واردات سنگ قبر، کفن، سس و سالاد از چین . کپی برندهای ایرانی در چین - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../کپی-برندهای-ایرانی-در-چین‎Cachedبه گفته یک فعال صنف لوازم یدکی، کار چین به آنجا رسیده که برندهای ایرانی را برای خود ایرانیان تولید می‌کند و از آنجا که ... تصویر کفن و دفن با برند چینی ... کفن - جام جم 77.104.65.15/Online/Search/keyword/1?q=کفن‎Cachedمردم ورامین در سالروز قیام 15 خرداد سال 42 با راهپیمایی در خیابانهای شهر، یاد وخاطره این .... تصویر کفن و دفن با برند چینی. واردات سنگ قبر، کفن، سس و سالاد از چین. جولان بنجل‌های چینی در بازار لوازم خانگی - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../جولان-بنجل‌های-چینی-در-بازار-لوازم-خانگی‎Cached10 مه 2014 ... شهریاری اذعان می‌کند: یکی از اقوام من‌که وارد کننده است با طرف چینی قرارداد می‌بندد که 10 دلار بابت هر ... وی می‌گوید: این آبمیوه گیری را به نام برند اصلی خریده‌ام، ولی یکی دو نفر از آشنایان که در این ... تصویر کفن و دفن با برند چینی ... ام جی به دنبال تولید رقیبی برای مزدا میاتا MX-5 است - پنگولن www.pangolan.com/newsDetails.php?newsId=1516&&page=99 با این حال، او فاش کرد که این برند چینی به دنبال معرفی یک خودروی کانسپت است. هرچند چائو حرفی در .... ارائه اپلیکیشن موبایلی کفن و دفن در روسیه · اپلیکیشن. از پاداش های کفن و دفن و تشییع جنازه چه می دانیم!! - تبیان article.tebyan.net/.../از-پاداش-های-کفن-و-دفن-و-تشییع-جنازه-چه-می-دانیم-‎Cached26 دسامبر 2013 ... کفن و دفن در اسلام دارای آدابی است که نشان از احترام اموات در این دین ... امام باقر (علیه السلام) فرمود: هر کس جنازه ای را با گرفتن چهار سمت آن حمل کند خدا چهل گناه از وی را بیامرزد. ... وی را شتابان به سوی بهشت می برند و پیشاپیش جنازه کافر فرشتگانی هستند که وی را به سوی آتش می برند. ... آیا سخن چینی حلال هم داریم؟ ندای الرحیل - روش های دفن مرده ها در آئین زرتشتی ghobare-ghafele.blogfa.com/post-140.aspx‎Cached Similarندای الرحیل - روش های دفن مرده ها در آئین زرتشتی - دراحیای فرهنگ آخرتگرایی. ... از خانه بیرون می آورند و در بیرون منزل آنرا در ماشین حمل میت گذاشته ، به آرامگاه می برند. ... مخصوص با آب گرم و صابون می شویند و بعد از خشک کردن بدن مرده آنرا با کفن می ... باور کنیم که تنها طریقتی که می تواند ما را به خدا برساند، طریقت توشه چینی است.