مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی

جام جم سرا: اولگ میخویف، معاون رییس دومای روسیه طرحی را پیشنهاد کرده که بر اساس آن تولید و واردات و فروش کفش هایی با پاشنه های بسیار بلند یا خیلی صاف ممنوع شود.

آقای میخویف دلیل این پیشنهاد خود را مضر بودن استفاده از کفش هایی با پاشنه های بسیار بلند و یا کفش های بسیار صاف (بالرین) برای سلامت بدن عنوان کرده است.

بر اساس این پیشنهاد کفش های ساخته شده باید حداقل حدود دو و حداکثر چهار سانتی متر پاشنه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه چهل درصد از جمعیت روسیه از صافی کف پا در رنج هستند می گوید از زمان ارائه این پیشنهاد حتی بسیاری از همکاران زن وی در مخالفت با آن با او صحبت نمی کنند.

این پیشنهاد در حالی به تیتر نخست بسیاری از رسانه های روسیه تبدیل شده که اغلب زنان این کشور گفته اند حتی در صورت ممنوعیت تولید این نوع کفش ها نیز باز کفش های پاشنه دار به پا خواهند کرد زیرا این کفش ها بسیار شیک هستند.

زنان روسی در دنیا شهرت دارند که اغلب زیبایی را بر راحتی ترجیح می دهند. بر این اساس در خیابان های این کشور دیدن زنانی که با کفش های پاشنه دار بر روی یخ و یا حتی در ساحل شنی درحال پیاده روی و گفتگو هستند، امری عادی به نظر می رسد.(خبرآنلاین )



لینک منبع :ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی

Images for ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ممنوعیت-کفش-پاشنه-بلند-برای-زنان-روسی‎Cached21 ژوئن 2014 ... در صورت تایید و تصویب پیشنهاد یکی از معاونان دوما، مجلس سفلای پارلمان روسیه در مورد ممنوعیت تولید برخی از انواع کفش، زنان روسیه باید به ... ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی! - فرارو fararu.com/fa/news/.../ممنوعیت-کفش-پاشنه-بلند-برای-زنان-روسی‎Cached21 ژوئن 2014 ... در صورت تایید و تصویب پیشنهاد یکی از معاونان دوما، مجلس سفلای پارلمان روسیه در مورد ممنوعیت تولید برخی از انواع کفش، زنان روسیه باید به ... ممنوعیت پوشیدن کفش پاشنه بلند برای زنان روسی! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../ممنوعیت-پوشیدن-کفش-پاشنه-بلند-برای-زنان-روسی 24 ژوئن 2014 ... در صورت تایید و تصویب پیشنهاد یکی از معاونان دوما، پارلمان روسیه در مورد ممنوعیت تولید برخی از انواع کفش، زنان روسیه باید به فکر تغییراتی ... در روسیه کفش پاشنه بلند برای زنان ممنوع می شود - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/361317/society/fun‎Cached Similar21 ژوئن 2014 ... در صورت تایید و تصویب پیشنهاد یکی از معاونان دوما، مجلس سفلای پارلمان روسیه در مورد ممنوعیت تولید برخی از انواع کفش، زنان روسیه باید به ... ممنوعیت پوشیدن کفش پاشنه بلند برای زنان روسی! - باشگاه ... - شهرخبر www.shahrekhabar.com/world/1403584500180808‎Cachedدر صورت تایید و تصویب پیشنهاد یکی از معاونان دوما، پارلمان روسیه در مورد ممنوعیت تولید برخی از انواع کفش، زنان روسیه باید به فکر تغییراتی در شکل لباس ... ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی! - سامانه اطلاع رسانی تهران tnews.ir/news/e47a26765426.html 21 ژوئن 2014 ... به گزارش تهران پرس ، در صورت تایید و تصویب پیشنهاد یکی از معاونان دوما، مجلس سفلای پارلمان روسیه در مورد ممنوعیت تولید برخی از انواع کفش، ... ممنوعیت پوشیدن کفش پاشنه بلند برای زنان روسی! - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/.../ممنوعیت-پوشیدن-کفش-پاشنه-بلند-برای-زنان-روسی 24 ژوئن 2014 ... در صورت تایید و تصویب پیشنهاد یکی از معاونان دوما، پارلمان روسیه در مورد ممنوعیت تولید برخی از انواع کفش، زنان روسیه باید به فکر تغییراتی ... آخرین خبر | ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی! akharinkhabar.com/.../ممنوعیت-کفش-پاشنه-بلند-برای-زنان-روسی!-‎Cachedخبرآنلاین/ اولگ میخویف، معاون رییس دومای روسیه طرحی را پیشنهاد کرده که بر اساس آن تولید و واردات و فروش کفش هایی با پاشنه های بسیار بلند یا خیلی صاف م... ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی! - پلیس news.police.ir/News/fullStory.do?Id=231993 25 ژوئن 2014 ... ممنوعیت کفش پاشنه بلند برای زنان روسی! گروه بین الملل- بر اساس این پیشنهاد کفش های ساخته شده باید حداقل حدود دو و حداکثر چهار سانتی متر ...