مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رعدوبرق جوان مشگین‌شهری را سوزاند

جام جم سرا: مسعود عطایی، بخشدار مرکزی مشگین شهر از جاری شدن سیلاب در اطراف رودخانه قره سو و به زیر آب رفتن بخش وسیعی از مزارع ، باغات و جالیزارهای بخش مرکزی مشگین شهر در روستاهای آق درق ، دوست بیگلو و توبنق خبر داد و گفت: پیکر سوخته این جوان به روستای مذکور منتقل شد.

به نقل از ایرانا، جاری شدن سیلاب خسارت های زیادی در شهرستان مشگین شهر برجای گذاشته است و اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان مشگین شهر مشغول امداد رسانی و بررسی دقیق میزان خسارت وارده هستند.

اوایل خرداد ماه نیز در اثر جاری شدن سیل دهها واحد مسکونی و تجاری در مشگین شهر تخریب و خسارات زیادی به بخش باغی و زراعی این شهرستان وارد شد. شهرستان مشگین شهر در 100 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد



لینک منبع :رعدوبرق جوان مشگین‌شهری را سوزاند

Images for رعدوبرق جوان مشگین‌شهری را سوزاند رعدوبرق جوان مشگین‌شهری را سوزاند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../رعدوبرق-جوان-مشگین‌شهری-را-سوزاند‎Cached17 ژوئن 2014 ... رعد و برق جان چوان 21 ساله‌ای را در روستای آق بولاغ مشگین شهر گرفت. این جوان در تپه‌های اطراف روستا مشغول چرای گله گوسفندان بود. جوانی در خمین بر اثر رعد و برق جان سپرد+ عکس قربانی | رکنا www.rokna.ir/.../262276-جوانی-در-خمین-بر-اثر-رعد-برق-جان-سپرد-عکس-قربانی‎Cached5 مه 2017 ... رکنا: بر اثر رعد و برق عصر امروز جوانی 23 ساله در شهرستان خمین دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داد. مواظب باشید! فصل مرگ‌آور رودخانه‌هاست - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../مواظب-باشید-فصل-مرگ‌آور-رودخانه‌هاست‎Cachedسیزده‌به‌در، برفی و بارانی است. دوشنبه 11 فروردین 1393 14:45. تصویر رعدوبرق جوان مشگین‌شهری را سوزاند · رعدوبرق جوان مشگین‌شهری را سوزاند. سه شنبه 27 خرداد ... رعد و برق جان جوان سوادکوهی را گرفت - مازندران - خبرگزاری فارس mazandaran.farsnews.com/news/13960215001220‎Cached5 مه 2017 ... رعد و برق عصر امروز در منطقه عالیه‌کلای بخش زیراب شهرستان سوادکوه باعث کشته‌شدن جوان سوادکوهی شد. رعد و برق در سلفچگان قم قربانی گرفت - شبکه خبر www.irinn.ir/fa/news/.../رعد-و-برق-در-سلفچگان-قم-قربانی-گرفت‎Cachedمعاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم گفت: دقایقی قبل صاعقه در سلفچگان قم ۲ ... در جنگل های اطراف شهر زیرآب نیز بر اثر رعد و برق جوان زیرابی، 42 ساله جانش را از دست ... توضیح نیروی انتظامی استان اردبیل در باره مرگ یک جوان مشگین شهری rooydad24.com/.../توضیح_نیروی_انتظامی_استان_اردبیل_در_باره_مرگ_یک_جوان_مشگین_شهری روزسه شنبه برخی کانال و خبرگزاری ها از جان باختن یک جوان درپل معلق مشگین شهر خبر دادند. چند روز پیش نیز یک دختر جوان با پرتاب کردن خود از این پل به زندگی ... در مشگین شهر رعد و برق جان چوپان را گرفت | بر اثر رعد و برق - قطره www.ghatreh.com/news/.../مشگین-شهر-رعد-برق-جان-چوپان-گرفت 17 ژوئن 2014 ... بر اثر رعد و برق و رگبار بهاری چوپان مشگین شهری جان خود را از دست داد. ... از اردبیل ، در این حادثه که پیش از ظهر امروز در مشگین شهر رخ داد، جوانی که مشغول چراندن دام بود دچار ... توصیه های آتش نشانی درباره سوزاندن خیمه ها و شام غریبان ... مبتکر مشگین شهری دستگاه مولد و ارتقا دهنده جریان برق ساخت monitor.shafaqna.com/FA/IR/9139699 مبتکر مشگین شهری دستگاه مولد و ارتقا دهنده جریان برق ساخت. ... مرگ دختر 15 ساله بر اثر وقوع رعدوبرق در کوهرنگ/ امدادرسانی به 3500 از عشایر سیل زده منطقه. - ایلنا ... یک راه بسیار عالی برای سوزاندن چربی‌های اضافه بدن. - سلامانه ... ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان تحت مدیریت جوانان قرار گرفته است/ در تهران ۲۵ ستاد تشکیل دادیم. 5 خاصیت باورنکردنی طالبی - سایت خوبی khoubi.ir/search/?q=5%20خاصیت%20باورنکردنی%20طالبی...‎Cachedهشدار وقوع رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید در تهران .... و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت میوه‌های نوبرانه در بازار اظهار داشت: ... انجام می‌دهم، چون این گونه موضوعات هیچ فایده ای برای جامعه و کشور ندارد و نتیجه آن سوزاندن اعتماد مردم است. ... منتخبان مشگین شهری ها در انتخابات شورای اسلامی معرفی شدند.