مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

10 اصل برای طراح و چیدمان دکور آشپزخانه

جام جم سرا:

1 - عناصر اضافی و غیر ضروری را از فضای دکوراسیون آشپزخانه حذف کنید، زیرا در آشپزخانه به اندازه کافی وسایل ضروری و مهم وجود دارد که دیگر جایی برای وسایل غیر ضروری نباشد. وسایل ضروری و لازم را نیز درست نزدیک منطقه ای قرار دهید که مورد استفاده قرار می گیرند.

2 - مسیر عبور و مرور در دکوراسیون آشپزخانه باید به اندازه کافی پهنا داشته باشد. گذرگاه های موجود درآشپزخانه باید به طور کلی حداقل 90 سانتیمتر عرض داشته باشند و این عرض در منطقه پخت و پز باید حداقل به حدود یک متر و نیم برسد تا کار درآشپزخانه راحت انجام شود.

3 -دکوراسیون آشپزخانه را به دو قسمت عمومی برای استفاده و رفت و آمد تمام اعضای خانواده و قسمتی کاربردی که تنها برای پخت و پز استفاده می شود تقسیم کنید و اجاق گاز را در قسمت دوم و یخچال را به عنوان مهم ترین وسیله در قسمت اول قرار دهید.

4 - هنگام طراحی و تعیین جای کابینت ها، نصب کابینت را در قسمت های کنج و گوشه آشپزخانه فراموش کنید. زیرا بر خلاف تصور شما، نه تنها هیچ کمکی به افزایش گنجایش فضاهای ذخیره سازی در آشپزخانه نمی کند، بلکه ممکن است هنگام باز شدن کابینت های کنار هم به طور همزمان دچار مشکل شوید.

5 - برای قرار گیری مایکروفر در دکوراسیون آشپزخانه ارتفاعی مناسب در نظر بگیرید، اگر در خانه کودکی وجود ندارد،‌ ارتفاع 90 سانتی متر از سطح زمین برای قرارگیری مایکروفر کافی است اما اگر فرزند کوچکی دارید، برای ایمنی بیشتر جای قرار گیری مایکروفر را در ارتفاع بالاتری تعبیه کنید.

6 - برای انجام کارهای روزمره درآشپزخانه از جمله تهیه غذا و سرو آن و... سطوحی به اندازه و وسعتی کافی در نظر بگیرید.

7 - زمانی که نحوه قرارگیری کابینت ها و کانتر را درآشپزخانه تعیین می کنید، در نظر داشته باشید که در طرفین اجاق گاز، سینک ظرفشوئی و یخچال باید حدود 60 سانتی متر از اجاق گاز فاصله داشته باشد.

8 - برای کانترهای آشپزخانه خود، از دو سطح ارتفاع مختلف استفاده کنید، یک ارتفاع مناسب با قد شما و ارتفاع دیگر مناسب با قد فرزندتان که دوست دارد در تهیه غذا به شما کمک کند.

9 - در صورت امکان از وسایل ضروری و پر استفاده به صورت دوتایی استفاده کنید. برای مثال با وجود یک یخچال بزرگ و اصلی از یک یخچال کوچک نیز در قسمت زیر مایکروفر بهر مند شوید.

10 - بر دیوار طرفین اجاق گاز، تعدادی طبقه نصب کنید تا بتوانید قوطی های ادویه را روی آن به ترتیب و در دسترس بچینید؛ هم چنین برای آویختن دستمال های دم دستی تعدادی حلقه آویز به شکل s را نیز بر دیوار نصب کنید.(دک)



لینک منبع :10 اصل برای طراح و چیدمان دکور آشپزخانه

Images for 10 اصل برای طراح و چیدمان دکور آشپزخانه 10 اصل برای طراح و چیدمان دکور آشپزخانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../10-اصل-برای-طراح-و-چیدمان-دکور-آشپزخانه‎Cached Similar21 ژوئن 2014 ... برای کسانی که در طراحی آشپزخانه و بویژه چیدمان وسایل در آن از اصول توصیه شده از سوی دکوراتورها پیروی می‌کنند، نه تنها لذت آشپزی، بل که لذت ... 10 اصل برای طراح و چیدمان دکور آشپزخانه - رهتا www.rahta.com/id/.../10_اصل_برای_طراح_و_چیدمان_دکور_آشپزخانه گردآوری پورتال رهتا : برای کسانی که در طراحی آشپزخانه و بویژه چیدمان وسایل در آن از اصول توصیه شده از سوی دکوراتورها پیروی می‌کنند، نه تنها لذت آشپزی، بل که ... 10 اصل برای طراح و چیدمان دکور آشپزخانه | برای کسانی که در - قطره www.ghatreh.com/news/.../اصل-برای-طراح-چیدمان-دکور-آشپزخانه‎Cached21 ژوئن 2014 ... برای کسانی که در طراحی آشپزخانه و بویژه چیدمان وسایل در آن از اصول توصیه شده از سوی دکوراتورها پیروی می کنند، ن. 10 اصل دکوراسیون برای چیدمان مدرن امروزی | نشریه چیدمان و سبک زندگی www.caspiantoday.ir/subjects/guest-room-sofa/196/‎Cached Similar10 اصل دکوراسیون برای چیدمان مدرن امروزی ... ۲- اموزه طراحان چیدمان خانه سعی دارند با ترکیب عناصری از سبک های قدیم و جدید چیدمانی مدرن و نو در خانه به وجود آورند. 10 اصل برای طراحی داخلی هر فضایی با هر سبکی | دکوراسیون داخلی ... decoboom.ir/10-اصل-برای-طراحی-داخلی-هر-فضایی-با-هر-سبک-2/‎Cached28 دسامبر 2016 ... ۱۰ اصل برای طراحی داخلی هر فضایی با هر سبکی. نویسنده فائزه ... تقارن: تقارن یکی از اصول سنتی طراحی داخلی است و برای ما انسان ها لذت بخش است. عدم تقارن: عدم تقارن مفهومی ... انواع چیدمان استاندارد در آشپزخانه · ۴۴ آشپزخانه مدرن و ... دکوراسیون و چیدمان اصولی آشپزخانه - نمناک namnak.com/چیدمان-اصولی-آشپزخانه.p48966‎Cachedطراحی دکوراسیون آشپزخانه علاوه بر زیبایی باید شامل عوامل کاربردی نیز باشد تا فضای ... زیبایی در کنار کاربردی بودن، اصل مهم دکوراسیون آشپزخانه است. استفاده ... 4 اصل مهم برای یک چیدمان شیک و مناسب - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/principles4-elegant4-layout.html‎Cached Similarچیدمان شیک اصول چیدمان شیک,اصول مهم چیدمان شیک,چیدمان شیک و مناسب,راهنمای ... طراحان دکور همواره معتقدند که یک چیدمان جذاب، قطعا بازتابی از سلایق، علایق و رنگ مورد ... در برخی از خانه‌ها روی میز اُپن آشپزخانه یا روی کنسول، آنقدر پر از اشیاء گوناگون ... نکته هایی که در طراحی آشپزخانه که نباید از آنها غافل شد! - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/note1-kitchen-design1.html‎Cached Similarطراحی آشپزخانه نکاتی برای طراحی آشپزخانه,اصول طراحی آشپزخانه,طراحی داخلی آشپزخانه,طراحی دکوراسیون آشپزخانه,طراحی و چیدمان آشپزخانه,تجهیزات آشپزخانه ... اصول چیدمان برای آشپزخانه‌های کوچک - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../اصول-چیدمان-برای-آشپزخانه‌های-کوچک 17 نوامبر 2013 ... به جای درب کابینت‌ها، درب آشپزخانه، حتی برای روی پیشخوان، می‌توانید از شیشه استفاده کنید. .... تصویر 10 اصل برای طراح و چیدمان دکور آشپزخانه ...