مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«متادون» دختر 4 ساله را کشت

جام جم سرا: روز یکشنبه گذشته ماموران کلانتری کاظم آباد مشهد با صدور دستوری از سوی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) بررسی‌های خود را درباره چگونگی مرگ مشکوک دختر خردسالی که قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود آغاز کردند.
به نقل از خراسان، بررسی های پلیس نشان داد: پدر کودک شربت متادون (داروی ترک اعتیاد) را در یخچال نگهداری می کرده که دختر وی آن را به اشتباه و به جای آب نوشیده بود. خانواده وی وقتی او را به بیمارستان رساندند که دیگر علایم حیاتی نداشت.



لینک منبع :«متادون» دختر 4 ساله را کشت

Images for «متادون» دختر 4 ساله را کشت «متادون» دختر 4 ساله را کشت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../متادون-دختر-4-ساله-را-کشت‎Cached24 ژوئن 2014 ... غفلت والدین و نگهداری شربت متادون در یخچال بلای جان دختر چهار ساله آنها در مشهد شد و او را پیش از رسیدن به بیمارستان به کام مرگ کشید. مادر سنگدل دختر 4 ساله اش را کشت | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/219100‎Cached3 آگوست 2016 ... زن جوان وقتی دختر 4 ساله اش حاضر به زندگی با او نشد، برای ازدواج مجدد دخترش را با خوراندن متادون به قتل رساند. «متادون» دختر 4 ساله را کشت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../متادون-دختر-4-ساله-را-کشت‎Cached24 ژوئن 2014 ... غفلت والدین و نگهداری شربت متادون در یخچال بلای جان دختر چهار ساله آنها در مشهد شد و او را پیش از رسیدن به بیمارستان به کام مرگ کشید. اخبار ایران و جهان | "متادون" دختر 4 ساله را کشت - فاطر نیوز faternews.ir/fa/news-details/.../%22متادون%22-دختر-4-ساله-را-کشت-/‎Cachedدختر ۴ ساله ای که شربت متادون را به جای آب نوشیده بود جان سپرد. متادون دختر 4 ساله را کشت news.smartarchive.ir/News/Index?ViewId=6a814c18-7240-47dd...‎Cachedبه گزارش گروه اجتماعی مشرق، روز یک شنبه گذشته ماموران کلانتری کاظم آباد مشهد با صدور دستوری از سوی قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) بررسی های خود را درباره ... جزییات جنایت هولناک در نوروز 95/ زن جنایتکار: به خاطر ازدواج مجدد ... www.yjc.ir/.../جزییات-جنایت-هولناک-در-نوروز-95-زن-جنایتکار-به-خاطر-ازدواج-مجدد-دختر-4-ساله‌ام-را-کشتم-عکس‎Cached3 آگوست 2016 ... با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "مرگ مشکوک دختر 4 ساله" به دستور بازپرس منافی آذر ... این مادر ادامه داد: شب حادثه چند قرص متادون به دخترم دادم و با هم خوابیدیم که نیمه های شب متوجه بد ... دوست مهربان کودک 21 ماهه را کشت +تصاویر ... مادری که بخاطر خواستگارها دختر 4 ساله‌اش را کشت! - فردا www.fardanews.com/.../مادری-که-بخاطر-خواستگارها-دختر-4-ساله‌اش-را-کشت‎Cached4 آگوست 2016 ... سرانجام این زن پریشان حال در اوج فشارهای روانی و بیرحمی تصمیم به قتل دخترش گرفت و با خوراندن متادون، سارای 4 ساله را از سر راه برداشت تا شاید ... متادون دختر 4 ساله را کشت | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/9637792 متادون دختر 4 ساله را کشت. به گزارش گروه اجتماعی مشرق، روز یک شنبه گذشته ماموران کلانتری کاظم آباد مشهد با صدور دستوری از سوی قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل ... جزییات خوراندن متادون به سارای 4 ساله به خاطر شوهر صیغه ای + عکس ... khabarfarsi.com/u/22973101 3 آگوست 2016 ... مادری که دخترش را با متادون کشت. پول نیوز - دوم فروردین امسال زمانی که زنی جوان با اورژانس تماس گرفت و از وخامت حال دختر 4 ساله اش به نام سارا خبر ...