مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرسش درباره مسایل جنسی حق شماست

این اعتراف حتی به اهالی حوزه قانون هم رسیده است برای مثال سال گذشته رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفتگوی رسانه ای بی پرده اعلام کرد که نارضایتی جنسی زوج ها از جمله دلایل پنهان طلاق است یعنی وقتی از زوج ها پرسیده می شود که چرا می خواهند طلاق بگیرند بر حسب همان تابو بودن مسایل جنسی در باور عمومی ، مسایل دیگری را به عنوان علت طلاق مطرح می کنند حال آن که ته دل شان از رابطه با همسر راضی نیستند. به همین علت است که اصرار داریم پیش از ازدواج مؤدبانه و با حفظ حریم ها از همسرتان درباره گرایش های جنسی اش و نوع انتظاراتش از شما در این زمینه سوال کنید.

پرسش در این باره وقتی مهم تر می شود که ازدواج فرد سال ها به تاخیر افتاده باشد که در این صورت شما باید علت به تاخیر افتادن ازدواج را نیز جویا شوید. متاسفانه برخی خانواده ها ، ازدواج را راه حلی برای درمان برخی اختلالات جنسی فرزندان شان می دانند در حالی که این نوع اختلالات باید پیش از ازدواج تشخیص داده و درمان شود.

برای یک ازدواج موفق بهتر است طبع جنسی دو طرف ازدواج به هم شبیه باشد برای مثال اگر یک طرف پر انرژی، شلوغ و گرم مزاج است و طرف دیگر سرد و بی حوصله احتمال عدم رضایت جنسی هر دوی آنها پس از ازدواج بالا می رود.

به یاد داشته باشید که اغلب می توانید طبع جنسی فرد را با توجه به انرژی روانی او بسنجید یعنی اگر او انرژی روانی بالایی دارد ، پر انرژی است، زیاد حرکت می کند، دست هایش را با شور و شوق حرکت می دهد، در ارتباط جنسی هم احتمالا همین وضعیت را دارد و برعکس همین موضوع درباره کسانی که کم حوصله، بی انرژی ، کم تحرک و ساکن هستند نیز، صادق است. البته این روش سنجش همیشه کارآمد نیست و موارد خلاف آن هم وجود دارد.

پرسش های جنسی را نباید در نخستین جلسه مطرح کرد بلکه برای مطرح کردن شان باید چند جلسه بگذرد. لازم نیست مسایل با جزئیات پرسیده شود بلکه باید پرسش هایی کلی برای آگاهی از دیدگاه فرد در این حوزه بپرسید.

مریم یوشی زاده/ خبرنگار جام جم آنلاین/

دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره



لینک منبع :پرسش درباره مسایل جنسی حق شماست

پرسش درباره مسایل جنسی حق شماست - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پرسش-درباره-مسایل-جنسی-حق-شماست‎Cached18 ژوئن 2014 ... صحبت کردن درباره مسایل جنسی شریک زندگی آینده ، در کشور ما یک تابو محسوب می شود و معمولا دو طرف از صحبت کردن درباره اش طفره می روند اما ... پرسش درباره مسایل جنسی حق شماست - همسران - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../پرسش-درباره-مسایل-جنسی-حق-شماست‎Cached18 ژوئن 2014 ... صحبت کردن درباره مسایل جنسی شریک زندگی آینده ، در کشور ما یک تابو محسوب می شود و معمولا دو طرف از صحبت کردن درباره اش طفره می روند اما ... Images for پرسش درباره مسایل جنسی حق شماست پاسخ آرش نراقی به پرسش ها درباره «اسلام و حقوق اقلیت های جنسی» https://www.radiofarda.com/a/o2_arash.../2158664.html‎Cached15 سپتامبر 2010 ... دکتر آرش نراقی، صاحب نظر در مسایل الهیات جدید و اخلاق، مهمان وب سایت رادیو فردا ... های خوانندگان درباره «اسلام و حقوق اقلیت های جنسی»اکنون به این پرسش ها پاس... ... یک رفتار صرفاً جنسی توأم با خشونت و عدم رعایت حق انتخاب و اختیار شریک ..... در پیرامون شماست که از شما به شیوه های مختلف حمایت و حفاظت می کند. پرسش و پاسخ های روانشناسی در مرکز مشاوره راز | مرکز روانشناسی و ... razmoshaver.com/question-and-answer-psychology/‎Cached Similarمسائل مالی و موضوعات دیگر نیاز به بررسی دارند . .... خیلی از این بابت رنج میکشم چون حتی تو خوابام می بینم رابطه جنسی با اون شخص دارم ویه جورایی شوهر اون خانونم ... رسیدگی به لایحه «مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی»/ وزرای نیرو و ... farspage.com/n/35/sxafs‎Cached7 جولای 2017 ... پربازدیدهای هفته. پرسش درباره مسایل جنسی حق شماست. صحبت کردن درباره مسایل جنسی شریک زندگی آینده ، در کشور ما یک تابو محسوب می شود و ... پایان جنجال نیمار و بارسا - farspage / news / وبگردی farspage.com/n/104/b0lyu‎Cached6 روز پیش ... پاسخ بسیاری از افراد به این پرسش عشق است بله عشق یک موهبت است و بدون آن هیچ رابطه‌ای پایدار نخواهد ماند اما … پرسش درباره مسایل جنسی حق ... وقتی کسی رو دوست داری / آرشیو farspage.com/w/16/47m2l‎Cached18 مارس 2017 ... چگونه دیگران را تحت تاثیر خودمان قرار دهیم؟ پرسش درباره مسایل جنسی حق شماست. جوانترین میلیاردرهای آمریکا. آیا می توانید خود را ببخشید؟ مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی و آنلاین - 9099071892 | سامانه الو مشاور alosalammoshaver.ir/مشاوره-جنسی/‎Cachedمشاوره قبل از طلاق توافقی · طلاق توافقی · درخواست طلاق · آثار طلاق · حق طلاق · خیانت به .... تماس با ما · درباره ما ... با توجه به مشکلاتی که در مورد آموزش مسائل جنسی در خانواده و جامعه وجود دارد ... این نوع پرسش و پاسخ به آنها حس امنیت بیشتری می‌دهد. ... حسن بزرگ دریافت مشاوره جنسی تلفنی و مشاوره زناشویی تلفنی در ناشناس ماندن شماست. پرسش و پاسخ های متداول درباره مشکلات جنسی و رابطه زناشویی - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../asked3-questions1-problems.html‎Cached Similarمسائل جنسی نعوظ,مقاربت دردناک درد در آلت تناسلی مشکلات جنسی رابطه زناشویی, مشکلات جنسی مردان,انزال زودرس,انزال پس گرد,سردرد پس از رابطه جنسی,دانستنیهای ...