مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

55 درصد والدین از اعتیاد فرزندشان بی‌خبرند

جام جم سرا: حمیدرضا محمدیان امروز (شنبه) در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و در نشستی خبری گفت: برابر آمارهای ارائه شده 14 درصد معتادان در سنین 15 تا 19 سال قرار دارند و 56 درصد از دانشجویان و 55 تا 57 درصد دانش اموزان اطلاعات کافی از مواد مخدر و معضل اعتیاد ندارند.
او گفت: بر اساس طرح شیوع شناسی 58 درصد از معتادین زیر 35 سال سن دارند.

به نقل از ایرنا، محمدیان بر ترویج فرهنگ پیشگیری و مقابله با اعتیاد تاکید کرد و گفت: مقابله با اعتیاد نیازمند مبارزه ای جدی، هدفمند و عزم ملی با مشارکت قشرهای جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه 63 درصد معتادان متاهل هستند این مساله را یک زنگ خطر دانست و گفت: اعتیاد یک آسیب اجتماعی است که به عنوان یک جنگ افزار نرم مورد استفاده دشمنان نظام و انقلاب قرار می گیرد.

محمدیان، ایجاد بحران هویت، سست کردن عزم و اراده مردم و نیز ارزشهای جامعه را از آثار سوء مواد مخدر و اعتیاد برشمرد و گفت: مقابله با مواد مخدر در ایران تاکنون سه هزار و 700 نفر شهید و 12 هزار جانباز داشته است که این نشان از عزم نظام در مقابله با این بلای خانمانسوز است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: برابر آمارهای موجود یک میلیون و 325 هزار نفر معتاد در کشور وجود دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم شش میلیون نفر از افراد جامعه در معرض آسیب اجتماعی مواد مخدر هستند.

محمدیان توسعه آموزشهای مرتبط با پیشگیری و مبارزه با اعتیاد را از برنامه های این استان برشمرد و گفت: در سال گذشته بیش از 369 هزار نفر از قشرهای مردم استان سمنان در خصوص مسایل پیشگیری و آشنایی با اثرات سوء مصرف مواد مخدر آموزش دیده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: بیش از 28 درصد از معتادان منزل دوست را اولین مکان تجربه مواد مخدر بیان کردند و بیش از 22 رصد منزل خود و بقیه اماکن مخروبه، پارک و ... را اعلام کردند.

پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.



لینک منبع :55 درصد والدین از اعتیاد فرزندشان بی‌خبرند

55 درصد والدین از اعتیاد فرزندشان بی‌خبرند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../55-درصد-والدین-از-اعتیاد-فرزندشان-بی‌خبرند 21 ژوئن 2014 ... دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از بی اطلاعی 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندان خود خبر داد و گفت: این والدین پنج سال پس از آن که ... 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندانشان بی خبرند - العالم fa.alalam.ir/news/3026751 5 روز پیش ... مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندانشان حتی پس از ... 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندشان بی‌خبرند - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../55-درصد-والدین-از-اعتیاد-فرزندشان-بی‌خبرند‎Cached21 ژوئن 2014 ... دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از بی اطلاعی 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندان خود خبر داد و گفت: این والدین پنج سال پس از آن که ... 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندانشان آگاه نیستند - عصر ایران www.asriran.com/.../55-درصد-والدین-از-اعتیاد-فرزندانشان-آگاه-نیستند‎Cached5 روز پیش ... مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندانشان حتی پس از ... در ایران 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندانشان اطلاع ندارند - MikrofonNews mikrofonnews.com/در-ایران-55-درصد-والدین-از-اعتیاد-فرزندا/‎Cached5 روز پیش ... در ایران 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندانشان اطلاع ندارند ... مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: در مورد میزان اعتیاد در ... 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندان خود بی‌خبرند نشئه در خانه، خمار در ... www.pishgiri.org/.../1032-به-گفته-معاون-وزیر-بهداشت،-55-درصد-والدین-از-اعتیاد-فرزندان-خود-بی‌خبرند-نشئه-در-خانه،-خمار-در-بیرون‎Cachedاگر تعدادشان هم کم بود، باز می‌شد با بی‌خیالی به این موضوع نگاه کرد، ولی وقتی معاون وزیر بهداشت می‌گوید 55 درصد خانواده‌ها اصلا نمی‌دانند فرزندشان معتاد است، این ... مقتدا صدر با بن سلمان دیدار کرد + عکس - العالم - نیوزستان www.newsestan.com/.../مقتدا-صدر-با-بن-سلمان-دیدار-کرد-عکس‎Cached30 جولای 2017 ... ... 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندانشان بی خبرند · ویدیو؛ نقش آمریکا در اسارت شهید محسن حججی · زمین لرزه 4.2ریشتری بندرعباس خسارتی نداشت ... پدر و مادرهایی که 5 سال عقب هستند - پایگاه خبری اعتیاد adna.ir/news/282/پدر-و-مادرهایی-که-5-سال-عقب-هستند‎Cached5 آگوست 2015 ... والدین. 55 درصد پدر و مادرها پس از پنج سال متوجه می‌شوند فرزندشان اعتیاد ... زیر یک سقف زندگی می‌کنند اما از حال یکدیگر بی‌خبرند و آن‌قدر سرگرم ... تاثیر اعتیاد والدین بر فرزندان - رهتا www.rahta.com/ct/908545/تاثیر_اعتیاد_والدین_بر_فرزندان‎Cached55 درصد والدین از اعتیاد فرزندشان بی‌خبرند. دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از بی اطلاعی 55 درصد والدین از اعتیاد فرزندان خود خبر داد و گفت: این ... صرامی: 55 درصد والدین دیرمتوجه اعتیاد فرزندان می شوند rooydad24.com/.../صرامی_55_درصد_والدین_دیرمتوجه_اعتیاد_فرزندان_می_شوند‎Cached4 جولای 2017 ... به گزارش ایرنا، دکتر حمید صرامی شامگاه سه شنبه در بزرگداشت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در کرج افزود: اولین مشکل در خانواده ها فقدان ارتباط بین ...