مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار: شیوع یک ویروس چشمی در تهران

جام جم سرا: طلایی در ادامه سخنانش در خصوص مکان یابی جدید برای بهشت زهرای تهران گفت: ما می توانیم در جنوب تهران و در اتوبان تهران- قم زمین مناسب برای احداث آرامستان جدید پایتخت ایجاد کنیم.

به نقل از مهر، حقانی نیز با تایید سخنان طلایی گفت: حتما نباید گورستان جدید همجوار بهشت زهرا باشد و ما می توانیم از زمین های منابع طبیعی در جنوب پایتخت استفاده کنیم.

گفتنی است که هنوز اطلاعات بیشتری در زمینه این ویروس چشمی در دسترس جام جم سرا قرار نگرفته است.



لینک منبع :هشدار: شیوع یک ویروس چشمی در تهران

هشدار: شیوع یک ویروس چشمی در تهران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هشدار-شیوع-یک-ویروس-چشمی-در-تهران‎Cached24 ژوئن 2014 ... مرتضی طلایی در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران به شیوع یک ویروس چشمی اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان دچار این بیماری چشمی شده‌اند ... شیوع یک ویروس چشمی در تهران/ افزایش ظرفیت بهشت زهرا - عصر ایران www.asriran.com/.../شیوع-یک-ویروس-چشمی-در-تهران-افزایش-ظرفیت-بهشت-زهرا 24 ژوئن 2014 ... هشدار به شیوع بیماری چشمی در پایتخت. در ادامه این جلسه مرتضی طلایی به شیوع یک ویروس چشمی در تهران اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان ... هشدار:شیوع یک ویروس چشمی در تهران shafaonline.ir/fa/news/25888/هشدارشیوع-یک-ویروس-چشمی-در-تهران 24 ژوئن 2014 ... شفاآنلاین-مرتضی طلایی در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران به شیوع یک ویروس چشمی اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان دچار این بیماری ... شیوع ویروس خطرناک چشمی در کشور تکذیب شد - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/.../شیوع-ویروس-خطرناک-چشمی-در-کشور-تکذیب-شد‎Cached28 جولای 2013 ... محمدمهدی گویا درمورد بیماری ویروسی چشمی از نوع «آدنو ویروس» گفت: ... شیوع نوعی بیماری ویروسی خطرناک چشمی در تهران و شهرستان‌ها هشدار داده است. این بیماری چشمی همه گیر شده - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش...5/279362-این-بیماری-چشمی-همه-گیر-شده‎Cached Similar5 نوامبر 2013 ... عفونت های آدنو ویروسی از بیماری های قدیمی چشمی است و من از سال ها پیش و ... شیوع یک بیماری ویروسی خطرناک چشمی در تهران و شهرستان ها هشدار داد. شیوع نوعی ویروس خطرناک چشمی در تهران و شهرستان ها - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/304976/society/health‎Cached Similar23 جولای 2013 ... جامعه > سلامت - رییس مرکز تحقیقات اپتیک و لنز ایران به دنبال شیوع نوعی بیماری ویروسی خطرناک چشمی در تهران و شهرستان ها هشدار داد: از آنجا که ... هشدار: شیوع یک ویروس چشمی در تهران ! - پرشین وی persianv.com/.../هشدار-شیوع-یک-ویروس-چشمی-در-تهران.html‎Cached25 ژوئن 2014 ... مرتضی طلایی در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران به شیوع یک ویروس چشمی اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان دچار این بیماری چشمی شده‌اند ... هشدار: شیوع یک ویروس چشمی در تهران ! - خبر نو khabareno.com/fa/news/.../هشدار-شیوع-یک-ویروس-چشمی-در-تهران-‎Cached25 ژوئن 2014 ... مرتضی طلایی در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران به شیوع یک ویروس چشمی اشاره کرد. برای مقابله با عفونت های ویروسی چشم چه کنیم؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../برای-مقابله-با-عفونت-های-ویروسی-چشم-چه-کنیم؟‎Cachedدکتر پرویز زرین‌بخش، رئیس مرکز تحقیقات لنز و اپتیک ایران درباره شیوع یک بیماری ویروسی خطرناک چشمی در تهران و شهرستان‌ها هشدار داد. او معتقد است این ... هشدار درباره شیوع یک ویروس چشمی در تهران | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news-details/133506/ 24 ژوئن 2014 ... خبرنامه دانشجویان ایران: مرتضی طلایی از شیوع یک ویروس چشمی در تهران خبر داد. در جلسه امروز شورای شهر تهران مرتضی طلایی به شیوع یک ویروس ...