مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشریح روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی

جام جم سرا: سرهنگ کاظمی با بیان اینکه بیشترین شگرد کلاهبرداران در حوزه جرایم مالی سوء استفاده از اعتماد شاکی و فیشینگ است به استفاده ازسیستم کارتخوان و سوء استفاده شیادان از این دستگاه سودمند و سهل انگاری و بی توجهی رایج در بین شهروندان اشاره کرد و عدم دسترسی به دستگاه‌های کارت خوان توسط مشتریان را یکی از موارد سوء استفاده افراد شیاد دانست.
به نقل از ایسنا، او افزود: رایج شدن چنین سهل انگاری هایی موجب شده تا امنیت پرداخت الکترونیک از طریق دستگاه (POS) کاهش یافته و زمینه را برای انواع کلاهبرداری، سرقت و برداشت های غیرمجاز از مشتریان فراهم کند.

رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته در خصوص جدیدترین شگرد کلاهبرداران و سارقان در فضای مجازی گفت: در این خصوص بزهکاران از طریق نصب مدارهای مغناطیسی بر روی دستگاه‌های پوز اطلاعات کارت مشتریان را در حافظه جانبی مدار ذخیره کرده و سپس با استفاده از دستگاه کارت خوان اطلاعات حساب مالباختگان را دریافت و سپس با استفاده از کارت جعلی ساخته شده اقدام به برداشت وجه و خرید اینترنتی می کنند که در همین زمینه نیز فروشندگان باید دقت لازم را در زمینه نگهداری مناسب دستگاه‌های POS خود داشته باشند.

وی تخصصیص درگاه ها به افراد دارای صلاحیت ،کنترل دوره ای محتوای سایت های دارنده درگاه را از عومال کاهش کلاهبرداری و یکسان سازی آدرس درگاه ها را از عوامل کاهش فیشینگ عنوان کرد .



لینک منبع :تشریح روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی

جدیدترین روش سرقت ازکارت بانک banki.ir/bank-ha/21171-جدیدترین-روش-سرقت-ازکارت-بانک‎Cached Similarعدم جانمایی مناسب دستگاه‌های کارت خوان به منظور کشیدن کارت و ورود رمز آن توسط ... و سازمان یافته سایبری جدید ترین روشهای سرقت از کارتهای بانکی را تشریح کرد. تشریح روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تشریح-روش‌های-سرقت-از-کارت‌های-بانکی‎Cached26 ژوئن 2014 ... رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس سایبری کشور روش‌های سرقت از کارتهای بانکی را تشریح کرد و گفت: عدم جانمایی مناسب ... تشریح جدیدترین روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی - ایران اکونومیست https://iraneconomist.com/.../تشریح-جدیدترین-روش‌های-سرقت-از-کارت‌های-بانکی 25 ژوئن 2014 ... تشریح جدیدترین روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی. عدم جانمایی مناسب دستگاه‌های کارت خوان به منظور کشیدن کارت و ورود رمز آن توسط صاحب کارت و ... روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی - ایران اکونومیست https://iraneconomist.com/fa/news/58423/روش‌های-سرقت-از-کارت‌های-بانکی 26 ژوئن 2014 ... رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس سایبری کشور روش‌های سرقت از کارتهای بانکی را تشریح کرد. جدیدترین روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../جدیدترین-روش‌های-سرقت-از-کارت‌های-بانکی‎Cached25 ژوئن 2014 ... رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته سایبری جدید ترین روشهای سرقت از کارتهای بانکی را تشریح کرد. به گزارش مهر، سرهنگ تورج کاظمی ... روش های سرقت از کارت های بانکی « اجتماعی - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-16605.htm‎Cached1 جولای 2014 ... رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس سایبری کشور روش های سرقت از کارت های بانکی را تشریح کرد. روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی/ توصیه های فنی پلیس را بخوانید www.khabaronline.ir/detail/362227/society/Police‎Cached26 ژوئن 2014 ... رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس سایبری کشور روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی را تشریح کرد. سرهنگ کاظمی با بیان اینکه ... روشهای سارقان برای دزدی از کارت بانکی - نمناک namnak.com/دزدی-از-کارت-بانکی.p25544‎Cachedاستفاده از کارت های بانکی به جای پول نقد در جامعه بسیار رایج شده است، بنابراین در استفاده از کارت بانکی باید بسیار دقت شود تا امکان سرقت و دزدی از طریق این ... مسدود سازی کارت های مسروقه | پلیس فتا https://www.cyberpolice.ir/news/55681‎Cached9 جولای 2016 ... ... در تشریح این خبر اظهار داشت: برخی از افراد سود جو با سرقت کارت های بانکی ... بنابراین استفاده کنندگان از کارت های بانکی باید رمز های عبور خود را به ... به خدمات بدون کارت دستگاه های ATM از سوی برخی بانکها ادامه داد: در این روش شما ... در صورت مفقودی و یا سرقت کارت بانکی سریعاً کارت مورد نظر را مسدود نمایند ... جدیدترین روش‌های سرقت از کارت‌های بانکی - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/.../جدیدترین-روش‌های-سرقت-از-کارت‌های-بانکی‎Cached25 ژوئن 2014 ... آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته سایبری جدید ترین روشهای سرقت از کارتهای بانکی را تشریح کرد. به گزارش مهر، ...