مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرگ تلخ زن ایرانی در فروشگاه استانبول

جام جم سرا:فرانک برای گردش همراه یک تور به استانبول رفته بود که به دلیل سهل انگاری کارکنان فروشگاه به راپله سقوط کرد و پس از دو روز جان خود را از دست داد.

برادر فرانک که علی‌رضا نام دارد و بعد از حادثه خودش را به استانبول رسانده، به مهرگفت: خواهرم هفته گذشته با یک تور مسافرتی راهی ترکیه شد. او شامگاه شنبه، همراه دوستانش وارد فروشگاه لباس 313 شد و در حالی که مشغول انتخاب لباس بود، ناگهان زیرپایش خالی شد و به داخل راه‌پله‌ای که میان بسته‌های لباس پنهان بود سقوط کرد. فرانک در حالی‌که سرش براثر اصابت به پله‌ها به شدت آسیب‌دیده بود، به یکی از بیمارستان‌های مجهز منتقل و از سوی تیم‌پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفت. تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات وی ثمری نداشت تا این که فرانک عصر روز دوشنبه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

علی‌رضا ادامه داد: به دنبال وقوع حادثه متوجه شدم که تور مسافرتی که خواهرم با آن به گردش آمده اصلا بیمه ندارد و این در حالی است که هزینه‌های درمان بسیار گران است.مسوولان فروشگاه هم در این مدت در بیمارستان حاضر نشدند.

وی ادامه داد: ایرانیان مقیم و کنسولگری ایران درترکیه با ما نهایت همکاری را داشتند. در حال حاضر پلیس دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کرده و مشغول تنظیم شکایت علیه مدیران فروشگاه هستیم.



لینک منبع :مرگ تلخ زن ایرانی در فروشگاه استانبول

Images for مرگ تلخ زن ایرانی در فروشگاه استانبول مرگ تلخ توریست زن ایرانی در فروشگاه 313 استانبول - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../مرگ-تلخ-توریست-زن-ایرانی-در-فروشگاه-313-استانبول‎Cached Similar17 ژوئن 2014 ... توریست ایرانی هنگام خرید در یکی از فروشگاه‌های لباس استانبول ترکیه، به دلیل رعایت نشدن نکات ایمنی ، به داخل راه‌پله سقوط کرد و بعد از انتقال به ... مرگ تلخ زن ایرانی در فروشگاه استانبول - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مرگ-تلخ-زن-ایرانی-در-فروشگاه-استانبول‎Cached17 ژوئن 2014 ... زن ایرانی هنگام خرید در یکی از فروشگاه‌های لباس استانبول ترکیه، به دلیل رعایت نشدن نکات ایمنی ، به داخل راه‌پله سقوط کرد و بعد از انتقال به ... مرگ تلخ توریست زن ایرانی در فروشگاه 313 استانبول – آخرین اخبار ... www.newsair.ir/مرگ-تلخ-توریست-زن-ایرانی-در-فروشگاه-313-اس/‎Cached6 ژوئن 2017 ... توریست زن ایرانی در یکی از فروشگاه های استانبول ترکیه مشغول خرید بود که این اتفاق غیر منتظره برایش رقم خورد. ماجرای تلخ مرگ زن ایرانی در ترکیه + عکس - نمناک namnak.com/مرگ-فرانک-در-ترکیه.p50656‎Cached6 ژوئن 2017 ... مرگ تلخ توریست زن ایرانی در فروشگاه 313 استانبول. پس ازسه سال از جان باختن توریست ایرانی در یکی از فروشگاه های شهر استانبول در کشور ... مرگ تلخ توریست زن ایرانی در فروشگاه 313 استانبول+عکس https://www.sekehsarmayeh.com/.../مرگ-تلخ-توریست-زن-ایرانی-در-فروشگاه-313-استانبول-عکس‎Cachedتوریست ایرانی هنگام خرید در یکی از فروشگاه‌های لباس استانبول ترکیه، به دلیل رعایت نشدن نکات ایمنی ، به داخل راه‌پله سقوط کرد و بعد از انتقال به بیمارستان جان ... خبرگزاری آریا - مرگ تلخ فرانک در یک فروشگاه لباس در استانبول ... www.aryanews.com/.../مرگ-تلخ-فرانک-در-یک-فروشگاه-لباس-در-استانبول-ترکیه‎Cached6 ژوئن 2017 ... خبرگزاری آریا - مرگ دختر در فروشگاه استانبول , پس ازسه ‌سال از جان‌ باختن توریست ایرانی در یکی از فروشگاه‌های شهر استانبول در کشور ترکیه، ... مرگ تلخ فرانک در یک فروشگاه لباس در استانبول ترکیه - تفریحی taffrihi.ir/search/?q=مرگ+تلخ+فرانک...فروشگاه...استانبول...‎Cachedماجرای تلخ مرگ وحشتناک زن ایرانی در ترکیه ! + عکس ها. 4 روز پیش 2. توریست زن ایرانی در یکی از فروشگاه های استانبول ترکیه مشغول خرید بود که این اتفاق غیر ... مرگ تلخ توریست زن ایرانی در فروشگاه 313 استانبول z2h.rozblog.com/Post/339‎Cached7 ژوئن 2017 ... پس ازسه سال از جان باختن توریست ایرانی در یکی از فروشگاه های شهر استانبول در کشور [font=namnak]فرانک، توریست ایرانی بود که خردادماه سال ... مرگ تلخ فرانک در یک فروشگاه لباس در استانبول ترکیه - رکنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/39472512 6 ژوئن 2017 ... فرجام پرونده مرگ هولناک زن ایرانی در ترکیه ... اما از آنجا که فروشگاه بیمه نبوده متهم باید خودش غرامت را پرداخت کند ولی اعلام کرده که حاضر به پرداخت ...