مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد

جام جم سرا:بنا بر قانون جدید، ارتکاب چنین جرمی می‌تواند مجازاتی تا حداکثر هفت سال زندان در پی داشته باشد.
پیش از این دادگاه‌ها می‌توانستند به صورت موردی برای پیشگیری از چنین ازدواج‌هایی حکم صادر کنند.

برآورد ‌شود سالانه هزاران دختر و زن جوان در انگلستان و ولز مجبور به ازدواج می‌شوند که بیشتر آنها از کشورهای جنوب آسیا مانند پاکستان و هند آمده‌اند.

سال گذشته بیش از ١٣٠٠ قربانی ازدواج اجباری با مسئولان دولتی تماس گرفته‌اند که از هر شش نفر، یک نفر از آنها کمتر از ۱۵ سال سن داشته است.

بنا بر آمار منتشرشده ۸۲ درصد این افراد مونث بوده‌اند.

۴۳ درصد از موارد ثبت‌شده مربوط به ازدواج اجباری به مهاجران پاکستانی مربوط می‌شود، ۱۱ درصد از قربانیان هندی و ١٠ درصد هم بنگلادشی هستند.

فعالان مخالف ازدواج اجباری در بریتانیا از آغاز اجرای این قانون در انگلستان و ولز استقبال کرده‌اند و پلیس هم گفته است که وضع قانون در این زمینه انجام وظیفه آنها را آسان‌تر خواهد کرد.

پدیده ازدواج اجباری علل متعددی دارد که بعضی از آنها از ملاحظات اقتصادی و اجتماعی ناشی می‌شود و برخی دیگر ریشه در سنت های قدیمی دارد.(خبرآنلاین)



لینک منبع :ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد

ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/360683/society/social-damage‎Cached17 ژوئن 2014 ... ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد. جامعه > آسیب‌ها - بر اساس قانون تازه‌ای که از دوشنبه ، ۱۶ ژوئن در انگلستان و ولز به اجرا در می‌آید، والدینی که ... Images for ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد | مجله زندگی سالم www.zendegisalem.com/ازدواج-اجباری-در-بریتانیا-جرم-شد/‎Cached17 ژوئن 2014 ... بر اساس قانون تازه‌ای که از دوشنبه، ۱۶ ژوئن در انگلستان و ولز به اجرا در می‌آید، والدینی که فرزندانشان را مجبور به ازدواج کنند، مجرم شناخته می‌شوند. ازدواج اجباری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ازدواج_اجباری‎Cached Similarنکاح اجباری یا ازدواج اجباری عبارت از مجبور کردن یا تحت فشار درآوردن فردی برای ... شده است سالانه هزاران دختر و زن جوان در انگلستان و ولز مجبور به ازدواج می‌شوند که ... ازدواج اجباری در بریتانیا ممنوع و جرم محسوب شد | شبکه اینترفر www.inter4.ir/1393/03/27/ازدواج-اجباری-در-بریتانیا-ممنوع-و-جرم-م/ فعالان مخالف ازدواج اجباری در بریتانیا از آغاز اجرای این قانون در انگلستان و ولز استقبال کرده‌اند و پلیس هم گفته است که وضع قانون در این زمینه انجام وظیفه آنها را ... ازدواج اجباری در انگلیس جرم شد | بررسی های انجام شده حاکی - قطره www.ghatreh.com/news/nn20329127/ازدواج-اجباری-انگلیس-جرم‎Cached19 ژوئن 2014 ... بررسی های انجام شده حاکی از آن است که سالانه هزاران دختر و زن جوان در انگلیس و ولز مجبور به ازدواج می شوند که بیØ. ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد | بر اساس قانون تازه ای - قطره www.ghatreh.com/news/nn20271645/ازدواج-اجباری-بریتانیا-جرم 17 ژوئن 2014 ... ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد. بر اساس قانون تازه ای که از دوشنبه، 16 ژوئن در انگلستان و ولز به اجرا در می آید، والدینی که فرزندانشان را مجبور به ... بریتانیا ترتیب دهندگان ازدواج اجباری را مجازات می‌کند - BBC www.bbc.com/persian/world/.../120608_l03_uk_forced_marriage‎Cached8 ژوئن 2012 ... عوامل اقتصادی و اجتماعی متعددی برای ازدواج اجباری ذکر شده است ... بریتانیا اعلام کرد که دولت در نظر دارد اجبار به ازدواج را به یک جرم کیفری تبدیل ... آخرین خبر | ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد akharinkhabar.ir/social/824354/ازدواج-اجباری-در-بریتانیا-جرم-شد 18 ژوئن 2014 ... خبرآنلاین/ بر اساس قانون تازه‌ای که از دوشنبه، ۱۶ ژوئن در انگلستان و ولز به اجرا در می‌آید، والدینی که فرزندانشان را مجبور به ازدواج کنند، مجرم ... ازدواج اجباری در بریتانیا جرم شد - صبح بخیر sobbekheir.com/news/ازدواج-اجباری-در-بریتانیا-جرم-شد خبرآنلاین: بر اساس قانون تازه‌ای که از دوشنبه، ۱۶ ژوئن در انگلستان و ولز به اجرا در می‌آید، والدینی که فرزندانشان را مجبور به ازدواج کنند، مجرم شناخته می‌شوند.