مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود

جام جم سرا: نکته اینجاست که در این میان سلامت شهروندان فراموش و دچار حاشیه‌های سیاسی شده است. برای نمونه وقتی رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست با صراحت گفت بنزین پتروشیمی‌ها آلوده است، برخی‌ها گفتند همسر وی در زمینه واردات بنزین فعالیت می‌کند، به همین دلیل او چنین اظهارنظری کرده است.

هر چند این خبر خیلی زود و با جدیت تکذیب شد، اما این آخرین حاشیه‌سازی این ماجرا نبوده و نیست چون خبرآنلاین در این باره نوشته بتازگی گزارشی در رسانه‌ها از قول مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر شد که گواهی بود بر این‌که بنزین‌های تولیدی پتروشیمی‌ها آلوده نیست، اما این اظهارنظر نیز سرانجام با تکذیب مرکز پژوهش‌های مجلس روبه‌رو شد.

مرکز پژوهش‌ها با انتشار مطلبی در سایت خود تصریح کرده اطلاعات جدیدی در این خصوص منتشر نکرده است.

هر چند آنهایی که ادعا می‌کنند بنزین پتروشیمی‌ها آلوده نیست، اطلاعات تازه این مرکز مطالعاتی را «خط بطلانی بر تحلیل‌های سیاسی» در مورد بنزین پتروشیمی‌ها دانسته بودند، ولی تکذیب خبر از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که اساس انتشار گزارش اولیه بیش از آنچه اعلام شده، سیاسی بوده است.

مرکز پژوهش‌های مجلس در این باره اعلام کرده به دلیل حساسیت موضوع کیفیت بنزین‌های تولیدی در واحدهای پتروشیمی یا وارداتی، این مرکز در حال برگزاری جلسات کارشناسی و دعوت از همه صاحب‌نظران، ذی‌نفعان و متخصصان برای روشن شدن موضوع است که پس از بررسی کامل، ‌نظر کارشناسی مرکز در اختیار سیاستگذاران و تصمیم‌گیران کشور قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که تاکنون گزارش مربوط به بررسی کیفیت بنزین تولیدی پتروشیمی‌ها و همچنین بنزین وارداتی در مرکز پژوهش‌های مجلس نهایی نشده است. به همین دلیل باید از مسئولان این مرکز خواست هرچه زودتر نتایج تحقیقات خود را منتشر کنند تا بیش از این سلامت شهروندان به خطر نیفتد و برخی‌ها به قول معروف بیش از این از آب گل‌آلود ماهی نگیرند.(مهدی آیینی - گروه جامعه)



لینک منبع :سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود

سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../سلامت-شهروندان-بازیچه-سیاست-نشود‎Cached17 ژوئن 2014 ... تصویر سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود. جام جم سرا: نکته اینجاست که در این میان سلامت شهروندان فراموش و دچار حاشیه‌های سیاسی شده است. سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود | میهن پست https://mihanpost.com/سلامت-شهروندان-بازیچه-سیاست-نشود/‎Cachedسلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود. ارسال شده توسط: admin ۲۷ خرداد ۹۳ ساعت ۲۱:۱۰. سلامت نیوز: آلوده بودن بنزین تولید پتروشیمی‌ها بحث داغی است که این روزها ... سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود tasalamati.com/e/o2eKW/ سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود. آلوده بودن بنزین تولید پتروشیمی‌ها بحث داغی است که این روزها افکار عمومی را به خود مشغول کرده هرازگاهی برخی مسئولان اظهار ... سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود - رسانه خبری تحلیلی میهن پست tnews.ir/news/158326604858.html‎Cached17 ژوئن 2014 ... سلامت نیوز: آلوده بودن بنزین تولید پتروشیمی ها بحث داغی است که این روزها افکار عمومی را به خود مشغول کرده هرازگاهی برخی مسئولان اظهار نظرهایی ... سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود | آلوده بودن بنزین تولید - قطره www.ghatreh.com/news/.../سلامت-شهروندان-بازیچه-سیاست-نشود‎Cached17 ژوئن 2014 ... سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود. آلوده بودن بنزین تولید پتروشیمی ها بحث داغی است که این روزها افکار عمومی را به خود مشغول کرده هرازگاهی ... مسببان سی دی "من روحانی هستم" به تاریخ هم دروغ می‌گویند/ سلامت ... www.yjc.ir/.../مسببان-سی-دی-من-روحانی-هستم-به-تاریخ-هم-دروغ-می‌گویند-سلامت-کارگران-بازیچه-دست-تأمین-اجتماعی-نیست‎Cachedلاریجانی با تأکید بر اینکه مساله سلامت کارگران بازیچه دست کارخانجات و ... عمرانی گذاشته نشود این در حالی است که در سیاست های اقتصاد مقاومتی بر کوچک شدن ... وزیر خارجه آلمان: نمی خواهم بازیچه سیاست های اسراییل باشم | شفقنا ... fa.shafaqna.com/news/368503/‎Cached26 آوریل 2017 ... شفقنا- وزیر خارجه آلمان تاکید کرد دوست ندارد از او بعنوان بازیچه سیاست های اسراییل یاد شود. به گزارش سرویس ترجمه شفقنابه نقل از پرس تی وی، ... بنفشه سام گیس - تعرفه های درمان خصوصی، بازیچه سیاست شده است www.banafshehsamgiss.blogfa.com/post-82.aspx بنفشه سام گیس - تعرفه های درمان خصوصی، بازیچه سیاست شده است - ... اظهارنظر کارآموز نباید چندان به مذاق متولیان سلامت در وزارت بهداشت خوش آمده باشد. ... گذشته که به لغو تعرفه های نظام پزشکی از سوی کارگروه ویژه دولت انجامید، تکرار نشود. ... عالی نظام پزشکی و با در نظر گرفتن حقوق شهروندان - که پزشکان هم در زمره شهروندان جامعه به ... هجمه بر علیه جامعه پزشکی به علت تخلف عده محدودی پزشک www.imedinet.com/هجمه-بر-علیه-جامعه-پزشکی-به-علت-تخلف-عده/‎Cachedبه گزارش خبرنگار سلامت ایسنا، دکتر خسرونیا در بیست و پنجمین کنگره جامعه پزشکان متخصص ... سلامت شهروندان بازیچه سیاست نشود... shiraz-6th-congress10 ... آلودگی شدید هوای تهران؛ تعطیلی مدارس و آماده‌باش مراکز درمانی | محیط ... www.dw.com/fa-ir/آلودگی-شدید-هوای-تهران...و.../a-17322543‎Cached24 دسامبر 2013 ... روز سه‌شنبه (۳ دی) رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ایران هوای تهران را ... که زنگ ورزش مدارس روز سه‌شنبه (۳ دی) برگزار نشود و برپایی مسابقات ورزشی در ... آلودگی هوا؛ سلامت شهروندان بازیچه دعواهای سیاسی 30.12.2015.