مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تقلب برندهای معروف: برنج خارجی با عطر ایرانی

جام جم سرا: غلامرضا خانکشی‌پور (عضو هیات علمی موسسه تحقیقات برنج)، همچنین اعلام کرد: برند مشخصی برای برنج ایرانی در بازار وجود ندارد و برندهای تبلیغاتی به نام ایرانی عمدتا خارجی هستند و برنج ایرانی را تنها برای عطر دادن به محصول خود می‌خرند.

به نقل از ایسنا، خانکشی‌پور اظهار کرد: کانون دانش و صنعت برنج آمادگی دارد هر یک از عرضه‌کنندگان برنج در بازار که می‌خواهند ادعای خود را برای ایرانی بودن محصولشان ثابت کنند به این کانون اجازه دهند نظارت‌های خود را بر بازار و انبارهای آن برند انجام دهد که در این صورت پس از اطمینان از ایرانی بودن این محصول، برند مورد نظر به صورت کامل مورد حمایت کانون دانش و صنعت برنج خواهد بود.

دبیر کانون برنج افزود: بازار برنج ایران اساسا در حوزه برندسازی دچار مشکلات بسیاری بوده و این عقب ماندگی به دلیل تلفیق مالکیت و مدیریت در بازار ایران است.

وی ادامه داد: در ایران هر کسی دارای ثروت باشد در کنار مالکیت کارخانه، از نظر فنی و بازاری مدیریت را هم دست دارد در حالی که این حوزه‌ها در بازار دنیا حوزه‌های کاملا تخصصی و تفکیک شده‌ای است.

دبیر کانون دانش و صنعت برنج تاکید کرد: برای برندسازی برنج باید دوره‌گذاری طی شود و ضمن استانداردسازی که هم اکنون درحال تکمیل در موسسه استاندارد به کمک موسسه تحقیقات برنج است باید ارقام مختلف برنج ایرانی نیز شناسایی شود.

خانکشی‌پور گفت: تلاش‌های بسیاری برای شناسایی ارقام مختلف برنج ایرانی انجام شده که تاکنون در موسسه تحقیقات بیش از 40 رقم بومی در کشور شناسایی شده است و درصدد هستیم به محض تکمیل تحقیقات، کتاب آن را نیز منتشر کنیم، آن وقت است که می‌توان مدیریت درستی در حوزه برندسازی برنج انجام داد چرا که متقاضیان برندسازی و کارخانجات عرضه کننده برنج ایرانی می‌دانند باید چه مواردی را رعایت کنند و چگونه به عنوان برند واقعی برنج ایرانی عرضه کننده این محصول در بازار کشور باشند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر خلأ مدیریت باعث شده هر یک از متولیان و ذی‌نفعان در بازار برنج از دستگاه‌های دولتی تا بخش خصوصی راه خودشان را بروند و هدف و مدیریت واحدی دنبال نشود.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوما به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :تقلب برندهای معروف: برنج خارجی با عطر ایرانی

تقلب برندهای معروف: برنج خارجی با عطر ایرانی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تقلب-برندهای-معروف-برنج-خارجی-با-عطر-ایرانی‎Cached22 ژوئن 2014 ... به گفته دبیر کانون دانش و صنعت برنج، درباره برنج‌هایی مانند آوازه، محسن، تبرک، خاطره، گلستان و... که اکنون به عنوان برنج ایرانی تبلیغ می‌شوند ... Images for تقلب برندهای معروف: برنج خارجی با عطر ایرانی تقلب برندهای معروف: برنج خارجی با عطر ایرانی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../تقلب-برندهای-معروف-برنج-خارجی-با-عطر-ایرانی‎‎Cachedبه گفته دبیر کانون دانش و صنعت برنج، درباره برنج‌هایی مانند آوازه، محسن، تبرک، خاطره، گلستان و... که اکنون به عنوان برنج ایرانی تبلیغ می‌شوند از آنجاکه نظارتی ... تقلب برندهای معروف: برنج خارجی با عطر ایرانی | به گفته دبیر - قطره www.ghatreh.com/.../تقلب-برندهای-معروف-برنج-خارجی-عطر-ایرانی‎Cached22 ژوئن 2014 ... به گفته دبیر کانون دانش و صنعت برنج، درباره برنج هایی مانند آوازه، محسن، تبرک، خاطره، گلستان و... که اکنون به عن. مارکهای معروف برنج - Behtarin-ha.ir behtarin-ha.ir/linkpoll/5205 جهان بین - توزیع کیسه های برنج از دبی با مارک ایرانی در فارسان +عکس ... جام‌جم سرا | تقلب برندهای معروف: برنج خارجی با عطر ایرانی ... الف - برنج هایی که با دستگاه ساخته می شوند alef.ir/vdcgtt9xnak9tz4.rpra.html?244045‎Cached Similar4 ا کتبر 2014 ... پیش از این، سفره ایرانی ها با برنج های خارجی که به طرز عجیب و غریبی در حین ... حتی مقام های رسمی ایرانی از برخی نام های تجاری بسیار معروف نام برده اند و آنها را حاوی ... وقتی همه چیز دور و بر ما ، مونتاژ چینیه (حتی با برند ظاهری ایرانی! ...... سوای اینکه برنجهای هندی فاقد عطر و بو و کیفیت میباشن موندم چرا با قیمت ... جزئیات تقلب در بازار برنج - سرپوش سایت خبری شامل اخبار www.sarpoosh.com/.../agriculture-foodindustry960502321.html‎Cached Rating: 4.3 - 7 reviews 1 آگوست 2017 ... همه مردم برنج ایرانی را به عطر و طعم منحصربفردو بی‌نظیر آن،مردم اگر توانایی مالی ... این افراد با مخلوط کردن برنج‌های نامرغوب وارداتی با برنج ایرانی، برنج مخلوط ... متقلبان بازار برنج در هر گونی، بیش از ۵۰ درصد آن را با برنج خارجی پر .... ۸ آوریل ۲۰۱۳) معروف به بانوی آهنین (Iron Lady)، نخستین نخست وزیر زن تاریخ ... رواج پدیده تقلب در بازار برنج - تجارت امروز tejaratemrouz.ir/fa/news/22762/رواج-پدیده-تقلب-در-بازار-برنج‎Cached2 آگوست 2017 ... اکبریان با اشاره به این که برخی برنج های خارجی مشابه ایرانی است ... نه تنها سلامت مردم، بلکه اقتصاد برنج کاران داخلی را نیز به تاراج می برند. برند مشخصی برای برنج ایرانی - intelisoft.ir free blog service jashnvareh.m.intelisoft.ir/برند-مشخصی-برای-برنج-ایرانی.html‎Cachedتراز: دبیر کانون دانش و صنعت برنج اعلام کرد: برند مشخصی برای برنج ایرانی در بازار وجود ... ... تقلب برندهای معروف: برنج خارجی با عطر ایرانی. که اکنون به عنوان ... راه ساده برای تشخیص برنج تقلبی - نمناک namnak.com/تشخیص-برنج--تقلبی-.p41063‎Cachedبرنج تقلبی و برنج تقلبی چینی و راه تشخیص برنج تقلبی و برنج های تقلبی و ... افراد به انواع بیماری ها شود پس لازم است با آگاهی مواد غذایی خود و خانواده را انتخاب کنید. صنعت چین همیشه به خاطر شبیه سازی محصولات دیگر کشورها معروف است. ... چینی ها این برنج پلاستیکی را به بهترین شیوه قالب می زنند و به آن عطر برنج اضافه ...