مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند

جام جم سرا:روزنامه بانکوک پست به نقل از نارونگ ساهامیتاپات معاون بهداشت عمومی وزارت بهداشت تایلند، نوشت: 250 هزار نفر از این تعداد آزمایش اچ.آی.وی داده اند و از وضعیت خود آگاه هستند و تحت درمان قرار گرفته اند.

او از افرادی که در معرض خطر ابتلا به ویروس اچ.آی.وی هستند خواست به طور منظم آزمایش های لازم را انجام دهند. پس از آزمایش افرادی که به این ویروس مبتلا نیستند می توانند در آینده اقدامات محافظتی بیشتری انجام دهند و کسانی نیز که جواب آزمایش آنها مثبت است می توانند از خدمات درمانی استفاده کنند.

نارونگ ساهامیتاپات گفت: آزمایش اچ.آی.وی در بیمارستان های سراسر تایلند در سال یک بار رایگان است و سایر خدمات مشاوره ای نیز به شهروندان ارائه می شود.

وزارت بهداشت تایلند روز اول جولای (11 تیر) را به عنوان روز آزمایش و مشاوره رایگان اعلام کرده است تا افراد را به آزمایش تشویق کند.

ویروس نقص ایمنی انسانی نوعی ویروس آهسته گستر و عامل بیماری ایدز است. این ویروس با مختل کردن کارکرد و ویران کردن گونه ای از یاخته های مسئول هماهنگی ایمنی منجر به نقص دستگاه ایمنی بدن انسان می شود که به آن ایدز می گویند.

از زمان ورود اچ.آی.وی به بدن تا بروز ایدز ممکن است بین شش ماه تا 10 سال و یا بیش تر به درازا بکشد در این مدت گرچه فرد به ظاهر تندرست به نظر می رسد، ولی ممکن است ویروس از او به دیگران سرایت کند.

ترس از نتیجه مثبت آزمایش و نوع نگاه جامعه به افراد مبتلا به این ویروس از جمله عواملی است که بسیاری از افراد در معرض خطر، تمایلی برای آگاهی از وضعیت خود ندارند.(ایرنا)



لینک منبع :هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند

هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هشدار-به-گردشگران-نیم-میلیون-تایلندی-ایدز-دارند هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند. جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 15:19. وزرات بهداشت تایلند امروز اعلام کرد حدود 500 هزار شهروند این کشور مبتلا به ویروس ... Images for هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند - بیماری - مراقبت ... www.salamatnews.com/.../هشدار-به-گردشگران-نیم-میلیون-تایلندی-ایدز-دارند‎Cached Similar21 ژوئن 2014 ... هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند. سلامت نیوز: وزرات بهداشت تایلند روز جمعه اعلام کرد حدود 500 هزار شهروند این کشور مبتلا به ... هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/(X(1)S(40pk5i4bto2u1ydwulr4zzj))/detail/.../health هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند. جامعه > سلامت - ایرنا نوشت: وزرات بهداشت تایلند روز جمعه اعلام کرد حدود 500 هزار شهروند این کشور مبتلا به ویروس ... هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند - پرشین وی persianv.com/.../هشدار-به-گردشگران-نیم-میلیون-تایلندی-ا.html‎Cached21 ژوئن 2014 ... روزنامه بانکوک پست به نقل از نارونگ ساهامیتاپات معاون بهداشت عمومی وزارت بهداشت تایلند، نوشت: 250 هزار نفر از این تعداد آزمایش اچ.آی.وی داده اند و ... هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند tasalamati.com/e/BDPqB/ هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند. وزرات بهداشت تایلند روز جمعه اعلام کرد حدود ۵۰۰ هزار شهروند این کشور مبتلا به ویروس نقص ایمنی انسانی (اچ.آی. نرخ تورهای تابستانی سر به فلک می‌زنند - صفحه اصلی t-social93.takmedia.ir/?e=4330809228&ref=selftakmedia Rating: 68% - 38 votes با وجود اونکه در این چند سال اخیر نرخ تورهای تابستانی سر به فلک می زند، اما باز هم ... نیروی انتظامی برای ماه رمضان هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند ... بالا رفتن نرخ تورهای تابستانی | شبکه اطلاع رسانی مرصاد www.mersadnews.ir/news/173711/بالا-رفتن-نرخ-تورهای-تابستانی 21 ژوئن 2014 ... به گزارش مرصاد به نقل از صبحانه، زمانی که به فصل تابستان نزدیک می شویم هستند خانواده هایی ... هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند. بر نا رفیقان شرم باد: هشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند vorojax.blogspot.com.es/2014/06/blog-post_1161.html‎Cachedهشدار به گردشگران: نیم میلیون تایلندی ایدز دارند. وزرات بهداشت تایلند امروز ... به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم. ارسال شده توسط admin در ... برچسب هاتایلندی - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و جهان ... tabnakeghtesadi.ir/fa/tag/12/تایلندی‎Cachedیافته است امروزه بر سفره مردم ایران برنج تایلندی چای... کد خبر: ۴۱۷۰۳۰ تاریخ ... نوسان است هشدار به گردشگران نیم میلیون تایلندی ایدز دارند... کد خبر: ۴۰۹۶۴۹ ...